@xlovely welkom bij de club!! ik ben 29 en heb een dochtertje van 3 jaar. gekregen zonde medicijnen nu vanaf 2008 al bezig voor een 2e kindje en sinds april aande clomid ben om de maand zwanger geraakt alleen steeds een miskraam. nu ben ik weer zwanger 5 weken dus hopen nu dat het blijft zitten. ik slikte clomid 50mg. @Le1981 hebben ze een idee warrom hetnu niet aanslaat? groetjes 10e
Ja inderdaad. Toen ging het wel zo snel. bah dan baal je wel he als je dan toch ongi wordt. Denk dat ik nu ook een verhoging van clomid ga krijgen
@10e: geen idee, eigenlijk niet gevraagd. Het zou ook nog kunnen dat ik uit mezelf een ei heb geproduceerd (haha lijk wel een kip) en dat het helemaal niet door de Clomid kwam, zit ik me nu net te bedenken. Onzeker is het allemaal..... Er zijn nu in mijn nabije omgeving 4 meiden zwanger. Het lijkt wel besmettelijk. Ik wil ook!
Haha een kip En ja dat kan ook nog en dat je toen daar zwanger van werd. Hopelijk gebeurt het snel weer
@Le1981 dat gevoel ken ik heel goed bij mij zijn de afgelopen 2 jaar 11 zwanger geraakt in de nabije omgeving op het laatst voor april dan was het niet meer te doen en kon ik alleen maar boos worden waarom het niet lukte bij ons. ik hoop dat je snel zwanger bent!! @nijnonijntje indd jammer hopelijk de volgende keer!!
Meiden, herkent 1 van julie dit? Heb sinds gisteren af en toe bloed. Het is echt bloed zo helder en dun zoals bij een wond. Het ruikt ook naar bloed ( sorry voor deze rare zin) Maar ik heb geen pijn of jeuk ofzo. Heel raar. Heeft een van jullie dat wel eens gehad? Zou eht van de clomid komen? Omdat ik geen ei heb gehad ofzo? Maak me best wat zorgen.
@nijnonijtje, ik heb geen idee, ik heb wel wat bruin/rood gehad na dat ik geen ei had gehad. Ik dacht toen dat ik ongesteld moest worden, maar het stopte na een paar dagen. Volgens de gyn. was dat idd door dat ik geen ei had gehad een soort schoonmaken van de baarmoeder. Dus misschien heb jij dit nu ook, alleen dan wat rooier bloed?? Ik zou maandag ff naar het ziekenhuis bellen om het ff te checken. Fijn weekend. X Leonie
@10e jeetje 11, dat zijn er idd wel erg veel, toen ik van de laatste zwangere hoorde dat ze zwanger was, werd ik eigenlijk ook wel een beetje boos, ik heb natuurlijk wel leuk gereageerd, want zij kon er ook niks aan doen, maar goed thuis wel even een traantje gelaten. @kallie hoe is het met jou??
@Le1981 Ja ik heb woensdag een telf consult met de arts dus ik kaart het dan wel even aan, als het niet omgezet is in echte ongi. @kallie He meis lang niets van je gehoord. Hoe is ie? @10 Hoe voel je je meid?
@nijnonijntje ik herken dit niet sorry! verder voel ik me wel goed erg moe en beetje bangig of het wel goed zal gaan maar verder nergens last van. @Le1981 indd reageer je wel leuk maar ik moest thuis ook huilen erna dan.
hee meiden! had een heel verhaal getypt en nu is het weg!!! korte versie dan maar: 10e gefeliciteerd hoop echt dat je over een paar weken kan gaan genieten van je zwangerschap! nijn en le1981: balen dat er geen eisprong is, kan je eindelijk ergens mee starten en dan gebuert er niets dat is wel een teleurstelling maar volgende ronde voor jou nijn en le1981 op naar de volgenden stap. zwanger zullen we allemaal toch een een keer worden! hier niet veel aan de hand wachten op de afspraak vorige week na 115 dagen eindelijk ongesteld geworden met veeeeel pijn en veeeeel bloed. NU weer voorbij gelukkig. blijf aan de klus hopende op een wonder en dat er toch spontaan een eitje gaat springen. weet dat de kans nihil is maar ben in dat opzicht altijd wel een dromer geweest van je weet maar nooit.... aan de ander kant heb ik daarom ook vaker teleurstellingen te verwerken. veel liefs en een fijn weekend !!!!!
