zijn er ook mensen die nog niks voelen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Foxter, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ook ik heb hier weinig sympthomen,alleen wel erg moe,verder geen last van misselijk zijn maar ook wel pijnlijke borsten...Soms word ik er onzeker van en denk ik zal het wel goed zitten??
    Ik moet nog tot 1feb wachten en dan heb ik mijn eerste echo..
    Ik was bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook niet echt misselijk geweest,dus misschien heeft het er ook mee te maken?
    Maar ja ben pas 5 weken,kan altijd nog komen! ;)

2. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    ja dat heb ik ook hoor. Ik heb totaal geen geen klachten. En ik kan bijna niet geloven dat die testen van mij zijn. Ik zit echt nog in de ontkenning fase hahahaha. Vandaag heb ik een digitale test gedaan en die geeft aan 3+ terwijl nog maar 4+2 weken zwanger ben!?
    Ik heb me vandaag aangemeld bij de vk en gaat voor de termijn echo uit van 4+2 weken en dan kijken we wel of dat idd klopt. Spannend allemaal hoor.

Iedereen gefeliciteerd en probeer er van te genieten dat het zo goed gaat! :)

Foto's van de testen staan in mijn album.

3. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hoi dames :)

Hier ook vanaf het begin nergens last van nog steeds eigenlijk niet.. Alleen last van pijnlijke borsten en moeheid thats it ! Ben dus een bofkont :D

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nou ik heb de afspaak staan, ik ga naar de vk als ik 8 weken en 2 dagen ben :)
    Bij mijn dochter zijn we geweest met 6 wk en 5 dagen, maar toen ging het hartje nog langzaam, daar heb ik hardstikke stress van gehad dus daarom deze keer pas met 8 weken een echo. Heb je net wat meer zekerheid :)

5. Mariette2684

Mariette2684 Actief lid

25 sep 2009
    130
    0
    0
    Friesland
    Ik ben een heel gelukkig geval. In mijn zwangerschap heb ik tot nog toe helemaal geen klachten gehad (muv dat het nu iets zwaarder wordt). Ik ben geen dag misselijk geweest, geen last van mijn borsten gehad. Het hoeft dus niets te zeggen. Probeer ervan te genieten.

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Zou heerlijk zijn als ik dat nu ook heb, geen misselijkheid!

Ik heb nu al wel de hele dag last van mn borsten gehad, en steken in mn link r lies.

7. Inn

Inn Nieuw lid

16 jan 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu ook bijna 6 weken zwanger en heb ook nog nergens geen last van. Donderdag eerste afspraak

8. Emillia1988

20 jan 2011
    22
    0
    0
    Fulltime moeder
    Lochem
    Hallo dames.

Nou we zijn gisteren in het ziekenhuis geweest hoor..
    Er was nog geen hartactiviteit te zien en volgens hem had die er deze week al moeten zijn,,,, ik zou nu zeg maar +-5wken zwanger zijn.
    hij vertelde mij dat hij de kans schat van 20% dat het nog gaat kloppen en 80% dat het niet gaat kloppen.
    Ben kapot van dit bericht....
    Ik vertelde hem dat ik hier op zwangerschapspagina berichten las van vrouwen waar het pas tussen de 5 en 9 weken geconstateerd werd, maar hij zei dat dat niet kon....
    zouden al die mama`s die dit mee hebben gemaakt dan liegen? ik denk het niet.
    maar goed ik heb het hele verhaal van een miskraam aangehoord, alsof ik nog niet wist hoe dat gaat...

nu volgende week donderdag weer... hope so!

en nu met dat slechte bericht vind ik het heel raar. ik voelde niks op mijn borsten na, maar ben nu al 4 dagen constant misselijk met vlagen en ben ontzettend moe moe moe moe.....

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nou zeg, beetje vreemd! Met 5 weken klopt er toch nog geen hartje? Ik dacht dat dat pas tegen het eind van 5 weken, of in de 6e week begon te kloppen!

Veel sterkte meis, lijkt me zwaar klote om zoiets te horen te krijgen :(

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    precies dat dacht ik ook. Eind week 5. Jullie zitten nu echt in spanning veel succes deze week. Ik duim voor jullie.

11. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Als het goed is gaat het hartje kloppen vanaf 6 weken... Wat een lullige man zeg!
    Ik hoop voor jullie dat alles gewoon ok is en je volgende week wel een mooi kloppend hartje ziet,en als dat het geval is zou ik die man helemaal ver**t schelden!

