Zijn er ook mensen die....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door 20BabyJ10, 22 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik heb ook weinig last van kwaaltjes. Amper misselijk geweest, maar wel heel moe. En heus heb ik mijn eten wel eens voor de 2e keer gezien, maar die keren zijn echt op 1 hand te tellen. Enige wat echt een drama was, is tandpoetsen. Daar moest ik heel erg van kokhalsen :(
    Inmiddels wel wat last van mijn rug (stuitje), maar ik werk op kantoor en zit de hele dag. Is ook niet zo gek denk ik dat ik daar last van heb.
    Maar verder niks te klagen :D

2. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    hier ook helemaal nergens last van alleen iets sneller moe.
    en af en toe wat steekjes in mijn buik.
    maakt me ook wel onzeker, gelukkig heb ik over een week al de eerste echo daar kijk ik zo naar uit en hopelijk daarna ook wat zekerder en wat meer genieten dat ik geen kwaaltjes heb.

3. hearteyes

hearteyes Lid

12 feb 2012
    53
    0
    0
    Shopmanager
    Almere
    Hi Allemaal, mijn kwaaltjes gaan met ups en downs, vorige week voelde ik van alles, deze week bijna niets.
    Af en toe wat hartkloppingen en nog wat duizelig en een beetje last van mn borsten,af en toe een steekje en wat pijn bij mn lies. Mag niet klagen :) maar die onzekerheid he!
    Af en toe voel ik me zo normaal en dan denk ik dat ik het kwijt ben. Gelukkig krijg ik 12 maart de 1ste echo :D daarna kan ik pas relaxen.

4. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik zo iemand ben....niet misselijk geweest, hooguit wat lichte krampjes onderin...en wat moe. Maar ik ondervind eigenlijk nergens hinder van ofzo.

Ik ben nu "pas" 17 weken dus wellicht komt het allemaal nog ;)
    In bed begin ik nu iets te merken van de zwaartekracht van mijn buik...maar als dat alles is?

5. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had op 5 en 6 weken ook bijna geen last hoor. Enkel heel moe, en pijnlijke tepels. De misselijkheid is vorige week pas begonnen.
    Je hoeft heus niet misselijk te zijn om een goeie zwangerschap te hebben hoor, geniet er maar van zolang je er geen last van hebt ;)

6. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Ben nu 24 weken zwanger van een tweeling, heb op wat moe zijn na ook geen klachten gehad, nog steeds onzeker, maar voel ze gelukkig nu trappelen. Geniet van je zwangerschap

7. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Ik ben nog maar heeeeeel pril zwanger, maar ook nog helemaal nergens last van!

8. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ik heb nergens last van gehad, niet misselijk, geen pijnlijke borsten, ik lustte alleen geen gekookte aardappelen meer.

ik haalde soms zelfs de eerste echo-foto en de test uit de kast om te kijken of t echt was! later in de zwangerschap wat last van kramp in kuiten en maagzuur gehad, verder eigenlijk fluitend beleefd. ons monstertje is nu 10,5 maand, dus geniet lekker, het zegt allemaal niks.

9. ylvi

ylvi Actief lid

9 dec 2011
    298
    0
    16
    Tijdens mijn eerst zwangerschap ook nergens last van! Met 31 weken onverwachts spontaan bevallen, dat was iets minder......maar gelukkig is alles goed gekomen.
    Nu zwanger van de tweede (zit in de 17e week) en ook eigenlijk nergens last van. Alleen als ik ´s ochtends mijn tanden poets gaat het wel eens mis..... ik moet me dan wel eens heel snel omdraaien naar de wc om over te geven...... Mijn dochter van 2 jaar staat er dan bij en zegt: Memmie tandpasta niet lekker??

10. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hooi!!

Met mijn eerste kindje,heb ik helemaal NERGENS last van gehad en er zit nu een hele vrolijke lieve gezonde baby in zijn loopstoel.

Deel Deze Pagina