hallo meiden hier vanochtend wa bloedverlies nu weerw eg af en toe wel buikpijn morgen gyn bellen. liefs 10e
Hoi meiden, Lees jullie verhalen allemaal hier, en wat ik me afvraag is hoe jullie erachter komen dat je bijv pco hebt, of aan de clomid moet? Ikzelf heb volgens mij een redelijk regelmatige cyclus, de afgelopen paar keer dan, elke ronde een positieve ovulatiitest, en voor het eerst deze ronde aan het tempen. Mijn vraag is dus: Als mijn temp stijgt na mijn positieve test, weet je dan zeker dat je een eisprong hebt?? Alvast bedankt voor het lezen, en eventueel een reactie te geven! 30-42-32-43-31-31-35-32 ronde 9
@10e O nee meid!!! Ik schrik hiervan. Ik hoop dat het niks is. Hoop dat je snel terecht mag bij de gyn en dat alles goed is. Dikke knuffel meid @Kallie Wow dat is inderdaad lang, na 115 dagen. Kan me voorstellen dat je hoopt op een spontane ei. Ikd oe dat stiekem ook wel hoor. Ondanks dat ik nu nog geen ei heb en nog niet in zicht is hoop ik ook met doorklussen dat er stiekem toch wat gebeurt. @Devil Hoi meid aan jou cyclus te zien denk ik inderdaad neit dat je pco hebt, maar het kan natuurlijk wel. Als je temp stijgt na je test heb je eigenlijk zeker een ei gehad. Pco kom je vaak achter als je dus het idee hebt geen ei te hebben dan kunnen ze dat in het ziekenhuis door middel van echo zien. Je menstruatie blijft vaak heel lang uit. Dat zijn eigenlijk de voornaamste klachten. Ik denk dat jij dus geen pco hebt als jij zegt altijd een posi test in heanden te hebben ( die heb je met pco dan ook niet) en daarna je temp ook nog sijgt, dan zit het wel goed hoor meis.
Hoi nijnonijntje, Bedankt voor de bevestiging, ja klinkt idioot, maar als het niet lukt ga je aan alles twijfelen.., heb al 7 ronde's op rij een posi ovutest, daar gretig gebruik van gemaakt, en nog zonder resultaat, dus dan ga je aan jezelf twijfelen, maar goed manlief kan ook wat mankeren natuurlijk, maar eerst nog maar even een tijdje op eigen kracht proberen!! Jullie allemaal succes met zwanger worden!! 30-42-32-43-31-31-35-32 ronde 9
Ja dat kan inderdaad, maar hoeft neit persee hoor. Ik bedoel mijn man heeft goed zaad en die keren dat ikw el een eisprong had ben ik ook neit zwanger geworden. Ja ronde twee, maar dat werd helaas een mk. NOg even zelf proberen en dan geweoon naar de ha gaan. Je kan ook nu al naar de ha gaan. MIsschien kan die je geruststellen of tips geven. Of misschien mag je wel een zaadtest laten doen.
oei 10e ik hoop echt dat het niks ernstigs is. heb je de gyn al kunnen bellen? dat is echt schrikken en zeker om,dat jij het al zo vaak hebt meegemaakt..... ik duim voor je dat het gewoon goed gaat komen. nijnonijn: lekker blijven klussen he!!! devil81: ik denk ook niet dat je pco hebt, je hebt een regelmatige cyclus en elke maand een ei. kans is klein dat je pco hebt. soms duurt het gewoon even voordat het raak is . je hebt elke maand geloof ik 20% kans om zwanger te raken met een goede eisprong en goed zaad. voor je eigen rust zou je inderdaad ook even anar de huisarts kunnen. Succes!
Hallo allemaal Mijn naam is marina en ben bezig met mijn 2e clomidkuur, sinds zaterdag heb ik af en toe samentrekkende pijn onderin mijn buik wat niet op menstruatiepijn lijkt, dit had ik vorige maand ook maar ben nu wel ongesteld geworden. Nu moet ik donderdag ongi worden ben zo benieuwd of we deze maand wel goed nieuws gaan horen!