Zijn er ook dames dit NIET zijn aangekomen tijdens het stoppen met roken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ssaarr, 26 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ik wil graag stoppen, ik sport sinds een maandje en m'n eetpatroon omgegooit, ik ben nu bijna 5 kilo afgevallen.. Maar m'n uithoudingsvermogen is niks omdat ik rook...
    Het enige wat me tegenhoud om te stoppen is dat ik die 5 kilo ook weer aan kom...

Dus mijn vraag is of er ook meiden zijn die niet zijn aangekomen?

2. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    ja die zijn er, ik ben er niet door aan gekomen.

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik ben niet aangekomen toen ik ben gestopt ben met roken.

4. tantetoos

tantetoos Bekend lid

17 nov 2010
    619
    530
    93
    Ik ben ook niet aangekomen toen... Maar ik ben ook niet anders gaan eten of extra gaan snoepen :D

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    4 kilo totaal. Je komt meestal iets aan. Dit omdat stofwisseling vertraagt. Dit is zo weer genormaliseerd. Bij rokers is de stofwisseling gewoon versnelt. Je kunt het misschien voorkomen dus even minder te gaan eten maar dan loop je de kans dat hij niet enkel vertraagt door stoppen met roken maar ook door dieet. Die normaliseert niet zo snel. Beter is gewoon stoppen, meer gaan bewegen en veel water drinken om stabiel te blijven. Op Den duur is de stofwisseling weer normaal en.

6. Sue87

Sue87 Niet meer actief

4 kilo, maar ik zie er een stuk beter uit ondanks die 4 kilo; betere huid, gezondere kleur, gezonder haar, lekkerdere lucht.
    Is me heel veel waard.. dan neem ik die kilo's wel even voor lief.

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Niks aangekomen hoor. Alleen in het begin opgezette buik ivm stoelgang die even wat lastiger liep.

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik ben jammer genoeg niks aangekomen.
    Ik kwam de eerste maand 2 kilo bij, de 2e maand verloor ik weer. Heel jammer want ik ben al 2,5 jaar bezig om 6 kilo aan te komen :)

9. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Ik ben pas na een half jaar na het stoppen wat aangekomen, ongeveer 4 kilo. Maar denk dat je toch ongemerkt iets vaker wat lekkers eet ipv een sigaret. Ben inmiddels 7 jaar gestopt en voel me er veel fijner bij! Succes!

10. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Nope, helemaal niks aangekomen.

11. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Ik ben ruim 6 weken geleden gestopt en nog niks aangekomen en hoop heel erg dat dat zo blijft😂😂

12. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik ben ook niks aangekomen

13. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ben wel wat aangekomen maar voel me zoveel beter als toen ik rookte en inmiddels zijn die kilo's er ook weer af dus ik zeg gewoon doen!!!

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

2 3 kilo aangekomen.

Je kunt het NIET allemaal te gelijk hebben.

Ben pas gestopt met roken. Niet makkelijj maar niet onmogelijk. Iets te zwaar is nog altijd iets beter dan roken. Ik doormiddel van camprix Google daar eens op.

15. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ik ben zelfs 8 kg afgevallen. ;)

Begonnen met afvallen (juli) iets voordat ik stopte met roken (augustus) tot het moment dat ik zwanger was (eind oktober). Was ik toch 8 kg kwijt. :)

Het schijnt wel te bestaan dat je stofwisseling in de war raakt van het stoppen dat je juist aankomt, maar in heel veel gevallen is het toch het compenseren met iets anders (als eten).

Liefs,

16. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik ben 4 kilo aangekomen maar het was het zeker waard

17. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik ben helemaal niets aangekomen na het stoppen

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Wel aangekomen....

Maar die paar kilo's waren er heel snel weer af.

Zodra je stopt moet je ook gelijk meer gaan sporten...dan kom je echt niet veel aan...misschien helemaal niks zelfs.

Ik ging er niet bij sporten en was alleen maar gestopt.

19. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Mijn man en ik zijn samen gestopt. Vooral in de avond na het eten hadden we het moeilijk. Elke keer als we zin hadden in een sigaret gingen we hardlopen. Na het hardlopen was de trek wel over. Ik heb nog nooit zoveel hardgelopen als in deze periode en daardoor zelfs afgevallen tijdens het stoppen:D.

20. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Vervelend he. Ik ben mijn zwangerschapskilo's ook weer allemaal kwijt helaas..Moeten aankomen is gewoon veel lastiger dan afvallen.

Deel Deze Pagina