Hoi meiden, ruim een week geleden heb ik mijn eisprong gehad en ik denk dat ik zaterdag mijn nod heb. (vorige maand was mijn cyclus 25 dagen dus dan zou het al morgen zijn maar de andere maanden was het 27/28 dagen dus dan is het zaterdag) We zitten nu in ronde 6 en zijn er sinds 2 maanden actiever mee bezig dus ik hoop heel erg dat het deze ronde raak is. Jullie kennen het vast wel...elk steekje wil je dan op een zwangerschap betrekken. anyway...nu hebben mijn man en ik 2 dagen geleden gevreeën en toen ik naar de wc ging zat er bloederig slijm aan het wc papiertje. Nu heb ik alleen niet het idee dat dit komt omdat mijn man misschien een bloedvaatje o.i.d. heeft geraakt want dat heb ik wel eens vaker gehad en dan zit er alleen een roze sliert door het slijm heen. Het was nu echt bloed met slijm. Herkent iemand dit? Zou het bijvoorbeeld toch door iets met het vrijen te maken kunnen hebben? Heeft iemand dit wel eens gehad en dat het te maken had met de innesteling? (dat het een innestelingsbloeding was) Daarnaast heb ik sinds 2 dagen ook een gevoelige linkerborst, af en toe steekjes in mijn onderbuik en ik verlies witte afscheiding. Ik hoor graag jullie ervaringen!
Ik heb na een vrijpartij ook wel eens last gehad van bloed, beetje te heftig geklust? Laten we hopen op innesteling
Die afscheiding en steekjes waren voor mij een teken dat ik zwanger was. Die afscheiding viel me echt direct op. Maar ik heb nooit iets van bloed gezien!
nou daar zat ik eerst ook aan te denken maar ik heb wel eens vaker 'bloed' verloren na een iets te heftige vrijpartij maar dan was het hooguit een roze sliert tussen het slijm. vandaar dat ik het me ook afvroeg... het blijft natuurlijk ook gewoon gissen want je hoopt zo hard op een zwangerschap dat je bij alles gaat nadenken maar het is wel fijn om te horen dat er meer meiden zijn die zoiets hadden (en dat het ev een innesteling was)
gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop er ook echt heel erg op. even een paar dagen wachten nog. (helaas) Had jij andere maanden geen last van afscheiding in de week voor je nod of was het de maand dat je zwanger was gewoon veel meer? Ik heb tot nu toe nog niet het idee dat de afscheiding meer is dan andere maanden maar wat er wel anders is, is dat ik de afscheiding voel 'vloeien' als ik loop of zit.
Hoi Petra, Nou dat laatste wat je zegt over dat je je afscheiding voelt vloeien dat herken ik ook,,,sinds ik gestopt ben met de pil heb ik net voor de eisprong daar een dag of 2 last van..heel vervelend.
Ik heb dat ook gehad bij me zwangerschap dat ik innestelingsbloed heb gehad. Dacht eerst van zijn ze hier zo vroeg al.. maar toen in 2w overtijd was, was er eindelijk een posi test. DUs zou kunnen he, De pijnlijke borsten had ik ook en duizeligheid die ik niet direct kon plaatsen. duimen maar.