Net even gespiekt, ik ben actief sinds 2007. Toen een tijd heel actief geweest in een "net gestopt met de pil"-topic, maar na ruim 1,5 veel zwanger zien worden en zelf niet even afstand genomen. Tijdens zwangerschap van de eerste weer wat actiever, tijdens zwangerschap van de tweede nog wat actiever en sinds smartphone echt actief. Sinds de zwangerschap van de derde ben ik wat actiever in een vaste club, maar verder niet echt, ik ben echt een topic-hopper, dus herken ook weinig mensen. Soms volg ik wel een topic wat bewuster, maar vaak vervaagt dat op een gegeven moment weer.
Dat was eerst Cat2 en nu heet ze Tinkerbel80, dr topic waar ik nu op doel staat in de lounge '' Niet gelukkig '' Het viel gelukkig niet alleen mij op
Ik weet wie jij bedoelt denk. Ze had een dochter en zoontje en kletste veel in het topic over kinderkleding? Ik heb haar op Facebook gevolgd en zij en haar man zijn weer samen gekomen dacht ik. Lynn 77 en Mirella kletste daar ook mee. Namen zijn een gokje
Ik ben lid sinds 2009. Veel mee gemaakt hier; Oplichters, meelezers maar ook een vriendschap aan over gehouden en ontzettend veel geleerd.
Leuk om al die oude namen voorbij te zien komen. Ik ben meelezer sinds 2008 en actief lid sinds 2010. Sinds kort weer actiever in verband met bijgestelde kinderwens
Ik ben hier sinds 2008 en al tig keren van naam veranderd. Bah,10 jaar een babywens *snik* Caruli,ik herinner me jou ook nog en ik denk vooral van de zwangerschap na het verlies van je zoontje.
Wie ze vroeger was? Geen idee. Ging er meer om dat er de laatste tijd geen opvallende figuren voorbij waren gekomen zoals je vroeger wel vaak zag
Ooooohhh. Jeetje ik maar denken aan sensatie. Maargoed, sommigen herken ik wel weet. Maar sommige ook echt niet, daar ben ik hulp bij nodig. Zoals bij jou, ik had jou dr echt niet meer uit gehaald onder je vorige naam.