Zijn er ook meiden die op dit moment clomid gebruiken??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Le1981, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja super hihi. Dat begrijp ik heel goed.
    En ook wel dat je mannetje schrok hoor :)
    En ja ja hebt al zo lang gewacht dit is echt een dubbele zegen.
    Maar dat er 1 eitje sprnigt kan het nog wel een tweeling worden he. Dan heb je dus een eeneiige tweeling.
    DIe zijn trouwens altijd hetzelfde geslacht. Dus of twee meisje of twee jongens.
    Als ze twee eiig zijn, dan kan het wel evrschillende geslachten zijn. Wat heb jij. Weet je dat?

2. 10e

10e Lid

5 aug 2010
    87
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @nijnonijntje ja het is 2 eiig ik had geprobeerd echo in te scannen en te plaatsen konden jullie het zien mar ben niet zo handig;) dus dat lukt niet.
    wij hebben kans op verschillende geslachten maar het maakt me echt geen bal uit! als ze maar gezond zijn!

X 10e

3. nijnonijntje

@10e
    Ja tuurlijk.
    Wel eluk als er een jongetje bij zit natuurlijk, maar dat is inderdaad niet eht belangrijkste.
    Wens je echt een super zwangerschap toe meid.

4. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    Hey meiden

Gister gelukkig goed nieuws gehad in het ziekenhuis
    Op dag 12 had ik 1 eitje van 15mm & 1 van 18mm :)
    Vanochtend begonnen met de ovulatietesten, hij was nog negatief.
    We gaan maar hard onze best doen van de week :D

@ 10e : wat super leuk!!!! Is je man al bijgekomen van de schok??

@ lautjep : waarom is er bij jou op dag 18 bloed geprikt?? Bij mij word maandelijks op dag 21/22 bloed geprikt. 51.7 is goed :D mijn vorige waarde was 110

@ nijnonijntje: wat balen dat ze daar zolang mee hebben gewacht, in de hoeveelste dag van je cyclus zit je nu? Krijg je na de ongi opwekkers 100mg clomid?

vandaag samen met mijn mannetje genieten van een overnachting op de op de Rotterdam effe wat quality time samen doorbrengen

5. 10e

10e Lid

5 aug 2010
    87
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @gylaine geniet ervan met je mannetje. enne wat fijn 2 eitjes jij ben de volgende en ook een 2ling haha!! doe je best meid!!

@nijnonijntje dankjewel!! ik hoop zo dat je ook snel zwanger bent en het goed gaat!!!!

en mijn man trekt al weer bij hoor. hij is op zoek naar een groetere auto echt een mannending en we gaan verbouwen dat vnd hij ook erg leuk dus komt goed haha.
    en onzxe kleine meid vind het fantastisch!! en praat er veel over dus mijn man went er snel aan haha.

ik heb een banner gemaakt weet iemand hoe ik die kan plaatsen?

X10e

6. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Hey meiden,

Even een egoberichtje; Vandaag bij de fert.arts geweest; alles zag er goed uit! Er waren al wat eiblaasjes te zien... alleen nog geen eitje wat wil springen... ben ff vergeten hoeveel mm maargoed haha... dus zaterdag weer terug! Maar gelukkig dat de uitslagen van het bloedprikken prima waren! Dus dat is al positief... nu de uitslag van het zaadonderzoek nog... we wachten maar lekker af :)
    Ik reageer snel weer op de rest,
    xxx

Eerste ronde Clomid 50mg!

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

He dames,
    We hebben het wat laat opgemerkt maar omdat er steeds meer topics op dit onderdeel verschijnen die eigenlijk bij vruchtbaarheidsbehandelingen horen, verplaats ik deze alsnog.
    Elmo

8. puur

puur Actief lid

19 okt 2010
    111
    0
    0
    Ladies, ook even een kort egoberichtje van mijn kant ;) Vanmiddag uitgebreid met de gyn gesproken. Ze doen geen echo na 12 dagen omdat het ten eerste erg duur is en volgens haar voor hen makkelijk geld verdienen en ten tweede omdat ze misschien wel kunnen zien dat de eitjes groeien, maar ook nooit exact weten wanneer deze springt. Ik moet mijn temp en menstruatie de komende tijd goed in de gaten houden. Als mijn menstruatie binnen 30 dagen valt is clomid goed aangeslagen en gaan we door met 50 gram, bij langer dan 35 dagen meteen dubbele dosis. Over inmiddels 5 weken gaan ze dan ook bloedprikken. Dusssss dit is hun policy en ik laat het maar zo. Ze heeft me goed gerustgesteld. Uiteraard zou ik toch wel liever een echo tussendoor krijgen maar goed. Ik laat het maar zo, misschien ook wel zo rustig. We moeten nu op dag 10 12 14 16 en 18 klussen dus we kunnen flink aan de slag!

Fijn dat ik over het algemeen hier verder positieve berichten lees, ga zo door! Ik lees het snel allemaal wat rustiger door. Nu even ontspannen voor de haard :)

9. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    @ Puur; wat fijn dat je de gyn gesproken hebt! Een geruststelling voor jou natuurlijk! Ik vind alleen de opmerking 'makkelijk geld verdienen' behoorlijk onbekwaam en onprofessioneel. Maar dat is mijn mening. Je bent er voor verzekerd en of het duur is of niet, dat moet hier buiten staan vind ik.
    Achja je kunt hier verder natuurlijk niks aan doen, maar het blijkt wel dat de procedure in jouw ziekenhuis afwijkt van andere ziekenhuizen... Ik ben zelf heel blij dat ze echo's maken, ook al was er vandaag niet veel te zien....

