Zijn er ook meiden die op dit moment clomid gebruiken??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Le1981, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@Gylaine
    Welkom hier.
    Spannend voor jou dus.
    We zijn heel benieuwd wat het zal zijn. En hopen natuurlijk op een zwangerschap!!

2. Le1981

Le1981 Lid

8 okt 2010
    77
    0
    0
    Directie secretaresse
    Aalsmeer
    Hoi Meiden,

Wat is er veel geschreven! Leuk!

@10e jeetje meid, dat is wel ff schrikken. Hoop dat alles nog goed is. Dikke knuffel van mij.

@devil81: Ik denk ook niet dat je pco hebt, ik werd gewoon niet ongesteld en toen is bij mij eigenlijk meteen pco vastgesteld.

@gylaine: Welkom bij de club. Spannend hoor, hoop voor je dat je zwanger bent.

Met mij gaat het opzich wel goed, Ik heb alleen echt onwijze pijn in mijn onderbuik, aan 2 kanten (denk mijn eierstokken) en ik ben echt onwijs moe oja en ik heb ook hoofdpijn, misschien toch nu een eisprong. We zijn nog steeds aan het klussen. Ben zo benieuwd, ik zou willen dat ze nu even een echo zouden doen om te kijken of er echt wat gebeurd. Misschien zit ik mezelf wel weer voor de gek te houden, maar goed een beetje hoop houden is altijd goed :)

Groetjes Leonie

3. nijnonijntje

Weetje wat ik heb.
    Op het moment dat ik geen ei heb en niet ongi wordt zoals nu, dan heb ik als ik buk een hele rare pijn.
    HEt gevoel alsof mijn eierstokken klem zitten ( is blijkbaar nomraal zei de gyn mij)
    Maar dat is zo'n rotgevoel...

@10e
    Meid hoe is het?
    ik maak me zorgen om je.
    Heb je de gyn te pakken kunnen krijgen voor een afspraak?
    Ik hoop het meid. En dat je daarna verteld wordt dat er niks aan de hand is.

4. Le1981

Le1981 Lid

8 okt 2010
    77
    0
    0
    Directie secretaresse
    Aalsmeer
    @nijnonijtje: bah vervelend, raar gevoel lijkt me. Sterkte.

@10 idd ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat.

5. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    Thanks allemaal voor de hartelijke welkom ik vind het erg leuk om met jullie dit te kunnen delen omdat jullie het begrijpen
    Kan echt niet wachten tot het donderdag is....

@ nijnonijntje : het lijkt mij ook een rotgevoel, heeft de gyn ook gezegt hoelang dat kon aanhouden??

@ le1981 : hoop houden is altijd goed, hoop voor jullie dat jullie snel
    goed nieuws krijgen!

Vanmiddag de gyn gesproken en die vertelde dat mijn progesteronwaarde van 110 heel goed was. Over de pijn in mijn buik zei ze dat het innestelingspijn kan zijn (hoop het zo!!!)
    Als ik nu donderdag toch ongesteld word wil ze op dag 12 toch weer een keer een echo maken.

6. nijnonijntje

@Gylaine
    O wat spannend zeg, een innestelingspijn. ZOu toch super zijn als dat zo is. Ik duim voor je meid.
    Mijn pijn kan blijven zolang ik geen normale cyclus heb. Dus dat is al lastig genoeg en dan heb ik dit er ook nog bij. Echt balen dat de clomid nog neit zijn werk heeft gedaan :(

7. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    @ nijnonijntje :

Wat super balen dat je nog steeds geen eigen cyclus hebt!!, duim voor je dat het snel goed komt. Hoeveel clomid gebruik je op dit moment??

Ik moet me vandaag echt inhouden om geen sensitest te kopen hoor er zoveel verschillende verhalen over. Heeft iemand hier ervaring mee??

