@Kallie Ja daar zijn we ons ook wel van bewust hoor. Ik ga snel een momentje vinen om het hem te vertellen. Denk dat het vaanvond wel kan. Gisterenavond was hij zo laat thuis van het voetballen, dat ik al lang sliep haha. Hij is er 's morgens ook altijd veel eerder uit dan ik. Zeker op mijn vrije dag. En ik sliep zo vast haha. Kon eindelijk weer een beetje slapen sinds dagen. De uitslag was dan wel niet goed, maar ja ik heb in ieder geval de uitslag en nu moeten we ons daar verder op gaan concentreren over de volgende stappen die genomen moeten worden.
He meiden, Ik heb het vrijdag aan mijn mannetje verteld. Was wel even een heel emotioneel moment voor ons en de moed is ons behoorlijk in de schoenen gezakt. Soms vraag ik me echt af of het ooit gaat lukken Misschien maak ik me druk om niks hoor, maar ik ben er gewoon heel verdrietig van. En mannetje natuurlijk ook.
@nijnonijtje jeetje meid moeilijk hoor. Jullie kans komt echt!! Heel veel sterkte voor jullie beiden gewenst.
Ik hoop het meiden. Ik hoop het echt. Hoe gaat ie verder eigenlijk hier met iedereen? Slaat de clomid aan? Bij mij wel. Ik heb gisteren, dat was dag 10 van mijn cyclus al een beetje vruchtbaar slijm gespot en begin gevoelige tepels te krijgen. Dat is wel vaak een vooraankondiging van een aankomende eisprong. Ben benieuwd hoe het verder gaat en wanneer ik die dan heb.
@nijnonijntje sterkte voor jullie beiden!! maar niet de moed verliezen hoor!! hier alles goed wachten op mijn NOD de clomid had goed zijn werk gedaan.
Hoi Meiden, Ik ben gisteren begonnen met de Clomid. Ben benieuwd! Ik heb echt geen idee wanneer ik een eisprong heb, nu heb ik deze ook nog steeds niet gehad sinds we bezig zijn met de Clomid. Op welke CD is het bij jullie meestal?
Nou als ik geen clomid gebruik en wel een eisprong heb, heb ik die op CD 18 ( ja het duurde even voordat ik dat doorhad, met die rare cyclussen). Maar nu ik clomid gebruik, denk ik dat het eerder is. Heb namelijk sinds dag 10 al wat vruchtbaar slijm gespot. EN emestel heb ik dat ongeveer 3 dagen voor mijn ei, maar het is natuurlijk even afwachten. Spannend he! Wij blijven het gewoon proberen ook al zijn de zaadjes te zwak. We gaan gewoon door, totdat we een iui krijgen. Tenmisnte ik denk dat dat uiteindelijk de bedoeling is.
@Le1981 ik moet op dag 10voor een echo en slik van dag 3 tot8 clomid en dan heb ik opdag 13 of 14 me eisprong!! @nijnonijntje mijn NOD is vrijdag 5 november, voel van alles maar ook weer niets word een beetje moedeloos van het wachten maar ja het is al maandag hihi.
Oke, ben benieuwd hoe het dan deze keer gaat met mijn ei. Heb ook van 3 tot8 clomid geslikt. Nod 5 november. Wat spannend zeg. Het kan nog alle kanten op. Je kan een zwangerschap voelen maar ook een aankomende NOD. Hoop natuurlijk het eerste voor je
@kallie ik voel niet echt rare dingen maar dat voel ik toch niet zo, bij alle andere zwangerschappen had ik dat ook niet. we zien wel ik durf er bijna niet op te hopen en als het dan zo is moet het ook nog een keertje blijven zitten ik denk dat angst nu overheerst.. @nijnonijntje ja indd. het kan allebei. we wachten rustig af.. dit is wel moeilijk hihi ik houd jullie op de hoogte.
He meiden, Hoe is het hier? Onze wereld staat op dit moment behoorlijk op zijn kop. Vandaag hadden we een afspraak met de fert. art om te bespreken hoe nu verder met de situatie omdat we een slecht uitslag hadden van ozne zaadtest. Nou dat was wat zeg. We kwamen daar aan en de arts begon over mijn bloedtesten en dat die goed waren enz. Maar ze zei niks over de zaadtest. Toen ik haar daar naa vroeg keek ze me verbaasd aan en zei: Die is goed hoor. Dar heeft de assistente je vorige week toch doorgegeven? Dus ik zei: Nee ze zei tegen mij dat die helemaal niet geod was voor de natuurlijke manier. Maar wel voor IUI en IVF. De arts keek me echt met grote ogen aan en ging weer in eht systeem kijken. Toen zei ze kijk hier staat het. Het is helemaal goed. Dus ik weet neit waar je het over hebt. Dus ik zei: Luister eens mens, De assistente zei me echt dat het neit goed was en we zijn daar heel verdrietig over geweest. Toen zei de arts dat ze even met de assistente ging overleggen. Toen kwam ze even later terug en zei: Duizend maal sorry, maar de assistente heeft bij de verkeerde persoon gekeken. Nou ik wist neit of ik blij meost zijn of woedend. Mijn man sprong trouwens echt uit zijn vel. Hij was best wel boos, omdat hij gewoon een rotgevoel heeft gehad over een uitslag die helemaal niet van ons was. EN ik zei dat dat soort fouten niet gemaakt mogen worden met dit soort situaties. Het is al confronterend genoeg en ongemakkelijk genoeg. Nou de arts heeft 1000 maal haar excuses aangeboden. Ze baalde ook dat zij het vorige week zo druk had dat ze mij niet te woord kon staan en het haar assistente moest laten doen. Anders was zo'n fout helemaal niet gemaakt. Nou wat een dag zeg. Het is ineens helemaal anders. Als de clomid aanslaat bij mij zou ik over niet al te lange tijd toch op de natuurlijke manier zwanger moeten worden. Dat is natuurlijk een mooi bericht, maar we zijn nog best wel uit ons doen hoor hierdoor. En ook nog wel boos. Maar ja zo staat het er dus even voor. Wilde jullie dit even meedelen.
@nijnonijntje jeetje zeg wat een verhaal maar ik ben echt heel blij voor jullie dat het op de natuurlijke manier moet gaan lukken!!!!!kan me wel voorstellen dat je even niet weet watje met je gevoel aan moet1 en indd heele rg slecht van het ziekenhuis zeg!! even over mijzelf het gaat hiet erg goed WIJ ZIJN WEDEROM ZWANGER!!! maar een beetje angstig toch ook wel. heb vandaag een test gedaan dacht dat mijn NOD morgen was maar is vandaag dus vanavond toch maar even een test gedaan en ja hoor positief!!! morgen moet ik het ziekenhuis bellen hoe we nu verder moeten en wanneer we de 1e echo krijgen ik houd jullie op de hoogte!!