Dag meiden, sorry dat ik hier kom storen maar moet even mijn verhaal kwijt en misschien weten jullie meer? Sinds 1 okt loop ik bij de gyn ik heb een dochter van 6 van een andere partner dan nu, en we willen graag samen ook een kindje hoewel mijn dochter hem en hij haar echt als eigen ziet. gelukkig maar! Maar wat ik altijd al heb gedacht is dat ik pcos heb. Moest deze ronde opwekken en daarna aan de clomid ik moest gelijk 100 mg innemen ( iemand hier ook?) Nou zit inmiddels vandaag op cyclusdag 12 en ik heb vandaag een fm gehad nou ik kon wel janken er waren een paar kleintjes en de grootste waren 2 van 8 mm ! Ik moet dinsdag terug voor fm. Maar nu de vraag aan jullie hoe groot zijn de folikkels normaal bij dag 12 want heb idee dat de clomid niet gewerkt heeft ook was mijn bmsv nog dun! Graag hoor ik jullie reactie? Sorry nogmaals voor de inbreuk! Veel liefs! Wjb
@wjb Welkom meid. Ik ben nu ook aan de ongi opwekkers en moet daarna ook starten met clomid 10 mg in de hoop dat eht zal aanslaan. Ik weet nog niets over fm. Hier doen ze nu alleen nog bloedprikken. Wellicht dat 1 van de andere meiden je meer kan vertellen.
@ nijnonijntje bedankt voor je reactie. Welke cyclusdag ben jij? En graag hoor ik jullie verhalen meiden!
@wjb Welkom! Bij mij wordt er ook niet gemeten, alleen bloedprikken op de 21ste dag. Dat was vandaag. Deze ronde heb ik 150 mg gekregen. Dus ik ben erg benieuwd over 7 dagen weet ik meer.
@wjb Ik zit nu op cyclusdag 29. Zonder ei @Le1981 Spannend, de uitslag. heb je al een vermoeden of je deze cyclus wel of geen ei hebt gehad?
@wjb welkom meid!! ik had wel elke keer een fm op dag 11 of 12 en mijn eitjes waren iedere keer rond de 18mm dan zijn ze op dag 14 zeg maar rond de 22mm en dat is goed. dus ik denk dat 8mm echt te klein is of je moet een langere cyclus dan 28dgn hebben dan kan het dat je later grotere eitjes hebt. en ik slikte clomid 50mg @Le1981 spannend de 26e dan gaan wij voor de echo dus als het nou bij ons allebei even goed is dan zou wel fijn zijn!
Hi Meiden, @Nijnonijntje Je schreef of ik al een idee had of ik al een ei heb gehad, op dit moment voel ik helemaal niks, ik heb echt geen idee of ik een ei heb gehad. Ik ben wel erg moe en wordt al 4 nachten om 4 uur wakker, best vreemd eigenlijk. Rond mijn 17-19 cd heb ik wel erge pijn gehad in mijn eierstokken. We moeten gewoon nog even afwachten. Volgende week vrijdag belt de gyn met de uitslag. Meiden fijn weekend!!
Hi meiden Vandaag de start van mijn 3e clomidkuur @ wjb : welkom!!!! Tijdens mijn 1ste kuur clomid GEB ik een fm meting gehad had op dag 12 een eitje van 18 mm & 1 van 12 mm. De gyn zei dat die van 18 zoziezo ging springen ( dat bleek later ook uit mijn bloed) deze maand heb ik de 29ste weer een fm meting. Ik hoop voor je dat je dinsdag goed nieuws krijgt! @ le1981 : spannend!!, wel balen dat je zolang moet wachten, ik mag altijd 2 dagen na het bloed prikken bellen met de assistente voor de uitslag & heb altijd later in de week contact met mijn gyn. Deze maand ook ik ook rond mijn eisprong ook pijn gehad bij mijn eierstokken mijn gyn zei dat het goed mogelijk 's dat ik mijn eisprong afgelopen maand gevoeld heb, mijn progesteronwaarde was 110. @ 10e : spannend de 26ste de echo, duim voor je dat je goed nieuws krijgt!!, dat mag ook wel eens voor de verandering. Ik heb deze maand. Deze maand heb ik ook @ nijonijntje : wat super balen dat je geen eitje hebt gehad!! Wanneer moet je weer naar de gyn? Meiden fijn weekend!!!
@Gylaine Ik moet pas in jamunari weer naar de gyn. Maar heb tussendoor telefonisch contact met haar. Mijn clomid is nu verhoogd en dan moet ik op dag 22 weer bloed prikken en dn belt ze mij over de uitslag.