8. 10e

10e Lid

5 aug 2010
    87
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    hallo lieve meiden allemaal

ik heb de gyn gesproken en het bloed verlies was gestopt ze vertelde mij dat het om een innstelingsbloeding is gegaan omdat het verloop van een miskraam anders is nou ben ik daar ook bijna ervaren in en wist ik dat wel ik mocht voor een echo komen maar ben 5 wk en 3 dgn ze zei wel als het nog achter me schaambeen ligt er nog niet te zien is en dat als ik verder geen bloedverlies meer heb we ervan uit kunnen gaan dathet goed is. ik moet het even tot donderdag aankijken en anders kan ik vrijdag alsnog komen dan ben ik 6 wkn.
    het gaat nu wel goed ben als de dood als ik naar de wc moet.

@Gylaine welkom bij de club! en ik hoop indd dat het goed nieuws is deze maand!!
    Ik heb de sensitest ook wel eens gebruikt maar als je echt een goede test wil hebben die eerder aangeeft dat je zwanger bent zou ik de digitale van clearblue nemen die ookk aangeeft hoelang je zwanger bent!

@Le1981 kun je niet het zh bellen en vragen of ze nog een echo willen maken? of doen ze dat net bij de gyn waar jij loopt?

@Devil81 welkom bij de club!!
    ik heb ook ovulatietesten gebruikt en gaven ook iedere keer een eisprong aan nou blijkt vertelde mijn gyn. dat de ovulatietesten een naderende eisprong aangeven maar ze bepalen niet de grote van je eitje die moet boven de 18mm zijn om bevrucht te kunnen worden en ook al is jou eitje maar 16mm dan heb je alsnog een eisprong en een opvolgende menstruatie. zij vertelde dat als je met een ovulatietest zwanger word het toch wel gelukt was en niet aan die test ligt ze zegt als die testen al het werk zouden doen zou er voor ons weinig overblijven.

@nijnonijntje dat gevoel ken ik had ik ook de eerste 2x met clomid gebruik!

veel liefs en een dikke knuffel 10e

9. nijnonijntje

@Gylaine
    Ik gebruik op dit moment nog maar 50mg, dua denk dat het nog wel verhoogd gaat worden.

@10e
    Gelukkig meid, ben blij dat alles goed is.
    Wat ik alleen raar vind is dat ze met een inwendige echo wel wat hadden kunnen zien hoor. Maar ja waarschijnlijk vond ze dat niet noodzakelijk, omdat het wel goed zit.
    Probeer te genieten meid.
    Dat gevoel van beklemde eierstokken heb ik al voordat ik clomid gebuirkte. Bij mij is het puur waarschijnlijk doordat de eiblaasjes niet doorgroeien en mijn buik dus op een gegeven moment een soort van opgeblzen gevoel heeft omdat ik neit ongi wordt.
    Dus echt een rotgevoel. En omdat iknu niet ongi wordt en geen ei heb ondanks de clomid, heb ik dat gevol weer en nog steeds :(

10. Le1981

Le1981 Lid

8 okt 2010
    77
    0
    0
    Directie secretaresse
    Aalsmeer
    Hi Meiden,

@Gylaine Spannend joh, ik ga voor je duimen!

@10 Gelukkig is er niks aan de hand, kan me voor stellen dat het allemaal spannend is, maar je niet te druk maken hoor (makkelijker gezegt dan gedaan natuurlijk) volgens mij komt het allemaal goed!

@nijnonijtje hoe is het met je, heb je nog erg veel last?

11. nijnonijntje

@Le1981
    Ja de eierstokken voel ik wel zitten hoor.
    Heb vandaag een telefonisch consult met mijn arts en ik hoop dat ze mij menstruatie opwekkers voorschrijft, want ik ga kapot van die pijn zeg. En ik hoop dat ze clomid gaat verhogen.

@Gylaine
    Wanneer ga je testen meid?
    Je nod is in zicht. Hoop dat je niet ongi wordt...

12. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    Hi meiden!

@ 10e : wat goed nieuws ik duim voor je dat alles goed blijft gaan, begrijp zeker dat je angst hebt bij elke keer als je naar de toilet gaat.

@ nijnonijntje : ik ga morgen testen dan is mijn nod.
    Bij mij is voor de eerste keer mijn periode opgewekt met primolut toen ik niet ongi werd uit mijzelf & toen gelijk mijn eerste kuur clomid erachter aan. Ik hoop voor je dat ze die keuze gaan maken & dat je snel van de pijn af ben!

Sinds gisteraaf heb ik pijn in mijn onderbuik ik denk dat ik toch wel heel teleurgesteld zou zijn als ik ongi word. Ben nu nog niet ongi, afwachten is killing elke keer als ik naar de toilet ga denk ik zou nu dan wel ongi zijn:(

13. Le1981

Le1981 Lid

8 okt 2010
    77
    0
    0
    Directie secretaresse
    Aalsmeer
    Hoi Meiden
    @ Gylaine: Jeetje wat spannend, erg he dat afwachten.

Ik moet zelf morgen bloedprikken 21 CD. Ben zo benieuwd of de Clomid nu wel wat gedaan heeft.

@ Nijnonijtje en heeft de arts je wat voor geschreven??

14. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    #154 Gylaine, 18 nov 2010
    Laatst bewerkt: 18 nov 2010
    Hi meiden

Vanochtend ongi geworden :x, had het wel verwacht omdat ik sinds gisterochtend pijn in mjn buik had maar toch ben ik heel teleur gesteld.
    Op naar de start van de 3e clomidkuur zaterdag & dan maar weer hard
    Klussen deze maand :D

15. 10e

10e Lid

5 aug 2010
    87
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    @Gylaine ah meid kan me heel erg goed voorstellen dat je teleurgesteld bent echt kl*** voor je!

@nijnonijntje wat zei de arts? ik hoop dat je indd wat krijgt1

@Le1981 wanneer krijg je de uitslag van je bloed?

X 10e

16. nijnonijntje

@Gylaine
    Meid wat balen... echt kl*ote zeg!!!
    NIeuwe ronde nieuwe kansen zeg ik dan altijd maar.
    Maar welbalen meid. Ik bergijp je.

@10e
    Ja ik had dus inderdaad gaan eisprong. Precies zoals ik al had gedacht.
    Moet nu ongiopwekkers gaan slikken en mag dan met een hogere dosis clomid beginnen.
    Ik baal wel heel erg.
    Dit is echt zo'n verloren cyclus... pff zo balen.

17. Le1981

Le1981 Lid

8 okt 2010
    77
    0
    0
    Directie secretaresse
    Aalsmeer
    @gylaine wat balen zeg. Maar wat je schrijft nieuwe ronde nieuwe kansen.

@10e ik krijg 26 november de uitslag.

18. Le1981

Le1981 Lid

8 okt 2010
    77
    0
    0
    Directie secretaresse
    Aalsmeer
    Hoi Meiden,

Hoe hebben jullie dat Lilypie op deze site gekregen, ik heb via de link een cyclus kalender gemaakt en daarbij behorende een code gekregen voor deze site, maar hoe zet ik deze link er nu op??
    Ben zo technisch hihihih.

Groetjes Leonie

19. nijnonijntje

@Le1981
    Is dat de uitslag van of je een ei hebt gehad?
    Was jij dat nou die de afgelopen maanden ook geen ei heeft gehad?

20. Le1981

Le1981 Lid

8 okt 2010
    77
    0
    0
    Directie secretaresse
    Aalsmeer
    @nijnonijntje ja dat is inderdaad de uitslag of ik we of geen ei heb gehad.

Jammer dat je geen ei had deze maand, je mag nu aan de 100mg las ik. Hoop dat dat aanslaat.

X Leonie

Deel Deze Pagina