zijn er ook mensen die nog niks voelen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Foxter, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb gisteren positief getest, maar in tegenstelling tot de vorige keer voel ik nog helemaal niks!!!!!
    De vorige keer had ik last van ongi krampen wat heel normaal is bij een vroege zwangerschap, maar nu voel ik echt niks..

ik hoop dat meerdere mensen dit hebben of gehad hebben.

2. Maissae

Maissae Lid

16 okt 2009
    42
    1
    0
    Allereerst gefeliciteerd!

Ja hier! My god wat wordt ik er onzeker van! En pas over 13 dagen een echo. Heb zelfs net de verloskundige gebeld en gevraagd of het normaal is dat ik alleen gevoelige borsten heb. Ze zei je bent gewoon een bofkont. Kwalen of niet het zegt niks volgens haar. Daar gaan we dan maar vanuit he.

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oh gelukkig :)
    Ik had gedacht dat ik me hetzelfde zou voelen maar nee. Net wel een paar ongi krampen, maar nu weer niks.
    Wat een spanning allemaal :)

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik heb ongie krampen al 2 dagen,, kijk wel 1000 keer op de wc omdat ik dan denk jaaaaaa het is er :( maar nee niks in zicht! misschien zenuwen maar hoop dat het op dat van jou lijkt!
    Heb je ook geen last van je borsten? (ik hoor dat zoveel!)

5. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hoi hoi,

Ik heb gister een positieve test in mn handen gehad en hier alleen gevoelige borsten.
    Had vorige week wel hoofdpijn, maar was ook niet echt lekker.. maarja was dat mis. griepje of een kwaaltje;)
    Is wel gek idd dat je eigenlijk nergens last van hebt.. maarja hoop het wel te houden.. hahaha dadelijk hangen we boven de wc:(
    haha!
    Gefeliciteerd Foxter en Maissae.
    En Rica dat jij maar heeeeel gauw een positieve test in je handen mag hebben!
    Natuurlijk deze maand:D

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    en dat lees ik zo....goed nieuws!!fijn voor je !!!!

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hier nu heeeeel af en toe een beetje gespannen borsten, en beetje last van mn darmen.
    Mn moeder zei dat ze bij de 2e ook geen ongi gevoel had, zij dacht dat dat misschien komt omdat je bm al een keer helemaal is opgerekt, dat zou dan nu minder gevoelig zijn? Nou ja, we weten het ook niet :)
    Vandaag weer een vette streep op de test dus dat is wel fijn :)

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik heb ook nergens last van hoor, met vlagen wat gevoelige borsten en soms van spierpijn in mijn buik. Ook mijn vk zei dat ik mij gelukkig moest prijzen zolang het duurt

9. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik heb ook (bijna) nergens last van!!! Af en toe een steek in mijn borsten, zachte krampen en af en toe een beetje hoofdpijn.

Bij Julia werd ik pas in de 7e week misselijk tot de 17e. En helemaal geen last van mijn borsten!

10. Storm

Storm Niet meer actief

Ik heb met mijn zoontje helemaal nergens last van gehad. Ik was alleen een beetje een hormoonbom, maar voor de rest niks.
    Ben inmiddels over de helft van de tweede zwangerschap en weer helemaal nergens last van. Zelfs de hormonen vallen mee :D.
    Heb alleen in het prille begin wel gedacht dat ik grieperig was. Rillerig en zelfs een keer misselijk. Misschien was dat ook wel een staartje van de griep waar ik toen last van had...

Dus nee, het zegt echt helemaal niks.

11. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Hier ook nog nerges geen last van. Maar bij m'zoontje kreeg ik ook met 6/7 weken last van de bekende kwaaltjes dus het kan komen.

@fox Vraagje wanneer bel jij de verloskundige?