Nou meid, zit er niets anders op dan gewoon lekker te klussen!!
    :D

10. puur

puur Actief lid

19 okt 2010
    111
    0
    0
    @xlovely je hebt helemaal gelijk, ik wist ook even niet wat ik hoorde...maar goed, dat is kennelijk hun beleid dus daar leg ik mij nu maar een maandje bij neer. ben er al zo mee bezig, dus gewoon maar even een maandje rust en samen leuke dingen doen en gezellige avondjes plannen :D in het nieuwe jaar zien we dan wel verder! 2011 wordt gewoon ons jaar!

11. nijnonijntje

Ja ik krijg af en toe al bloed opmijn papiertje, denk dus dat de ongi gaat aankomen.
    Moet straks inderdaad met 100 mg clomid beginnen.

O lekker even weg. Geniet ervan meid.

12. nijnonijntje

@Puur
    Ik ben eht met lovely eens.
    DAt is niet een hele professionele opmerking.
    Maar goed. Fijn dat je in ieder geval gerustgesteld bent.
    DOe je best he met klussen :D

13. 10e

10e Lid

5 aug 2010
    87
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @puur doe je best meid!!
    indd wel erg raar dat ze datz eggen maar goed je bent wel gerustgesteld en dat is het belangrijkste!

X 10e

14. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik was jullie even kwijt maar ik heb jullie weer gevonden.
    Gister was ik zo moe dat ik maar 3 min op internet heb gezeten en geen zin had om te zoeken.

De waarde waren super mooi maar ik ben bang voor niets.
    Ik heb buikpijn en bij het afvegen wat roze dus ik ben bang dat ik door ga naar ronde veel ( 20 of 21)
    Er is maar een voordeel dan is mijn nod voor 2011.

Sorry voor het ego stukje kan het even niet goed opbrengen om te reageren. Mogleijk over een uurtje of zo wel

15. nijnonijntje

Is niet erg hoor meid.
    ik begrijp het wel.
    Je mag lekker even verdrietig zijn.
    Dikke knuffel van mij voor jou.

16. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Hey meiden,

Hoe is het hier?
    Met mij is het goed.. morgen weer naar de fert.arts voor de fm... ben wel benieuwd. Heb het af en toe voelen rommelen de laatste 2 daagjes, zo'n zeurend gevoel rechtsbeneden...
    HOPELIJK ... hopelijk is er morgen goed nieuws en kunnen we aan de klus :)

Fijn weekend allemaal !

17. lautjep

lautjep Niet meer actief

lovely ik hoop op veel goeds.
    bij mij is het weer losgebarsten en nu door over 2 dagen weer aan de clomid.
    deze ronde gaat het worden vind ik

18. Le1981

Le1981 Lid

8 okt 2010
    77
    0
    0
    Directie secretaresse
    Aalsmeer
    Hi Meiden,

Het is al weer een tijdje dat ik niks heb laten horen, drukke tijd met de Sint :) Ik ben nu aan de Primolut om menstruatie op te wekken en dan krijg ik een rontgenfoto van mijn eierstokken om te kijken of alles goed is. Daarna gaan we starten met IUI. Ik hou jullie op de hoogte. Ik hoop dat het bij jullie allemaal wel lukt allen met Clomid.

Liefs Leonie

19. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    Hey meiden
    Wat kan een weekje vrij lekker zijn, we hebben heerlijk gerelaxt & hopelijk brengt ons klussen van van de week goed nieuws de 17e

@10e : heeft de man al een auto gevonden ;)

Xlovely : hoe was het in het ziekenhuis?? Wat was jou waarde van je bloed??

@puur : balen dat jou Gyn dat heeft gezegt, ik voel me altijd gerustgesteld na mijn echo & het maandelijks bloed prikken
    Bij mij willen ze ook een echo & bloed meer prikken omdat ze dan
    3D goeie uislagen hebben gezien met de clomid 50 mg
    Met hoeveel stijgt jou temp tijdens je esprong.

@ nijnonijntje : wat k't dat je weer ongi bent geworden , maar wat zou het super zijn als je 31 december goed nieuws krijgt,
    Ik ga voor je duimen.

@ allemaal : allemaal een leuke Sinterklaas gehad??

20. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Vandaag weer bij de fert.arts geweest, er was nog heel weinig te zien :( Het baarmoederslijmvlies zag er goed uit maar wat ze zag was nog maar een cm en dus nog maar de vraag of ze gaan springen :( Ik moet vrijdag (zit dan op dag 20) weer terug, maar ik ga er al een klein beetje vanuit dat de 50 mg zijn werk niet heeft gedaan. Dat gevoel heb ik althans.
    Ik zou dan weer Provera moeten slikken, en de tweede kuur met Clomid 100 mg beginnen. Maar eerst weer even geduld hebben....
    @ Gylaine; dat weet ik niet ... :)

liefs, lovely

Deel Deze Pagina