Hi Meiden, @xlovely: Fijn dat je nu ook aan de clomid ben, hoop voor je dat het lukt. Bij mij hebben ze toen een uitstijkje gemaakt om te kijken naar baarmoederhalskanker. Ik wordt met de dag zenuwachtiger moet ik zeggen, donderdag is het dag 28 en vrijdag beld de gyn. ik heb wel af en toe pijn in mijn eierstokken en mijn borsten voelen ook wat ander dan normaal. Maar goed ik ga maar nergens van uit, dan kan het altijd meevallen. Ik heb vandaag lekker een dagje vrij, lekker met mijn zoontje en mijn moeder op stap Alleen het weer zit niet zo mee, het regend hier. Nou fijne dag allemaal! Liefs Léonie
Normaal gesproken is dat om te kijken naar baarmoederhalskanker en eventuele andere infecties. Maar weet neit of dat in jou geval ook is. Moet je van de gyn eem uitstrijkje laten maken? Dan is het vast wat anders.
O wat spannend meid. aar krijg je dan de uitslag of je een ei hebt gehad of dat je eventueel zwanger bent. Spannend spannend. Geniet lekker vandaag van je zoontje en mams.
@nijnonijntje: ik wordt gebeld over de uitslag van mijn bloed. Dus idd of ik een ei heb gehad. Ik denk dat ik zelf as vrijdag een zw. test ga doen. Zeker spannend.
gylaine bedankt voor je reactie. Bij ons is het eitje geweest deze maand en dat had ik niet meer verwacht. Wij hebben er goed gebruik van gemaakt en nu kunnen wij niet meer dan wachten. Vorige keer was het na 1 ronde clomid raak je weet nu maar nooit. Ik denk dat ik volgende maand ook even bel voor een echo op dag 12.Wie weet doen ze het leonie wat spannend nog maar 3 dagen. mijn duimen draaien. ik heb vandaag 14 uur gewerkt ik ga nu lekker slapen reageer morgen zeker weer
@lautjep: Wat fijn dat je toch een ei hebt gehad deze maand. Hoop dat het deze maand gelukt is voor jullie. Jeetje 14 uur gewerkt, doe je dat altijd of was dit een uitzondering? X Léonie
@lautjep welkom meid!! jeetje zeg wat heftig allemaal! wel fijn dat je deze maand een ei gehad hebt. wie weet hoop het voor je dathet gelukt is. en anders indd gewoon bellen voor een echo ik yheb nooit bloed hoeven prikken kreeg vanaf het begin echo's tussen dag 10 en 13. @Le1981 spannend vrijdag!!! kan me zo voorstellen dat je zenuwachtig bent ah hoop zo dat het gelukt is voor je! wij moeten vrijdag naar het ziekenhuis voor een echo die dagen kruipen voorbij verschrikkelijk gewoon. maar heb goede hoop dat het goed zit nu.
10e het voordeel van geen echo is dat de dagen super snel gaan. Leonie nogmaal werk ik ongeveer 10 uur per dag nu had ik gesprekken en dan is het 14e uur. Dit heb ik 2 avonden per maand ongeveer. ik hoop op goed nieuws voor jullie vrijdag. ga nu bloed prikken het is 2 tellen maar wel een beetje eng. Ga dan meteen een nieuwe kuur halen. Beter een teveel dan een missen.
@Le1981 O meid wat spannend. hoop dat je nu echt een ei hebt en dat het raak is. @Lautjep goed om te horen dat er heir wel iemand is die een ei heeft gehad @10e Morgen is je echo alweer. De tijd ging toch snel Ik weet zeker dat het goed zit emid. Dikke knuffel
@nijnonijntje dankjewel meid! de tijd ging ndd toch wel snel nou morgen nog een mooi kloppend hartje en dan is het helemaal goed!! ben erg nerveus ga lekker vroeg slapen is het gauw morgen!! dikke kus
@10e succes morgen! Volgens mij zit het ook helemaal goed! Pff ben zenuwachtig, ga ook maar lekker op tijd naar bed dan is het snel morgen . De gyn belt morgen om 12.00 uur. Ik hou jullie op de hoogte. xx Leonie
@10e Houd je ons op de hoogte meid, als je morgen terug bent. @le1981 O spannend. Ben erg benieuwd. Laat je het ons heir weten? Tot morgen meiden. Ik ga slapen.
