wie weet dit? (rolstoel bij de efteling)

Discussie in 'De lounge' gestart door taliaa, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    Hoihoi dames,
    wie weet dit toevallig? Bij de efteling hebben ze rolstoelen die je kunt lenen, maar watvoor rolstoelen zijn dit? Zit dat een beetje? Beetje rare vraag, maar wij gaan binnenkort naar de efteling met de kleine meid en ik kan nog maar erg weinig lopen. Dus ik zal in de rolstoel gaan met de kleine af en toe op schoot, maar als het zo'n hardplastic stoel is, dan kan ik daar niet lang in zitten. (BI). Dus wie kan me helpen?

thnx, Taliaa

2. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Ik zou als ik jou was bij de thuiszorg een huren voor een dag (geen idee wat kost hoor) maar dan is het misschien wel naar je zin..

3. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Volgens mij zijn het wel rolstoelen met een harde zitting, als ik het goed heb gezien, je kan ook een kussentje of een deken meenemen die je er in kan leggen.

4. Bij de Efteling is het qua rolstoelen echt goed geregeld hoor! Als je van tevoren netjes reserveert kun je 'm gewoon ophalen en aan het eind van de dag weer terugbrengen! Je betaalt 50 euro borg, maar dat krijg je natuurlijk ook weer terug.. Mijn moeder heeft er in mei een hele dag in gezeten, en ik heb 'r niet horen klagen :p

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik zou even een belletje doen naar de efteling, wat voor rolstoelen dat zijn.

6. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik ben er in 2008 een keer heen geweest en toen hadden ze deze:

Op de foto zit mijn man erin, maar het gaat om de rolstoel :p

7. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    Volgens mij zijn ze met zo'n slappe zitting (net als een campingstoeltje), maar zeker weten doe ik het niet. Ik heb er lang geleden gewerkt als vakantiebaantje, je kan er inderdaad gewoon 1 reserveren :).

edit: oh die op de foto is heel anders... misschien hebben ze die andere niet meer :(.

8. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik zou daar zelf ook niet echt prettig n zitten heel de dag.

Wat iemand al zei...kijk even of je er bij de thuiszorg eentje kan huren! Dan heb je volgens mij nog de keuze uit verschillende ook!

9. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ik heb mijn eigen rolstoel (MS), dus ik weet niet hoe de rolstoelen bij de Efteling zijn, maar even een tipje: Zorg ervoor dat je een extra trui, jas en/of dekentje bij je hebt, want je krijgt het sneller koud dan een ander omdat je over het algemeen stil zit (ik spreek uit ervaring ;)).

Veel plezier!

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    dank je wel lieve meiden:)
    @esmeralda, dank je!!! daar heb ik wat aan! (aan je foto en dus niks aan de rolstoel)

Als het daadwerkelijk een rolstoel is met een hard zitting kan ik er niks mee. Ik heb vorig jaar ook een rolstoel nodig gehad (ivm operatie) en toen een mooie van de thuiszorg kunnen lenen. maar dacht dat ik voor 1 dagje nu beter een bij de efteling kon halen. maar helaas, manlief moet maar een rolstoel gaan halen en dan zetten we hem wel op slot. (ben zo bang namelijk dat hij gejat wordt...)

@tinusje, wat erg van je MS (mijn moeder heeft het ook). En thnx voor je tip! Ik weet het nog van de vorige keer, ik kon gelukkig de trui van manlief erbij aan, want die had het warm van al het duwen, haha.

Liefss, Taliaa

11. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Djeez! Dat zijn toch geen rolstoelen om uit te lenen zeg! Die zitten echt voor geen meter de hele dag.
    Dan zou ik idd ook zelf iets regelen via thuiszorg.

12. miffy11

miffy11 Niet meer actief

dacht ik inderdaad ook, heb er ook gewerkt..

offtopic: welk jaar en wat was je kostplaats?
    ik 2002-2004 bij oase (fataplein)

13. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    @Thalia, graag gedaan hoor! Ik denk dat je idd het beste er 1tje van thuiszorg kunt huren. Die zitten tenminste lekker!

Ik vind het ook ondingen, je krijgt er echt een houten reet van! Ik heb nu mijn eigen scootmobiel, veel comfortabeler! :D

14. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ik heb toen ook in een rolstoel gezeten daar, maar ik had gewoon een normale rolstoel, dus niet zo'n harde. Misschien een idee om even te bellen??

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.065
    2.203
    113
    Brabant
    ik zal idd even bellen voor de zekerheid (vond het een beetje een stomme vraag: heeft u lekkere zachte rolstoelen?) en neem iig mijn pocket pillow mee.
    Thnx meiden, ik heb er al zin in.

deze mag dicht

16. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Op verzoek van TS gesloten

Deel Deze Pagina