Zijn er ook meiden die op dit moment clomid gebruiken??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Le1981, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le1981

Le1981 Lid

8 okt 2010
    77
    0
    0
    Directie secretaresse
    Aalsmeer
    Hoi Meiden,

Hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles goed. Gisteren
    mijn verjaardag geviert, 29 geworden, was erg gezellig. Mijn beste vriendinnetje was er ook, zij is 23 weken zwanger. Ik had zo graag tegelijk zwanger geweest. Maar goed, ik ben blij voor haar.

Jullie lekker weekend verder.

Groetjes Léonie

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Le1981
    He meid wat leuk.
    Van harte gefeliciteerd.
    Kan me voorstellen dat het jou leuk leek met je vriendin zwanger te zijn.
    Mijn beste vriendinnetje en ik hebben dat ook altijd gezegd, alleen weet ik niet of zei nu al met kinderen bezig zijn haha.
    Maar misschien met een tweede.
    Jij misschien ook wel met je beste vriendin.
    Samen zwanger vand e tweede.
    Is ook leuk toch? :D

hier straks een verjaardag en morgen ook een drukke dag maar wel heel gezellig.
    prettig weekend iedereen!!!

3. 10e

10e Lid

5 aug 2010
    87
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @Le1981 Nog gefeliciteerd meid.
    ik had het toen ook 2 vriendinnen van mij waren zwanger en ongeveer t.egelijk uitgerekend. toen zij in november bevallen waren was ik zwanger van onze dochter onze kindjes schelen precies 9 maanden.

Ik moet morgen naar de gyn voor een echo heb afgelopen dagen clomid geslikt. morgen echo maken en dan horen we wel of er wel of geen eitjes zitten en hoe groot ze zijn. wel weer spannend...

Groetjes 10e

4. nijnonijntje

@10e
    SPannend meid.
    Hoop dat er mooie tussenzitten :D

5. Le1981

Le1981 Lid

8 okt 2010
    77
    0
    0
    Directie secretaresse
    Aalsmeer
    @10e
    Zeker spannend, ga voor je duimen.

6. 10e

10e Lid

5 aug 2010
    87
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @nijnonijntje ik hoop het ook na een miskraam is het toch weer afwachten hoe je lichaam het opakt. en ben benieuwd wat ze verder voor ideeen hebben.... de ascal heeft niet zijn werk gedaan in ieder geval!

@Le1981 dankjewel!!

7. nijnonijntje

Ja ik weet het meid.
    Ik zelf ook een mk gehad, mijn hele lichaam is ontregelt na die tijd.

8. 10e

10e Lid

5 aug 2010
    87
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    gelukkig is alles goed gegaan bij de gyn. clomid heeft goed zijn werk gedaan er zitten 2 eitjes dus we weten wat ons te doen staat;) ik hoef geen ascal meer te slikken in ieder geval.

groetjes 10e

9. puur

puur Actief lid

19 okt 2010
    111
    0
    0
    Hoi, ik gebruik nog geen clomid maar ga er eind volgende maand wel mee beginnen. Het wordt onze eerste dus vind het heel spannend allemaal. Het is dan natuurlijk wel heel fijn te lezen dat veel al zwanger zijn geraakt met clomid! Hoe zijn verder jullie ervaringen hiermee?
    x Puur

10. nijnonijntje

@10e
    Ah dat is goed nieuws natuurlijk.
    Flink aan de slag jullei ;)

@puur
    He welkom hier.
    Ik heb nog geen ervaring met clomid.
    Aangezien mijn ongi zich langzaam aankondigd, denk ik dat ik dit weekend kan beginnen.
    Spannend allemaal!!

11. 10e

10e Lid

5 aug 2010
    87
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @nijnonijntje jaja we weten wat ons te doen staat haha.

@puur welkom!
    ik heb goede ervaringen met clomid gebruik ben in april gestart en om de maand zwanger geweest met clomid helaas eindigde het 3x in een miskraam. heb af en toe hartkloppingen als ik het gebruik op ndag 4 en 5 verder weinig bijwerkingen soms wat umeurig als ik de omgeving moet geloven!;)
    liefs 10e

12. Le1981

Le1981 Lid

8 okt 2010
    77
    0
    0
    Directie secretaresse
    Aalsmeer
    @puur welkom!
    Ik heb ook evaring met Clomid, na het gebruik van Clomid zwanger geworden van mijn zoontje, inmiddels 2,5 jaar geleden. Wij zijn nu bezig voor een 2de kindje. Nu aan de 3de ronde clomid. Ik heb erg last van opvliegers en pukkeltjes, geen humeurwisselingen oid. (hahah volgens mij)
    Het is allemaal erg spannend, maar ik weet dat het lukt om zwanger te worden met Clomid, dat is wel een geruststellende gedachte.
    Groetjes Leonie

13. nijnonijntje

Dag meiden,

Vandag ongesteld geworden.
    Ik mag zaterdag dus aan de clomid beginnen :)

Wij beginnen ons wel echt af te vragen of het zaad van mijn man wel goed genoeg is.
    Afgelopen maand heb ik uit mijzelf een eisprong gehad, maar daar niet zwanger van geworden.
    Dus wij twijfelen zo erg.
    heel vervelend hoor. Lig er snachts wakker van.
    Morgen moeten wij een zaadtest inleveren.

