Wat vinden jullie t mooist (vernoeming is naar Marinus).. We komen er maar niet uit. Heb bij geen van de namen echt wauw! Ja Mara vind ik erg leuk, maar klinkt weer minder bij Isa. En alleen Isa vind ik zo kaal, helemaal omdat onze oudste dochter ook vernoemd is.
Ik zou stemmen op Isa Maren, maar omdat je zei dat je dochter ook Noa ...a heet (dus twee namen eindigend op een -a), zou je wat mij betreft net zo goed voor Isa Mara kunnen gaan Marin vind ik niet mooi, Mare onaf. Daarom gaat mijn voorkeur uit naar Isa Maren of Isa Mara.
Ik vind Isa Marin het leukste bij elkaar (ook omdat het een vernoeming naar Marinus is). Isa Mare vind ik ook mooi. Isa Mara vind ik het minst leuk. Ik vind Mara en Maren ook de minst leuke namen.
Ik vind Maren de leukste naam, vind Mare/Mara beter klinken achter Isa, mààr omdat het een vernoeming van Marinus is, zou ik ondanks dit alles toch voor Marin gaan.
Marin! Duidelijk naar de vernoeming. Ik vind de naam het mooiste. Als ik een 2e naam zou gebruiken als vernoeming zou ik het niet zo erg vinden dat ik de naam niet super mooi vind.