vage testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fleurtje, 5 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo! Ik ben nieuw op dit forum daarom zal ik me even voorstellen. Ik ben 20 jaar en woon samen met mijn vriend. De reden dat ik me heb aangemeld voor dit forum is dat ik graag jullie ervaring wil of advies. Het probleem dat ik heb is namelijk dat ik nu al meer dan een week overtijd ben en dat ik in totaal vier zwangerschapstesten heb gedaan. De eerste twee gaven beide een heel licht streepje aan en ik wist niet of ik dit nu betekenden of ik zwanger ben of niet. Dus heb ik twee dagen later nog een gedaan die duidelijk negatief was. Nu werd ik nog steeds niet ongesteld en heb ik drie dagen later (dat was dus gisteren) weer een gedaan en die gaf meteen duidelijk twee roze streepjes aan maar toen begon het tweede streepje steeds meer te vervagen en uiteindelijk kon ik hem niet meer zien... Ik weet nou niet wat ik moet denken, aan de ene kant denk ik dat ik zwanger ben. Maar omdat ik steeds geen duidelijk streepje heb gehad of een die bleef staan weet ik het niet zo zeker. Heeft iemand zoiets wel eens eerder gehad.
    Alvast bedankt!!

PS: de eerste twee testen waren van healty pharm en de derde van clear blue en de vierde van mat care exta gevoelige vanaf 10 hcg geloof ik.

2. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi, welkom hier. Vaag hoor die testen. Als een streepje verschijnt binnen de afleestijd dan zou je denken dat ie posi is... Dat ze licht zijn dat hoor je hier heel vaak, zeker in t begin is een test vaak erg licht! dat een streepje weer verdwijnt, daar heb ik geen ervaring mee.

Als tip, is t een idee om een digitale test te doen? En anders zou ik de komende week even naar de huisarts gaan?

Succes!

3. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik weet nu ook niet meer wat ik moet denken. Aan de ene kant heb ik het idee dat ik zwanger ben maar durf het eigenlijk ook niet te hopen om vervolgens te horen dat het niet zo is. Als ik over een paar dagen nog overtijd ben dan ga ik denk ik maar naar de huisarts.

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    snap ik heel goed hoor! Is ook frustrerend.... Is t een idee om morgen met ochtendurine een test te doen? |danzitten er weer 2 dagen tussen en zou je verwachten dat de concentratie hcg wat is verhoogd?

sterkte en succes!

5. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja me vriend zei ook al dat ik misschien morgenochtend gewoon weer een keer moet kijken. Dus even afwachten dan maar he... Duurt zo lang voor me gevoel...;)

6. Gewoon morgen even een digitale doen die zegt of je zwanger bent of niet. Heel duidelijk, weet je het meteen zeker!

Plaatje wil ie niet openen :(

Deel Deze Pagina