Zijn er ook mensen met leuke schoonouders?

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 28 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ja,ik heb echt een leuke en lieve schoonmoeder!
    Helaas zie ik haar weinig omdat ze in Noordwijk woont en wij in Brabant.
    Maar als ze komt neemt ze altijd leuke kleertjes voor de meiden mee of iets van leuk speelgoed.
    Ze is erg gezellig en vooral heel erg lief!
    Helaas heb ik mijn schoonvader nooit leren kennen want hij is overleden.
    Hij was al overleden toen ik mijn vriend leerde kennen.
    Maar heb alleen maar fijne verhalen van hem gehoord dus hij was ongetwijfeld ook een lieve man!

2. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik heb ook hele leuke, lieve schoonouders. Heb het getroffen!

3. MLkids

MLkids Niet meer actief

JA! Ik heb geweldige schoonouders! Het begin is wel stroef geweest hoor, maar het gaat perfect!

Ik ben super blij met ze en zou ze voor geen goud willen missen! Ze staan altijd voor ons en de kids klaar, zelfs voor onze grote lobbes staan ze klaar!

Ik zou ze voor geen goud willen missen!

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

JA!

Ik heb een super lieve schoonmoeder.
    Ze is er altijd voor ons en past met liefde elke week een dag en nacht op ons zoontje.

Ik ben echt blij met haar!!

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja hier :) tenminste, mijn schoonmoeder is een topvrrouw. een keiharde werker, hartstikke ief en behulpzaam. toen ik in het zh kwam te liggen tijdens de zwangerschap hbben zij en haar vriend de spullen gepakt en terug naar NL gereden. ze waren die ochtend net aangekomen in Luxemburg voor een weekje vakantie.de rest van de weken heeft ze vaak boodschappen gehaald en geholpen in het huishouden zodat mn man zich vooral met Lenn kon bemoeien.

met mijn schoonvader heb ikzelf geen contact. mn man nog sporadisch. (schoonouders zijn gescheiden). hijzelf gaat een enkele keer langs of belt even maar dat zal nooit vanuit mn schoonvader zelf komen. ik heb geen behoeftw aan de beste man, elise heeft hij nog nooit gezien, lenn in totaal 2x. lenn zou hem niet eens herkennen als 'opa'.

mijn man heeft ook leuke schoonouders al zeg ik het zelf :)

6. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het gelukkig getroffen met mijn (schoon) ouders. Ze staan altijd voor ons klaar.

7. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor, die zijn er meer:D.
    Mijn man zijn eigen woorden zijn: waarom kan ik niet zo'n band met mijn ouders hebben, als met die van jou?:(
    Dat is natuurlijk een groot compliment voor mijn ouders maar toch heel jammer.
    Maar goed, manlief en ouders zijn (na een tamelijk moeizame start jaaaaaaaren geleden) echt heel erg naar elkaar toe gegroeid.
    Ze willen mijn man graag zien en omgekeerd eveneens.
    Mijn vader is ontzettend ziek (geweest) en afhankelijk van zorg, maar we proberen elke maand (oké nu ik bedrust heb, even niet) iets leuks te verzinnen, zodat mijn ouders er ook even uit kunnen.
    En we maken nu al plannen voor het najaar... want dan willen we met vakantie en ook dat hebben we al twee keer eerder gedaan en is prima bevallen. Mijn man vindt het eigenlijk bijna nóg leuker dan ikzelf, dus dat tekent wel hoe gek hij op zijn schoonouders is;).

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.812
    19.091
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb ook hele lieve schoonouders hoor! Met mijn schoonmoeder heb ik helaas wel een tijdje erg gebotst na de geboorte van onze zoon. (Terwijl er in de 13 jaar daarvoor nooit problemen zijn geweest.) Dat was wel een moeilijke periode. Maar nu gaat het weer gewoon goed. En ze staan altijd voor ons klaar! Vandaag is onze zoon er weer een hele dag geweest omdat ik werkdagen geruild had. Echt fijn.

9. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik heb sùper schoonouders!

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Hier ook prima schoonouders, wel met een gebruiksaanwijzing maar ach die heb ik ook

11. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik heb de beste schoonouders van de wereld!:)
    Soort surrogaat.. Aangezien mijn eigen ouders niet zo leuk zijn.

12. angel229

angel229 Niet meer actief

Ja, mijn zusje! Gelukkig legt haar sm mij ook wel eens in de watten want van die van mij hoef ik dat niet te verwachten.

13. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Ik ben blij met mijn schoonouders, omdat:
    - ze, ondanks dat ze zelf ook in een zware periode zitten, ontzettend hard meewerken aan ons gezinsgeluk (1 x per week oppassen, plus de extra vrije en vakantiedagen van onze jongens/ opa staat elke zaterdag langs de lijn bij onze oudste zoon/ schoonmoeder zelf ook meedenkt als er dingen geregeld moeten worden waar zij evt. bij nodig zijn)
    - ze lief zijn en attent
    - ze ons 'vrij' laten, zich nergens mee bemoeien, niet opdringen, etc.

Natuurlijk kan ik zeggen dat ze weinig zomaar uit zichzelf bellen of onverwachts spontaan langskomen, een ander zou daar misschien over vallen, maar ik vind het eerlijk gezegd wel erg prettig zo.

Over drie weken gaan we met ons gezin en opa+oma een week op vakantie, dus ik hoop maar dat ik het na die vakantie nog steeds hetzelfde zal kunnen zien:)

14. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ja ik heb hele leuke schoonouders:)

15. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik heb ook prima schoonouders!

16. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hier ook superfijne schoonouders, vorig jaar schoonmoeder meegeweest naar de 9 mdnbeurs, schoonvader heeft ons na de bevalling opgehaald. Verder staan ze altijd voor ons klaar, evenals mijn eigen moeder trouwens!! We boffen enorm met aan beide kanten zulke fijne ouders!!

17. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Hier ook absoluut de leukste schoonouders , waarom?:
    -Toen ik een nieuwe baan had, kreeg ik van mijn schoonmoeder een fashioncheque om 2 leuke nieuwe werkoutfits te kopen.
    - vandaag moest mijn auto naar de APK en mijn schoonvader is heen en terug gereden voor me om te brengen en te halen.
    - passen elke week 1 dag met veel plezier op de kids en af en toe tussendoor met nood oid.
    - hebben het altijd heel gezellig als we op visite zijn.
    - kan beter met mijn schoonmams praten als met mijn eigen moeder.
    - zo kan ik nog wel even doorgaan, overigens doen we ook veel terug hoor ( helpen in huis of met de tuin als het iets zwaarder is)

18. Bri

Bri Niet meer actief

Mijn schoonouders zijn niet alleen goede schoonouders voor mij, maar ook goede ouders voor mijn vriend en goede grootouders voor onze kinderen. Ik heb niets te wensen, ben heel erg blij met ze.

19. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Hier ook super lieve schoonouders, staan altijd voor ons, maar ook mij klaar. We doen vaak leuke dingen, gaan binnenkort weer een week samen weg. Mijn schoonmoeder noemt me ook vaak haar kind en maakt zich net zo'n zorgen als ik ziek ben of in het ziekenhuis lig als wanneer het haar eigen kinderen zijn. Nee, ik heb het echt getroffen! Ik zou geen betere schoonouders kunnen wensen.

20. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ik heb een leuke schoonvader :) SM weinig contact mee, maar dat is vanuit haarzelf.

Als ik soms de vele verhalen hier lees dan denk ik; over 20 jaar zit ongeveer 1/3 hier in dezelfde situatie waarschijnlijk. Alleen zijn zij dan de schoonouders waar hun kinderen/schoondochter of schoonzoon een hekel aan hebben. Dat kan toch haast niet anders als je leest hoeveel mensen hun schoonouders niet mogen!

Deel Deze Pagina