bij de eerste 2 kids hebben we het nooit geweten en dat hoefde voor mij ook niet. Vind een verassing veel leuker!! Bij de 3e wouden we het toch wel weten haha vooral omdat we 2 jongens hadden en als we een meisje kregen dan wel een beetje voorbereid wouden zijn op kleren haha. Dus bij de 20 weken echo zagen we het. Maar ik hoop ooit nog zwanger te mogen raken van een 4e wondertje en NEE dan wil ik het weer niet weten. En niet omdat we al een meisje en jongens hebben, maar gewoon het zal mijn laatste zwangerschap zijn en daar wil ik dubbel en dwars van gaan genieten en of het nou een jongen of meisje is maakt me niet uit, beide is van harte welkom en zal met alle liefde in het gezin ontvangen worden!
Na wat wikken en wegen hebben wij ook besloten dat we het NIET willen weten.. de tweeling is 2 eiig dus het kan echt alle kanten nog op! Bij de eerste wisten we het trouwens ook niet.. En na de geboorte boeide dat me in eerste instantie niet, of ik dacht er gewoon niet over na haha. Tot de gynae vroeg of we het al wisten? eeh nee.. haha. Ik dacht een meisje maar t was tóch een jongen. Nu denk ik een meisje en een jongen. Afwachten maar!
Schrok je eerst niet? Of viel dat wel mee. Tuurlijk het is altijd leuk en welkom, maar kan me voorstellen dat het niet direct in je opkomt en je er ook niet bij stilstaat dat het kan zeg maar.
Wouw gefeliciteerd!!! heb stiekem ook weleens gehoopt dat ik een tweeling mocht krijgen. Lijkt me zo leuk he! Maar eenlingen zijn ook heel super hoor! ga er lekker van genieten!! Zit het in de familie?
sja er zit een tweeling aan mn moeders kant, maar die fam is zo mega groot dat dit niet 'vreemd' is als dat eens spontaan was zeg maar.. en aan mn vaders kant een tante van mn vader geloof ik. (geen contact meer mee). En schrikken haha nee... was heel raar, we hadden het er al over gehad nl, ik had een 'voorgevoel'. Kweet niet.. dus het was meer van 'zie je wel, toch wel dus!' Grijnssss
Hier bij beide niet willen weten...vond het veel leuker. Je zou maar een uiteindelijk geplande keizersnee krijgen, dan weet je alles al. Wij vonden het dus niet zo leuk om het te weten en had bij allebei een verkeerd voorgevoel
ik vind het altijd een beetje gek als mensen het zelf wel weten, maar "nog lekker niet vertellen aan de omgeving". Dan denk ik hoezo niet?? Zelf niet weten en het een verassing laten is superspannend, maar voor de omgeving ligt dat toch wat anders vind ik. Nouja ieder zn voorkeur haha, maar het blijft me verbazen.