zijn er onder jullie die roken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door evi, 12 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    mijn steun krijg je wel wijffie ;) ;)

als ik volgende x een vuurtje vraag niet geven he hihi

2. manon

manon Bekend lid

27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Kimberly waar heb jij het nou over :(:

3. kimberly83

kimberly83 Actief lid

24 sep 2006
    120
    0
    0
    heerlen
    o en nog wat toen ik stopte was ik ook eerst aan het minderen maar toen leefde ik de hele dag na dat ene sigaretje wat ik wel mocht roken van mezelf voor mij was het beste om meteen te stoppen ik heb gelukkig ook een vriend die niet rook maar ik moet wel weer zeggen toen ik stopte werkte ik in een koffieshop dus dat was een flinke proefd

succes allemaal

4. manon

manon Bekend lid

27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Mag ik even weten waar dit op slaat, of weet je dat zelf niet :(:

5. kimberly83

kimberly83 Actief lid

24 sep 2006
    120
    0
    0
    heerlen
    je hebt het toch tegen oa mij in slechte zin ik haat de rokers niet en lekker medelevend waar slaat dat dan op

6. kimberly83

kimberly83 Actief lid

24 sep 2006
    120
    0
    0
    heerlen
    helaas moet nu echt gaan dus manon als ik niet reageer is dat niet negatief bedoeld maar moet echt gaan werken

7. manon

manon Bekend lid

27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    hihi neeeee je krijgt niks :)

succes he ;)

kussss

8. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    ja hee!
    ik geef nog eens een tip :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
    hier wordt alleen maar gekissebist....
    pfffffffffffffff

9. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ik nam je tip aan.. ik zat al op internet te zoeken over dat boek ;)

10. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    @Elfje,

Dat boek heeft mij ook super geholpen indertijd!
    Echt een aanrader idd Allen Carr :D

11. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    owwww sorry!

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik leef ook wel met jullie mee en wil jullie ook steunen als jullie ermee willen stoppen...

Maar er zijn sommige rokers die liever hun kop in het zand steken dan toegeven dat het eigenlijk heel ongezond is hetgeen ze doen... en daar kan ik niet mee om.

Het is al een hele prestatie als jullie van een pak per dag kunnen minderen naar 3 of 4 sigaretjes per dag maar toch... die laatste sigaretjes maken dan toch ook niet meer zoveel uit? Of heb ik het verkeerd voor?

En elk geval: aan degene die de moeite willen doen om te stoppen, ik hoop dat het jullie snel lukt... en degene die de moeite niet willen doen, daar maak ik geen woorden meer aan vuil.

Liefs
    Kirby

13. manon

manon Bekend lid

27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Ik begrijp even niet wat je bedoel.
    Maar wat ik bedoel is dat ik wel meer steun had verwacht hier.

En dit is in het algemeen, ik vind de niet-rokers erg knap ;)
    Ik wou dat ik dat kon.

Ik ben helemaal geen hater hoe kom je daar nu bij.
    Ik leef altijd met iedereen mee :)

Nou ik weet nu even niet wat ik ver keerd heb gezegt :(: :(: :(: :(: :(

14. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    jeetje wat maken jullie je allemaal druk zeg om wie wat doet en over wie wel of niet rookt tijdens hun zwngerschap.
    dat moet ieder voor zich weten toch?
    iedereen weet dat het slecht is en de een kan makkelijker stoppen als de ander.
    en voor degene die wel gestopt zijn vind ik erg knap maar val niet gelijk de rokers aan ze proberen het toch en bij de een gaat het wat makkelijker als bij de ander.
    laat iedereen in zijn eigenwaarde jullie maken je druk om een ander zijn gezondheid maar het lijkt me toch wel dat we hier allemaal oud en wijs genoeg zijn om te weten wat we doen.
    en dat jullie ruzie gaan maken vind ik echt onzin.
    ik ken iemand die rookte zware shag tijdens haar 2 zwangerschappen en daar kon ik ook boos om worden maar ik was haar niet en het is haar gezondheid en die van haar kinderen en daar kan niemand want over zeggen of we het nou leuk vinden of niet.
    dus stop eens met met elkaar aan te vallen en praat opeen normale manier dat je elkaar een tip geeft oke maar elkaar aanvallen is wel erg kinderachtig.

liefs mopsje

15. Miguel

Miguel Lid

30 okt 2006
    87
    0
    0
    Emmen
    Ik ben het helemaal met je eens. De dames vragen hier niet om kritiek, maar juist om hulp. Als de dames die gestopt zijn allemaal gewoon vertellen hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen. Daar heb je veel meer aan. Je helpt de (aanstaande) moeders niet door alleen maar commentaar te geven. Dus kom op met die tips!

16. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    jaaaaaaa tips! hihi

17. Niet meer actief

Volgens mijn kan deze topic beter gesloten worden en inderdaad PB'tjes gaan sturen, wellicht dat je daar wel wat aan hebt.
    Iedereen valt inderdaad continu in herhaling.. althans de mensen die "boos" hierover kunnen worden...

Zoals al eerder gezegd, ik rook ook maar minimaal..... heb ook een MK gehad... maar dat zegt nog inet dat het daar door komt... het zat waarschijnlijk al niet goed.. .en als ik me daar ook de schuld van moet gaan geven... tsjah... dan kan ik beter mij gelijk ana melden bij een inrichting.. want dan maak je je zelf helemaal gek.

Iedereen weet HET IS SLECHT! maar laat iedereen lekker in hun waarde! Zoals wij dat ook met de NIET rokers doen....

Iedereen succes.... met wat jullie ook aan het doen zijn.. ik ben de 3 maanden voorbij.. en ik ga genieten! van de baby! en van mij rust die ik creer door een sigaretje af en toe....

FIJN WEEKEND DAMES!

Liefs ONZEWONDER

18. lintjezuur

lintjezuur Actief lid

5 nov 2006
    430
    0
    0
    Ik ben gaan breien, ben al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren bezig met een lapjeskleed. Gaat nu echt een stuk sneller :) :) :) Ik had/ heb veel moeite tijdens bv tv-kijken en dan heb je wat in je handen...

Ja en de standaard tip water drinken, is zowiezo gezond natuurlijk en ik kom op die manier makkelijk aan m'n twee liter vocht per dag...

Mijn man is nu gelukkig ook gestopt maar toen hij nog niet was gestopt vond ik het echt heel moeilijk, hij rookte niet binnen ofzo maar ik wist dat er sigaretten en shag in huis waren ergens.

Oh ja, en blijven volhouden met stoppen, beetje raar gezegd. Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen. Niet de moed opgeven als je toch weer een sigaretje hebt gepakt, ga je dan niet enorm schuldig voelen. Gewoon verder gaan met stoppen.

Iedereen heel veel succes en ben benieuwd naar andere tips.... :D

19. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Even tussen door: Als je iets echt wilt en er voor de volle 100% achterstaat, dan zal het je lukken.
    Als je het eigenlijk niet echt wilt, en uitvluchten bedenkt, dan heeft het eigenlijk geen zin om er voor te gaan.
    Het helpt vaak al om bewust te zijn van dit soort mechanismes. De keuze is aan jullie persoonlijk.

Meiden, heel veel succes bij het stoppen met roken!

Fijn weekend,
    Marla

20. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    die tip met veel water drinken had al opgevolgd maar moest vanacht er wel 4x uit om te plassen hahaha

ik neem nu elke keer van die tja hoe heten ze..
    wij noemen ze geloof ik haksies..
    van die keel snoepjes,weet je niet?
    helpt wel nou een beetje dan...

Deel Deze Pagina