hoi ah ja ik herken je naam. wat een heftige handtekening meid. een kindje verloren maar ook een bijgekregen zie ik. mocht je willen vertellen wat er gebeurd is mag je me een pbtje sturen. met mij gaat het wel redelijk, bewogen jaren achter de rug..
Ik ben lid geworden in 2007 - toen zwanger van dochter- geboren in juli 2008... bizar eigenlijk zo lang al...
Ik schrijf al mee vanaf 2005, volgens mij bestond ZP toen net een paar maanden ofzo. Ik kwam niet in het MMM hoekje maar ik ken je naam nog wel Uiteraard toen een ander account
hier ook een 'oude'.. 1x naam veranderd in het begin.. Vanaf 2006 aangemeld.. maar wel een tijdje niet actief geweest ivm omdtandigheden
Ik ben van 2007, onder een andere naam. (Waaronder TruusdeMier en Fuchsia) Nieuwe relatie, nieuwe kinderwens vandaar dat ik weer terug ben
Sinds 2008, maar verschillende namen gehad. (Langste gedaan met Miffy11) Jij viel me toen op omdat jij in mijn geboorteplaats woont (of woonde) en heb me toen even afgevraagd of je een bekende was.
Toen vond ik jou echt vreselijk en zat me regelmatig op te vreten achter m'n laptop. Nu lees ik je graag en ben het vaak met je eens.