Heeft iemand nog tips hoe ik het spul warm en zonder schokken met de auto in het ziekenhuis krijg?
    Dat staat naemlijk met koeieletters op het formulier :(

14. 10e

10e Lid

5 aug 2010
    87
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @nijnonijntje wij hebben ook het zaadonderzoek gehad. zodra het potje zeg maar gevuld is moet je er keukenpapier of wcpapier omwikkelen en dan tussen je borsten om het op temp. te houden zo moesten wij het doen van de gyn.en dat je hard loopt of zelfs rent door het ziekenhuis wat ik moest omdat het binnen een bepaalde tijd daar moet zijn en ze van de 5e naar de 3e verdieping waren bleef ik die trappen op en af rennen. maar de uitslag was prima dus dat heeft geen invloed gehad.

suc6 morgen!!!

liefs 10e

15. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    dag allemaal!

spannend, iedereen hier is al begonnen aan de clomid.... voelt denk ik wel fijn om te weten dat het nu echt kan gebeuren.

Ik moest woensdag dus naar de HA voor de uitslag van de inwendige echo. ik wist al dat het pcos is maar de huisarts moet natruurlijk eerst de echte uitlag krijgen voordat ze me kan doorverwijzen.
    Nu de doorverwijzing gekregen en meteen het ziekenuis gebeld om een afspraak te maken. de eerstvolgende afspraakwas op 1 december!!!!!! nog 6 weken!!!! dat is erg lang nietwaar?:$:$:$
    Het liefst zou ik vandaag nog gaan, wil zo graag zp snel mogelijk starten. Daarbij ben ik nu al bijna 100 dagen niet ongesteld geweest terwijl ik wel dik baarmoederslijmvlies heb. dat is toch niet goed? kan je daar geen ziektes van krijgen ofzo als dat bloed daar maar zit en het niet afgestoten wordt?
    ik had dus gehoopt dat ik snel naar de gyn kon zodat die iets zou voor kunnen schrijven om mijn menstruatie op te wekken en dat ik daarna meteen met clomid zou mogen beginnen.... maar helaas.
    Ik zat er vandaag de hele dag aan te denken om nog een keer het ziekenhuis te bellen (maar dan naar de poli en niet het afsprakenburea) om toch te kijken om de afspraak naar voren te schuiven maar zou dat zin hebben? ik moet dan wel een goede reden hebben niet? ik bedoel er zijn zoveel vrouwen die natuurlijk geholpen willen worden...

pfff echt een tegenslag voor mij, ben dus geen geduldig persoon wat dit betreft. ik weet nu wat er mis is dus ik wil dan ook NU er iets aan doen. voel me nu zo ,achteloos kan niks doen...:(:(

Is het normaal dat je zo lang moet wachten op een afspraak?:(

greetz!

16. kallie

kallie Actief lid

31 dec 2008
    128
    1
    18
    wat grappig dat verhaal van zaad tussen je borsten veroeren....
    Maar ja alles voor het goede doel he!

hoe heb jij dat vandaag gedaan nijnonijntje?

17. nijnonijntje

@Kallie
    Ja bij mij is vandaag het potje met spul ook tussen mijn borsten naar het ziekenhuis vervoerd.
    Wist niet hoe ik het anders warm en heel, met ondertussen auto rijden, het in het zieknhuis ging krijgen.
    Was wel grappig dat ik daar op het lab ineens het potje achter mijn bh wegtoverde hihi.

18. 10e

10e Lid

5 aug 2010
    87
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @nijnonijntje ze zullen niet verbaast geweest zijn op het lab want volgens mij doen de meeste het zo!!!hihi. maar goed de klus is geklaard nu wachten op de uitslag!

@kallie als ik jou was zou ik zelf het ziekenhuis bellen en het uitleggen en is er geen ander ziekenhuis in de buurt waar je sneller terecht kan?
    ik ben ook zelf gaan bellen er waren hier wel 5 ziekenhuizen in de buurt en bij het 3e ziekenhuis kon ik binnen 2 weken terecht terwijl bij de andere minimaal 7 weken wachttijd. ik zou het gewoon proberen.

19. Le1981

Le1981 Lid

8 okt 2010
    77
    0
    0
    Directie secretaresse
    Aalsmeer
    Hoi Meiden,

Ik heb "het" inderdaad ook zo vervoerd naar het ziekenhuis.

@Kallie Ik zou gewoon bellen hoor, elke week dat het eerder kan is er 1, zou ik zeggen. en wat @10e zegt misschien is er nog een ziekenhuis in de buurt waar het sneller kan.

Ik moet nog 4 dagen Primolut slikken en dan weer aan de Clomid, ik zit er echt op te wachten, de dagen gaan echt langzaam, maar goed ik probeer er niet de heledag aan te denken.

Fijn weekend allemaal!!

20. nijnonijntje

Oke,
    dus het spul tussen de borsten is blijkbaar een veel voorkomend vervoermiddel haha.
    Vond het best handig. ;)

Deel Deze Pagina