12. Belly34

Belly34 Actief lid

29 jan 2010
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook nergens last van,alleen ik was de eerste tijd erg moe en sliep heel veel. Maar ben niet misselijk geweest of andere (klachten), echt een mooie zwangerschap, zou het zo weer doen!!
    En ik zou zeggen, geniet er heel veel van want ik vind het een heel speciaal gevoel en gegeven, en het is zo een wonder.
    En als je het in je armen hebt, dan ben je helemaal in de 7de hemel.
    Liefs Des

13. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Hier ook nergens last van. Mijn vorige twee zwnagerschappen was ik echt vanaf 2 dagen voor NOD supermisselijk. Nu af en toe een vlaag van misselijkheid, maar als dat alles is....

Verder ook geen zere borsten ofzo, maar dat had ik vorige keren ook niet.

Vrijdag was moeders voor moeders hier en had ik ter bevestiging een dikke vette streep, dus het zit wel goed! Hahaha...

Morgen mag ik eindelijk de vk bellen om een afspraak te maken, dat mag hier pas vanaf de 6e week.

14. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hier ook weinig 'kwaaltjes' tot nu toe! Soms nog wat licht misselijk als mijn maag leeg is, maar dat begint ook al steeds minder te worden. Veel honger, dat wel. Borsten doen nog een beetje pijn. Soms denk ik weleens, ben ik wel echt zwanger? Maar dan zie ik mijn echo weer en weet ik dat het goed zit. Maar soms is het wel wat onzeker. :(

15. judibi

judibi Bekend lid

hier ook heerlijk:) weinig kwaaltjes. had wel verwacht daar meer onzekerheid over te voelen maar nee. mijn gevoel zegt dat het goed zit en dus geniet ik maar van het weinige dat ik wel voel:D
    hier alleen stevige borsten waar nu wat kleine adertjes op zichtbaar worden door dunner en strakker vel, opgezette buik, en ik moet wel de hele dag door iets eten (biscuitjes) omdat het anders ietsje weeiig op de maag is...maar dat is al!!
    het duidelijkste wat voor mij ZWANGER zegt, is het gevoel in mijn buik: dat is zoooo anders dan anders. niet pijnlijk, maar gewoon...anders;)

16. Neomi

Neomi Actief lid

11 dec 2010
    119
    0
    0
    hier ruim 8 weken maar geen enkel kwaaltje...heb soms ook zoiets van oooo ja ik ben zwanger!!

17. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik kreeg inderdaad ook rond die tijd last van kwaaltjes, ik was ook misselijk en heb vanaf 7 weken tot 20 weken elke dag overgegeven.. Daar zie ik wel tegen op, hoop dat dat deze keer minder is...

Ik bel morgen de verloskundige, dan maak ik een afspraak voor met 7 weken :) Dan doen ze gelijk een echo :)

18. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben wel blij om te lezen dat er meer zijn die gewoon geen kwaaltjes hebben, ik word er een beetje onzeker van doordat mn eerste zwangerschap gewoon één groot kwaaltje was hahaha :)

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja! Hier precies hetzelfde! ;)

20. Emillia1988

20 jan 2011
    22
    0
    0
    Fulltime moeder
    Lochem
    Hallo allemaal.

Ik ben ook al een aantal weken zwanger en sinds vorige week weten we het zelf.
    We hebben een digitale test gedaan en die geeft 3+ aan, dat wil dus zeggen dat ik meer dan 5 weken zwanger ben en als we uitgaan van de laatste rare ongesteldheid denk ik zelf dat ik tussen de 2mnd en 3mnd zit.
    vrijdag moet ik naar het ziekenhuis, ik maak me ontzettend zorgen.
    twee jaar geleden heb ik een miskraam gehad en toen ben ik goed onder het mes genomen omdat er ook van alles mis was met mijn eierstokken + ik was buitenbaarmoederlijk en in de baarmoeder zwanger(er zat nog een oude zwangerschap).
    nu ik zwanger ben zijn we ontzettend blij, maar op de pijnlijke borsten na heb ik niet het gevoel dat ik zwanger ben en ik heb ook geen rare symptonen, terwijl ik dat alles wel had bij mijn zoontje(van ondertussen 5 jr)

zijn er meer vrouwen die zich ook nog niet zwanger voelen terwijl ze het wel zijn?, of is dit een teken dat ik me toch echt wel zorgen moet maken?

Ik kijk naar een antw uit.

liefs

Deel Deze Pagina