zijn er onder jullie die roken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door evi, 12 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    het moet niet gekker worden hier..
    geloof dat iemand hier een topic startte voor rokers die graag willen stoppen of al mee bezig zijn...

ik snap niet dat andere die niet roken en zich dan zo druk kunnen maken om iemand anders leven.

dan lees ik ook nog eens ``ik zou jullie jullie wel een klap op jullie kop willen geven.``Wijs reageer ik hier niet op...

Ik ga dit nou nog 1 x schrijven!
    Roken is ongezond dat weet iedereen en dat het voor de kleine niet goed is geloof me dat weet ook iedereen. Maar dat je niet zou beseffen wat voor wondertje je in je buik zou hebben :confused:

denk je dat sommige rokers dat dan niet weten?

ik ben 19x zwanger hier voor geweest, 18 zwangerschappen was ik ruim van te voren al gestopt.Bij 1 zw. niet en rookte ik uit stress voor een mk max 5 sigaretjes per dag...en zij is als enigste sterk in mijn buikkie gebleven en nu een hele slimme,sterke meid van 5 jaar..
    Zou ik dan niet weten wat een wondertje is!

ik zeg altijd probeer gelijk te stoppen weet waarvoor je het doet, maar lukt het niet dan is het hun eigen/mijn keuze en daar kan niet iemand diegen op aanvallen je kan je mening hebben tuurlijk.
    Maar je hoef niet iemand zo af te katten en met andere woorden te zeggen dat zij een slechte moeder is
    .

Ik weet nou niet wat ik erger zou vinden..een kind van een roker of een kind van een persoon met zo`n lelijke karakter!

laat mensen in hun waarden..

gvd kan me zo kwaad maken.. zelfs bij ons in het zh een hele goede longarts rook zou die ook niet weten dat het slecht is...

achter een bus rijden is ook slecht,haarlak,koffie,roken rauw vlees enz... hoeven we allemaal rokers en mij niet uit te leggen..

op dit forum zitten zijn idioten die je alles moet uitleggen...
    mwuaa nou eigenlijk wel he!

2. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ik weet het natas.. maar ik vind toch wel dat mensen geen normen en waarden kennen.

je kan ergens niet mee eens zijn, maar iemand zo aan te vallen...

ik vind het diep triest!

3. kimberly83

kimberly83 Actief lid

24 sep 2006
    120
    0
    0
    heerlen
    je erg he ik heb er vaak genoeg tegen geprotesteerd maarja mijn moeder is op dat gebied een egoist mijn zusje zegt zelfs mama ga buiten roken en dan krijg ze als antwoord nee ik ben de baas niet jij
    ik hoop echt dat deze worden hun aan het nadenken doet.
    Het doet me echt pijn als ik mijn zusje dat ding zie gebruiken. Dat durfde mijn moeder mij ook niet eerst te vertellen van dat pompje maar mijn zusje heeft dat vertelt. Ze hoeste zo erg en ik vroeg erna .

kom op dames

groetjes kimberly

4. kimberly83

kimberly83 Actief lid

24 sep 2006
    120
    0
    0
    heerlen
    he peeetje ik vind het nu wel meevallen hoor je kunt je ook aanstellen wat het aanvallen betreft..
    ik vind het heel erg wat je hebt moeten meemaken ik zelf ben zwanger geraakt door ivf dus ook een lange weg.
    Er zijn zeker genoeg gevallen waarbij het wel goed gaat.
    Mijn opa is 101 geworden met al dat gerook en mijn moeder heeft nu al 3 keer kanker gahad en rookt nog steeds en dan nog mijn zusje erbij

ik hoop echt dat bij jullie alles goed gaat want ik wens NIEMAND hier iets erg maar ik hoop gewoon mensen te kunnen overtuigen om van het roken af te komen . En als er dan 100 boos op mij zijn en een die er wat mee doet . Dan ben ik al blij

succes ermee

groetjes kimberly

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Edit: Laat maar, was te voorbarig ;)

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hey Caith.. zat je weer te ijlen over slotjes? hahahahhaa :D
    Grappie!

7. manon

manon Bekend lid

27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    @Loetje ja is ook zo maar met deze topic kan dat gewoon niet er zijn er al zo veel op slot gegaan hier door.

Als er geen meningen worden gegeven komt er ook geen ruzie en dan kan deze topic open blijven.