Als jullie het goed vinden kom ik met jullie mee praten. Zal even kort mijn verhaal neerzetten. Mei 2009 zijn wij gestopt met de pil. Helaas bleken mijn rondes heel onregelmatig zo tussen de 14 en 49 dagen. In mei 2010 ben ik naar de gyn gegaan ben ook niet eerder naar de ha gegaan omdat ik het idee had dat wij toch een jaar moesten wachten. Eenmaal bij de gyn bleek ik geen eitje te hebben zonder hormonen. Na veel onderzoeken ben ik in juli begonnen aan de clomid en ik bleek na 1 ronde clomid meteen zwanger helaas is het na 8 weken mis gegaan. Het heeft daarna heel lang geduurd tot het loskwam en ben toen naar een andere gyn gegaan. Daarna kwam het allemaal maar niet op gang. Nu ben ik weer aan de clomid. Ik zit nu op dag 15 en nog geen eitje kunnen vinden ben zo bang dat het niets is deze ronde. Ik moet woensdag bloed laten prikken. BIj mijn vorige gyn had ik een echo op dag 12 en de vorige keer was er een 19 mm. Deze doet geen echo op dag 12 maar bloedprikken op dag 20. Heel raar maar het maakt wel super onzeker. Als ik maandag nog geen goede ovu test heb dan ga ik bellen mogelijk dat er dan toch een echo gemaakt kan worden.
Hi Meiden @lautjep: welkom! Jeetje wat vervelend allemaal, hoop dat je deze ronde toch goed nieuws krijgt. Ik vind het ook zo onzeker, mijn gyn. doe ook geen echo's, ook alleen bloedprikken op de 21ste dag en dan pas een week later (deze week dus) krijg ik pas de uitslag. Groetjes Leonie
leonie ik ben het helemaal met je eens bij mij gaat het nu ook zo. Ben wel bezig met de digi ovu testen en nu was hij positief ik heb dus wel hoop dat er een eitje is geweest/ komt deze maand.
@Lautjep Welkom meid. Klets gezellig mee. Begrijpj e onzekerheid over het bloedprikken. Wij hebben dat heir ook net zoals Le1981. Ik ben van mening als ze een echo doen dat ze dan eerder je cyclus kunnen afbreken als je geen geode ei hebt en dat je daardoor sneller aan een volgende ronde kunt beginnen. Maar ja elk ziekenhuis doet het anders en ik ben al lang blij dat ik nu geholpen wordt. Wel een heftig verhaal hoor meid. Hoop dat je snel weer zwanger bent. Ik heb ook een mk gehad, maar dan bij 6 weken.Ken je gevoel dus wel. En zoveel meiden met ons denk ik.
Hallo meiden! Ik heb vandaag net mijn laatste clomid 50mg gehad. Is nu dus ook afwachten.. Was ook naar de gyn geweest omdat mijn menstruatie zo onregelmatig was. Na een inwendige echo bleek het dus PCO te zijn, gelukkig is bij manlief alles uitstekend. Das wel een geruststelling. Kreeg primolut, en nu dus clomid. Ik hoor alleen bij jullie dat jullie ondertussen veel contact hebben met de gyn, maar ik moet pas 14 dec weer heen. Dus erg spannend! Hoop voor iedereen dat jullie snel zwanger mogen worden!!!
@love1984 Meid hopelijk pakt je lichaam de clomid op en heb je straks een mooie eisprong. Ik heb alleen telefonisch contact met de gyn en moet in januari pas weer lans. Dus wat jij hebt is beter hoor. Jij mag binnenkort alweer.
Hey meiden, @ lautjep : Welkom!!!, wat een heftig verhaal hoe gaat het nu met je?? Ik hoop voor je dat je deze maand goed nieuws krijgt!!. Ik zelf gebruik ook ovutesten om te kijken of ik een eisprong heb. Deze maand krijgt ik op verzoek een echo om te kijken naar mijn eitje(s) op dag 12, maandelijks word er bij mij bloed geprikt op dan 21/22 om het progesterongehalte in mijn bloed te controleren. @love1984 : Lekker dat je clomidkuur er weer opzit!!!, spannend 14 dec hoop voor je dat je goed nieuws krijgt en dat de clomid zijn werk heeft gedaan. Ik heb telefonische contact met mijn gyn omdat het makkelijker is dan langs gaan omdat ik anders een uur moet rijden, als ik vragen heb mag ik altijd bellen gelukkig.
Hoi allemaal, Ik kom weer eens een kijkje nemen Inmiddels d.m.v Provera netjes op de derde dag ongesteld geworden en vandaag begin ik aan de allereerste ronde Clomid 50 mg. Vind het toch allemaal best wel spannend. Ook moet ik vanmiddag naar het zkh om bloed te prikken. Weten jullie toevallig waar ze precies op gaan testen als ze een uitstrijkje van de baarmoedermond nemen? Liefs!