Hi Meiden, Nou hier helaas geen goed nieuws, ik heb geen eisprong gehad deze maand. We moeten nu over gaan op IUI. Ik ben toch wel erg van slag moet ik zeggen, ik had zo gehoopt dat dat ons bespaart zou blijven. Ik krijg nu Primolut voorgeschreven om mijn menstruatie op te wekken en als ik ongesteld ben moet ik het ziekenhuis bellen en dan krijg ik tussen de 7 en de 11de dag een rontgenfoto met contrastvloeistof. Dit moet van binnen gebeuren en schijnt nogal pijn te doen. Dit moet gebeuren om te kijken of mijn eileiders goed zijn. BAH!! Ik moet 14 december weer komen bij de gyn. en dan horen we wanneer ik moet starten met prikken. Ik hoop voor jullie dat het lukt met Clomid!! @10e hoop voor jou dat je wel goed nieuws hebt gehad! Liefs Leonie
O meis, wat balen zeg. Dit is echt heel sneu. Hoeveel maanden heb je nou clomid gebruikt? En ja ik begrijp dat je heel erg op ziet tegen de IUI, maar ja wie wet ben je meteen de erste keer zwanger. Zou toch super zijn. Dikke knuffel voor jou meid. *knuffel knuffel*
dag allemaal, als jullie het goed vinden praat ik graag mee! in september hebben wij onze eerste afspraak bij de gyn gehad omdat ik een hele onregelmatige cyclus heb, variërend van 26-82 dagen! gelukkig was dit voor haar voldoende aanleiding en heb ik een bloedonderzoek en echo gehad en is het zaad van mijn man getest. afgelopen woensdag uitslag gekregen met diagnose pcos. toevallig die nacht m'n ongi gekregen dus heb vanochtend m'n eerste pilletje clomid geslikt! ik vind het heel spannend allemaal en hoop dat de hormonen alles snel in werking gaan zetten! hoe zijn jullie ervaringen hiermee? heeft iemand nog last van bijwerkingen...? en zit er toevallig iemand ook in de 1e ronde?! groetjes puur
Jaa hier ik! Ook in de eerste ronde.. nu op de vierde dag Clomid! Maar gelukkig geen last van bijwerkingen... Dinsdag terug naar de gyn, ben weer heel benieuwd. Manlief moet dan zijn zaad laten testen... spannnnend! xx
Ah leuk dan lopen we bijna helemaal gelijk op! Ik heb ook geen bijwerkingen, maja vandaag de 1e pil dus hoop dat het zo blijft. Weet jij trouwens wanneer de eisprong nu komt? is dat zoals gemiddeld zou moeten zijn 14 dagen na 1e dag ongi, of kan het ook al veel eerder? Ben dat helemaal vergeten te vragen aan de gyn en spannend voor jullie inderdaad dinsdag! wel raar datze dit pas nu testen of niet? bij ons moest dat eerst duidelijk zijn (gelukkig goed!) voordat ze hormonen aan mij gingen geven. heb inmiddels ook al door dat elk ziekenhuis anders werkt. waar zitten jullie? xp
puur je ei is een beetje afhankelijk van je ei groei bij mij is het zo ik heb rond dag 15 een goede ovu test en op dag 17 niet meer dus dan moet mij ei zijn gesprongen. Doet jullie gyn op dag 12 een echo? Als hij het doet dan kan je meteen zien hoe groot het ei is en dan kunnen ze berekenen hoe lang het nog ongeveer duurt tot je ei. Le jammer voor jullie erg k*t. Ik hoop dat het voor julle nu wel gaat lukken. Zelf zou ik het niet zo erg vinden omdat je dan meer kans hebt. Knuffel
Ja inderdaad, ieder ziekenhuis werkt weer anders! Ik vertel hier liever niet welk ziekenhuis... sorry. Hopelijk krijg ik dinsdag meer duidelijkheid over de werking van de clomid! Ik hoop dat het zijn werk goed doet... @ 10e; en??
hallo meiden!!! voor ons fantastisch nieuws gelukkig!! wij krijgen een tweeling!!! ben zondag 7 weken en vandaag 2 mooie kloppende hartjes gezien!!! de gyn zei dat de kans dat het nu nog mis gaat heel klein is!!! @le1981 dit is echt kl... voor jullie!! maar de contrastvloeistof heb ik geen pijn van gehad hoor!! kan me wel heel goed voorstellen dat je schrok dat je iui moet ondergaan maar misschien is het de 1e keer al raak daar gaan we voor duimen!!!