12. dianevz1983

3 mrt 2009
    54
    0
    0
    kraamverzorgende
    Veenendaal
    jemig zeg dus je bent nog geen 6 weken zwanger?? echt rare reactie idd, want hoe vaak wordt er niet gezegd dat ze liever niet eerder een echo doen als ong 8weken omdat mensen anders teveel zorgen gaan maken omdat vaak het hartje nog niet klopt,of niet te zien is! belachelijk dat die man dat niet zegt, heb zelf ook gehad bij 1e,wist niet termijn, dacht zelf eerst 8weken, en toen was er nog nauwelijk wat te zien dat ik zwanger was, nou dacht ook wordt niks, 2 weken later...... idd kloppend hartje en idd toen pas 8 weken zwanger! en toen dus nog maar 6 weken toen nog niks te zien was! dus zou je nog niet te druk gaan maken, is makkelijker gezegd als gedaan maar dit vind ik raar wat hij zegt....
    sterkte deze dagen,is lastig afwachten! oja en zelf toen ook helemaal geen klachten en zelfs wat bruinig bloedverlies, en nu is de kleine man al ruim 1,5! en nu ook net zwanger!
    s6! laat je niet gek maken! ga ervoor!:)

13. eindhoven85

26 jul 2010
    92
    0
    0
    eindhoven
    hallo lieve dames!

even van forum overgestapt :)
    gisteren via gyn te horen gekregen dat ik bijna 5 weekjes ben hoeraaa
    ook onze eerste en dol gelukkig
    wel wat last van een soort maar toch andere ongi krampjes soms meer dan anders en dan links en dan weer rechts..
    zal wel normaal zijn?? mag je uberhaupt paracetamol hiermee slikken??
    voor derest voel ik nog nie veel!! wel erg moe dat is het enige :)
    17 feb mijn eerste echo dus hopelijk is alles goed!!! :)

14. Emillia1988

20 jan 2011
    22
    0
    0
    Fulltime moeder
    Lochem
    Lieve dames.

even een update vanaf deze kant.

maandag avond (na het vrijen) sorry... ben ik begonnen met bloeden, (en nogal heftig) dit heeft aangehouden tot dinsdag middag. ik dacht dat het bloeden eindelijk voorbij was maar savonds kreeg ik het weer met de volle laag :(,
    ik dacht het is voorbij... ik heb een miskraam. ik kon alleen maar huilen.
    de volgende ochtend heb ik naar het ziekenhuis gebeld.. zei zeiden dat ik gewoon donderdag ( ik had een afspraak staan) moest komen en het rustig aandoen.
    woensdag aan het einde van de ochtend is het bloeden gestopt ( en tot nu toe nog niet terug gekeerd).
    donderdag 13.50 had ik dan mijn afspraak. de zenuwen gierde door mijn lijf... en de dokter was natuurlijk weer 25 minuten te laat....

eindelijk bij hem binnen vertelde ik het verhaal en hij begon met een inwendig onderzoek...
    ik zag iets zitten( een vruchtje) groter dan de vorige keer. ik geloofde mijn ogen echt niet en durfde ook niet te vragen of het zo was.

het was een vruchtje van 5,5 mm de goede grote voor 6,3 wkn terwijl hij al die tijd zei dat het niet goed was... ( mijn baby groeide dus gewoon netjes)
    maar hij zei het is niet goed..... en waarom... omdat er bloedstolsels in mijn baarmoeder zitten en er nog geen hartactiviteit is..

ik was helemaal kapot van dit bericht en ik vroeg wat nu.
    hij vertelde mij dat het beste is om te wachten tot het lichaam het zelf afstoot en daar was ik het helemaal mee eens.
    hij vertelde mij ook dat hij mij tabletjes mee kon geven zodat het sneller op gang kwam.
    mijn gevoel zei nee en ik heb dus gelukkig geen tabletjes meegekregen.
    hij vertelde mij dat ik de week erop weer moest komen dan zouden we even kijken of het al losgelaten is en dan kon ik anders beslissen of ik ze toch wel of niet wilde en anders zouden ze me over twee weken een curretage geven..

thuis aangekomen voelde het alsof mn hele leven instorte,, ik was zo ontroostbaar verdrietig... vragen spookte door mijn hoofd en ik trok het gewoon even niet meer.

tot savonds... ik heb een blad via de post ontvangenn zwanger..

daar staat een groei schema in van week tot week.. wat zie ik daar 6weken kindje is hier 5mm en het hartje gaat waarschijnlijk einde deze week kloppen..

wat lult die gyn dan dacht ik het kindje groeit goed.
    ik werd nieuwschierig en ging het ineternet af over bloedverlies en bloedverlies na het vrijen..... schijnt het dus heel vaak te gebeuren en hoeft het niet persee een slecht teken te zijn.
    ik kwam zo ontzettend veel verglijkbare verhalen tegen..

mischien zit het wel goed...... aaarghhhh.

hier op zwpagina het ik ook mijn vraag aan een verloskundige gesteld en die zei ook dat het nog niet meteen erg is dat ik bloedstolsels in mijn baarmoeder heb zitten, dat het nog wel kan zijn dat ik nog wat ga bloeden ivm die stolsels en dat het hartje pas gaat kloppen rond de zeven weken.
    nu gewoon afwachten of het vruchtje netjes door groeid en het hartje uiteindelijk gaat kloppen.

