Hallo, Ik wil graag een aantrekkelijke cv maken, maar kom er niet echt uit. Ben altijd slecht geweest in het maken en schrijven van cv's en sollicitatiebrieven Op internet staan veel standaard cv's , maar ik zoek een cv die aantrekkelijk eruit ziet voor werkgevers. Wie kan mij helpen? Heeft iemand een sjabloon die ik mag gebruiken? Alle hulp is welkom Groetjes Rojîn
Pb je e-mail maar ff. Dan haal ik al mijn gegevens ff uit mn cv en mail ik m naar je. Misschien heb je er iets aan.
Het is nogal afhankelijk van in welke sector en op welke baan je reageert. Zelfs welk bedrijf. Het beste kun je je CV voor iedere sollicitatie (ietsje) aanpassen..
Bekijk bijlage 345774 Bekijk bijlage 345775 Met deze brief en dit CV heb ik deze functie weten te bemachtigen! 90 kandidaten, 3 sollicitatierondes... pfff. En nog immer gelukkig Het is geen sjabloon, want ik heb hem zelf gemaakt in Illustrator, maar misschien krijg je er wat inspiratie van. Het hoeft in ieder geval niet zwart-wit te zijn. Ook wanneer je voor een niet-creatieve functie solliciteert mag je best in het oog springen, zolang je het smaakvol houdt. PS: als je zelf illustrator hebt kan ik je het .ai-bestand wel sturen zodat je je eigen gegevens kunt invullen?