Zijn er ook meiden die op dit moment clomid gebruiken??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Le1981, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le1981

Le1981 Lid

8 okt 2010
    77
    0
    0
    Directie secretaresse
    Aalsmeer
    @nijnonijntje: Wat een verhaal zeg, ik vind het echt ongelofelijk dat dat kan gebeuren, ze snappen zeker niet dat zulk nieuws zo hard aan kan komen, lekker handig. Maar wel fijn dat het nu op de natuurlijke manier kan.

@10 joepie!! hoop ook dat het een plakker is.

Ik heb vandaag mijn laatste clomidpilletjes op, dus jullie weten wel wat ons te doen staat :) Ik hoop zo dat het gaat lukken.

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Le1981
    O spannend meid.
    Wij zijn ook al druk aan de slag haha.
    Zit nou op cylus dag 15
    verwacht toch wel dit weeken mijn ei. We zullen zien wat er gaat gebeuren. Heb wel gevoelige borsten en dat is vaak wel een aankondiging van dat er wat aan zit te komen. :D

3. 10e

10e Lid

5 aug 2010
    87
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @le1981 spannend!!!! zet hem op!!;)

dankjewel voor julie reacties ik hoop ook dat het een keertje goed gaat na alles.

4. nijnonijntje

Ja gaat vast nu wel goed meid.
    Blijf vertrouwen en hoop hebben.
    Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen. :D

5. Le1981

Le1981 Lid

8 okt 2010
    77
    0
    0
    Directie secretaresse
    Aalsmeer
    Hoi Meiden,

ik ben net gebeld door de gyn. Ze gaf aan dat als het deze keer niet lukt met de Clomid dat we het insiminatieproces ingaan. Ben er toch wel even van geschrokken. Ik dacht dat we het 6 maanden met Clomid zouden proberen, maar omdat ik na 3 keer nog geen eisprong heb gehad, werkt clomid waarschijnlijk niet.

Dus ik hoop zo dat het deze keer wel lukt (de 4de x), voelt een beetje als de laatste kans, wat natuurlijk niet zo is, maar het voelt even zo.

Maar goed ik heb toch goede hoop dat het deze keer wel lukt met 150 mg clomid. Ik zit nu op cyclus dag 6 dus, we wachten het af.

Nou dit wilde ik eventjes kwijt.
    X

6. nijnonijntje

@Le1981
    O meid toch, ik kan me voorstellen dat je even van slag bent.
    Maar ja je meot maar zo denken als clomid niet werkt dan is het juist goed dat ze je niet te lang daarmee aan laten modderen en de volgende stappen ondernemen.
    Heeft ze ook gezegd wat ze gaan doen?
    IUI ofzo?
    Gaan ze niet eerst proberen hormonen te spuiten? Of bedoelde je dat ook?

Dikke knuffel meid voor jou.
    *knuffel knuffel*

7. 10e

10e Lid

5 aug 2010
    87
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @Le1981 ach meis ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. maar wat nijn ook zegt el beter dat ze je niet te lang laten aanmodderen!!

dikke kus voor jou!

8. Le1981

Le1981 Lid

8 okt 2010
    77
    0
    0
    Directie secretaresse
    Aalsmeer
    Dank jullie wel!! Ben al weer over de grootste schok heen, lekker even wezen winkelen. Dat helpt,hihi.
    Ik ben ook blij dat de gyn mij niet laat aanmodderen, dat frustreerd alleen maar.

Fijn weekend!!

9. nijnonijntje

Ja winkelen helpt bij mij ook vaak haha.
    Meid het is inderdaad een klap in je gezicht maar je gyn helpt je tenminste verder en wie weet ben je wel meteen zwanger. En dan ben je echt blij dat je dit gedaan hebt.
    Maar ik begrijp je gevoel hoor.

10. Le1981

Le1981 Lid

8 okt 2010
    77
    0
    0
    Directie secretaresse
    Aalsmeer
    Hoi Meiden,

Hoe is het met jullie??

11. nijnonijntje

@Le1981
    Hoi meid.
    Alles hier goed. Behalve mijn cyclus dan. Geen eisprong gehad en moet morgen bloed laten prikken om te kijken of de clomid heeft gewerkt. maar dat is dus niet zo :(
    Ben benieuwd wat de arts dan gaat doen.