En ik voel me zekerder da ooit tevoren..... ik kan niet meer huilen want geloof gewoon dat dit helemaal goed kan zitten en heb alle hoop,
    dus nu vrijdag afwachten en kijken of het vruchtje netjes groeid.. het hartje komt wel want dat kan sowiso wat langer duren.
    mijn schoonmoeder had toen ze zwanger was van mijn vriend pas emt 11 weken een hartactiviteit en ik lees zoveel verhalen van vrouwen waar het allemaal wat later kwam dus daar maak ik me geen zorgen over...
    spannend maar ik heb weer goede moed en hoop!!!

ik hou jullie op de hoogte en iig bedankt voor jullie lieve reacties laatst

15. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Hallo meiden
    ik kom mij effe melden hier ;)
    weet nu sinds een week zeker dat ik eindelijk zwanger ben
    heb wel meer postiefe testen gehad maar die liepen allemaal al vroeg slecht af,
    maar nu had ik eindelijk eens een paar keer vette strepen
    dus ik neem aan dat het nu eindelijk goed is.

Ik zou nu 5,4 weken zijn volgens mijn tempkaart, maarja dat is natuurlijk nog niet zeker mijn laatste ongi was 25 dec 2010 ( heb altijd lange cyclussen ) en mijn ei is misschien pas rond 19 jan geweest dus ik weet niet hoe ze dat dan bereken?. aanstaand dinsdag heb ik een afspraak bij de gyn voor een intake weet niet of ik al een echo krijg maar ik begrijp dus dat de kans nog klein is om een hartactie te zien. ik voel mij tot nu toe nog niet echt zwanger en ik wordt er een beetje onzeker van ook omdat het onze eerste zou zijn, het enig waar ik last van heb is wat obstipatie en heel af en toe voel ik mijn borsten maar mijn tepels zijn wel rood. klinkt stom maar ik hoop dat ik er nu toch wel iets meer van gaat merken dat ik zeker ben dat het goed gaat :)

@Emillia
    jeetje meid, wat een rare gyn moet dat zijn zeg :x
    ik denk dat jij het beter voeld dan die gyn. en de mensen hier van ZP vinden het ook een rare gyn!
    hier zitten ook een hoop experts dus volg je gevoel meid! hoop dat je gelijk heb :)

16. Emillia1988

20 jan 2011
    22
    0
    0
    Fulltime moeder
    Lochem

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
    erg spannend allemaal, gelukkig zijn alle mamas in het begin vooral erg onzeker... sterkte en suc6 meid, en het beste is om ervan uit te gaan dat het gewoon goed zit :)

het is indd een ontzettend rare gyn, en ik ben dan ook erg nieuwschierig naar zaterdag, heel raar maar mijn gevoel zegt echt dat alles goed is en alle onzekerheid is van me af gevallen.
    ik moet me er niet aan ophangen maar heb echt weer ontzetten veel hoop.
    bedankt voor je reactie...

liefs emillia

17. missmisteeq

13 feb 2011
    12
    0
    0
    Hilversum
    Ooohh wat erg. Ik heb de eerste tijd wel wat kwaaltjes gehad. Wordt nu wat minder. Gelijk maar de VK opgebeld en die zei dat als ik geen buikpijn had of bloedverlies ik me nog geen zorgen hoefde te maken. Ze zei dat ik gewoon mazzel had. Laten we daar dan maar op hopen.. Toch voel ik me niet gerust, dus ze heeft me het telefoonnummer gegeven voor het echocentrum, daar kan ik zelf een afspraak maken voor een eerdere echo..

18. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik had ook nergens last van toen ik dit topic opende, maar nu spuug ik de tent weer onder (nou ja niet letterlijk, ik spuug alleen de wc pot onder ;) ).

19. missmisteeq

13 feb 2011
    12
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb contact gehad met het echocentrum. Ook zij zeiden dat ik me nog nergens zorgen om hoefde te maken. De hormonen gaan pas echt vanaf week 6 aan de slag.
    Ik voel me wel weer zwanger nu :).

Nu maar afwachten.

Sterkte Foxter!

Deel Deze Pagina