Open jullie dan een andere topic over wie is er wel gestopt :)

8. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik weet dat ik erg ben, maar nog niet zo erg don't worry ;)

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi I know.. was grappie. :D

10. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    :rolleyes: wat daalt het nivo van sommige mensen snel he op zo'n topic als dit, het was te verwachten :(

11. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hey kimberly

ik heb gelukkig mijn schoonzus(haarjongste is 23-7 geboren) ook kunnen overtuigen en we zijn samen aan het stoppen.
    Gisteren avond waren we bij mijn moeder en zij rookte ook totaal niet.
    Bv mijn vader die ging toch even stiekum de tuin in

ik ben ook blij als ik mensen kan helpen met stoppen maar dat doe ik niet met zeuren of dreigen enz.

het is iedereen zijn eigen keuze..

ik heb vanmorgen toch 3 haaltjes genomen, ik voelde me echt klote daardoor maar ik had kramp en dan komt de stress weer.
    Gelukkig hoef ik in mijn naaste omgeveing niet uit te leggen of ze kijken me ook niet scheef aan als ik toch stiekum even een haaltje pikt ze begrijpen het gelukkig wel..

het is en blijft echt moeilijk dus voor alle stoppers toy toy!

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Manon had het dus over mij die ze wou aanspreken in een pb'tje...

Mocht het niet duidelijk zijn, ik zou jullie dus niet echt klop geven hoor, zo zit ik echt niet in elkaar, ik wou alleen maar duidelijk maken dat ik er echt iets van krijg als ik zwangere vrouwen zie roken... maar jullie doen maar hoor, lekker de gezondheid van jezelf en je kleintje in gevaar brengen... maar kom achteraf niet klagen hé...

Ik vind het wel een beetje zielig dat de rokers zich altijd in alle bochten proberen te wringen met allerlei excuses die op niks trekken, gewoon omdat ze zich toch maar beter zouden voelen. Terwijl het ondertussen al uitvoerig bewezen is dat roken slecht is voor de gezondheid, maar ach, al die rokers weten het wel beter hé...

13. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    En idd Peetje, toy toy voor al diegene die wel hun sigaretjes kunnen laten liggen!

14. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Sjongejonge, had ik het niet net over een dalend nivo hier :-k

15. kimberly83

kimberly83 Actief lid

24 sep 2006
    120
    0
    0
    heerlen
    hey peeetje

ik wil ook helemaal niemand aanvallen hier dat is niet mijn bedoeling.
    weet je soms denk ik van stel door die ene sigaret gaat je kind dood in je buik stel dat was 100 % zeker
    dan wist ik zeker dat jullie allemaal stopten want ik weet ook dat jullie om jullie baby geven
    maar helaas zijn de risicos van roken niet groot genoeg voor jullie
    ik vind het echt jammer en hoop echt toch het beste echt waar ik haat jullie niet jullie moeten het allemaal zelf weten niemand is perfect dat weet ik ook
    ik hoop alleen dat ik toch misschien 1 of 2 van het roken af heb kunnen helpen

succes allemaal
    liefs kimberly

16. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ik hoorde je idd er wat over zeggen maisy

maar nu ff ontopic..

wat als er echt stress is... en deze vraag voor de rokers die willen of zijn gestopt!
    wat pakken jullie i.p.v een peuk?

eten jullie dan of... weet ik het..

17. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    kimberly

ik denk dat ik je gelijk moet geven..
    als er bij mij was gezien dat het door het roken kwam zou stoppen denk ik veel makkelijker zijn.
    Bij mijn dochter.. ze wisten nog geen eens dat ik gerookt had..
    en mijn gyni vind het ook geen ramp als ik 1 gerookt heb.. als het maar onder de 5 blijft.

dus als ik dan even moeilijk heb dan denk ik idd.. nou 1`tje dan.

18. manon

manon Bekend lid

27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    tjonge wat zijn jullie weer mede levend zeg pffff lekker veel steun Krijgen we weer.

Ahhh jho :) als wij maar weten dat we onze best doen :)

19. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    bij mij heeft het boekje van allen Carr heel erg geholpen!

ik ben nu 2 jaar rookvrij.... (maar kan me nogsteeds voorstellen dat het lekker is om een sigaretje op te steken)

ik heb nog een tip voor de mensen die nog niet zwanger zijn: probeer nu te stoppen! nu maakt de stress nog niets uit... waarom zou je het niet proberen? wie weet lukt het wel, en kan je gezond je zwangerschap in...

veel succes!

liefs elfje

20. kimberly83

kimberly83 Actief lid

24 sep 2006
    120
    0
    0
    heerlen
    ja manon en jij weet dat dus niet
    medelevend zeker ik ben eenmaal een medelevend mens stel je voor dat we allemaal zo een haters als jou waren dan hadden we het echt gezellig

succes ermee ik ga werken

Deel Deze Pagina