Haha jammer Er zijn er zoveel weggegaan en onder een nieuwe naam terug en van de helft weet ik het niet denk ik
Cygnet had toch een ban gekregen op een gegeven moment? Volgens mij wordt je ip dan geblokt en kan je niet terugkomen. Maar misschien heb ik dat helemaal fout hoor. Heten haar kinderen niet Kick en Pom ofzo? Vond ik heel bijzonder destijds
Hi debby Dat is lang geleden zeg. Leuk dat jij er ook nog bent. Met mij gaat het wel, hectische bewogen jaren gehad maar ach life goes on he
Ik hoor volgens mij ook tot de antieke leden hier. Maar langste tijd ook bijna gehad. Er komen hier geen kinderen meer namelijk. Toch kom ik hier nog steeds bijna dagelijks.
Ik vind het trouwens niet zo netjes om het hier openlijk over de oude/nieuwe namen van leden te hebben (en die te noemen bedoel ik dus). Sommigen hebben dat niet voor niets gewijzigd.
Sinds 2007 lid en met dezelfde naam, maar volgens mij ben ik geen opvallend lid ondanks dat ik dagelijks dit forum bezoek
Ja! Die mis ik ook en nog niet gevonden Edit had beter t topic af kunnen lezen voordat ik reageerde...
Ik vraag me af hoe het met je gaat. Las hier op het forum over je dochter en zag de rouwadvertenties in de krant staan. Wij zullen wel heel erg dicht bij elkaar wonen