12. 10e

10e Lid

5 aug 2010
    87
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @nijnonijntje balen zeg dat de clomid niets gedaan heeft!! ben ook benieuwd wat de arts nu gaat doen.

met mij gaat het goed ben wel bang en heb af en toe steken links en recht van mijn buik ze zeggen mijn banden?? maar volgens mij kan dat niet zo vroeg in de zwangerschap weten jullie dat misschien?

13. nijnonijntje

@10e
    Bij mijn mening kan dat wel. En is mij ook gezegd door de ha.
    Je lichaam moet plaats maken en de innesteling en doorgroeing verwerken en dat gepaard met pijn.
    Misschien is het niet precies de pijn van de banden, maar gewoon van de ontwikkeling van het vruchtje en je baarmoeder. Maar dat noemen ze vaak ook bandenpijn om het te kunnen verwoorden.
    Niet te druk maken meid. Zit vast helemaal goed.
    En als het niet zo is, kun je er toch n isk aan doen. hoe moeilijk dat ook is. Maar heb vertrouwen.
    Weet zeker dat het goed zit.
    Herken je de pijn of is het heel anders?
    En elk lichaam is anders meid. Luister goed naar je lichaam en doe het rustig aan als je pijn hebt oke?

14. Le1981

Le1981 Lid

8 okt 2010
    77
    0
    0
    Directie secretaresse
    Aalsmeer
    @nijnonijtje: jammer joh. Ben ook benieuwd wat de gyn zal zeggen.

@10e: volgens mij kan het idd wel bandenpijn zijn, het is misschien moeilijk maar ik zal me niet al te druk maken. Er gebeurt een hoop in je lijf.

15. nijnonijntje

@Le1981
    Ja ik ook. Ga zo richting zieknhuis en maak dan een afspraak met de gyn.
    Ben benieuwd!!

16. xLovely

xLovely Bekend lid

10 nov 2010
    789
    0
    0
    Hoi hoi!

Ik meld me bij deze ook aan in dit topic... Ik ben gisteren gestart met Provera om mijn menstruatie op te wekken en vervolgens te starten met Clomid 50 mg.
    Mijn man en ik zijn sinds januari bezig voor een kindje. Wat tot nu toe dus niet lukt i.v.m. mijn onregelmatige cycli. De laatste keer dat ik menstrueerde was in juni ... :(
    Ik was dus heel blij dat mijn ha mij doorstuurde naar de gyn.
    Hopelijk kan ik hier met jullie ervaringen e.d. uitwisselen, en zijn er vragen dan hoor ik ze wel ;)

Owja, ik ben 27 jaar :)

17. nijnonijntje

@Xlovely
    He meid, welkom bij de club.
    Lastig he die onregelmatige cyclussen. Fijn dat je zo snel al aan de clomid mag. Hoop dat jullie snel zwanger zijn.
    Hier net mijn eerste ronde clomid gehad, maar nog geen eisprong gehad. Dus de 50 mg wordt bij mij waarschijnlijk hoger.
    Ik ben trouwens 26.

18. Le1981

Le1981 Lid

8 okt 2010
    77
    0
    0
    Directie secretaresse
    Aalsmeer
    @xlovely Welkom!! Fijn dat je nu aan de clomid mag. Hoop ook dat jullie snel zwanger zijn. Ik ben 29 en ik heb een zoontje 2,5 jaar oud. Dus het kan echt zwanger worden met Clomid! Ik ben nu aan mijn 4de ronde clomid. 150mg. Als het deze keer niet lukt, moeten we gaan kijken naar andere mogelijkheden. Maar goed wij hopen dat het deze keer lukt.

19. nijnonijntje

@Le1981
    Na hoeveel rondes clomid was je zwanger van je zoontje?
    En hoeveel mg clomid gebruikte je toen?

20. Le1981

Le1981 Lid

8 okt 2010
    77
    0
    0
    Directie secretaresse
    Aalsmeer
    @nijnonijntje: bij mijn 1ste ronde al met 50 mg. Dus het was wel even een tegenvaller dat het deze keer niet zo snel lukt. Ik moet nu 18 november bloedprikken 1 dag na jou. We wachten het af.....

Deel Deze Pagina