Zijn er ook mensen met leuke schoonouders?

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 28 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

prima schoonouders hier! in 2,5 jaar tijd 4 kleinkids gekregen dus helemaal overdonderd!
    bemoeien zich nergens mee, eerder nog dat zij raad vragen hoe wij iets aanpakken.

het enige kleine minpuntje is dat ze te lief zijn voor de kids. Zoonlief hier is nu in een fase dat hij alles en iedereen gaat testen en maakt daar gretig gebruik van. ;) Ik moest schoonouders al een paar keer zeggen dat ze hem best mogen aanpakken als hij over de grens gaat.

maar das alles!

2. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Hier ook.super schoonouders! Morgen met smoeder shoppen, mijn meisje krijgt nieuwe schoentjes van oma voor haar verjaardag. Schoonma is helemaal gek op me wat niet zo gek is want mijn man zijn ex is een draak.en schoonma heeft haar nooit gemogen (en dat was heel erg wederzijds). Ze is ook een superoma voor ons meisje, hoewel dit haar vijfde kleinkind is en ze voorheen weinig intresse in de andere kleinkids toonde. Maar dit is wel te verklaren, mijn mans ex heeft haar altijd bij de kinderen weggehouden en mijn mans zusje woont met haar gezin aan de andere.kant van het land dus die kids ziet ze.minder. Hoewel ik een enorm hechte band heb met mijn eigen moeder heb ik vanaf dag 1 in de zwangerschap beide oma's hetzelfde.betrokken, dus allebei mee naar een echo en allebei de eerste dag op bezoek enz. En met succes want mijn smoeder durft nu echt oma te zijn en is compleet verandert, ze is nu echt een leuke oma en heeft alles voor de kleinkids over, sinds ze een echte.oma voor onze dochter mag zijn is ze dat ook voor de andere kleinkinderen.

3. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Schoonvader is overigens overleden, die heb ik.nooit gekend maar sinds 5 jaar heeft smoeder een nieuwe vriend en hem zie ik als schoonvader. Een enorm lieve man die helemaal gelukkig is dat de kinderen van zijn vriendin hem.accepteren en oprecht waarderen. Die man heeft echt alles voor ons over en staat altijd voor ons klaar. Dochterlief is helemaal dol op opa.

4. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ik heb hele lieve schoonouders, ga wekelijks een dag naar sm toe in de ochtend, om rond etenstijd vriend ook binnen zien te waggelen, en dan ruim na avondeten samen weer afscheid te nemen van SO
    Vandaag heeft ze geholpen met de voorjaarsschoonmaak!
    En mijn vriend heeft ook leuke schoonouders dacht ik zo :)

5. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ja hoor ik heb hele lieve schoonouders. Liever dan mijn eigen ouders zelfs.
    Beetje jammer dat.mijn lieve schoonmoeder heel erg ziek is en dood gaat..

6. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    +1 ontzettend lieve mensen, schoonmoeder past 1 dag in de week op. Schoonvader is altijd vrolijk. Ze mopperen eigenlijk nooit, hele lieve belangstellende mensen

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja ik klaag weleens over ze, maar in principe zijn het gewoon wel leuke mensen.
    Ze passen ook 1,5 dag per week op, en dat gaat ook allemaal goed.
    In de babytijd hadden we wel meningsverschillen, maar nu ons zoontje ouder is zijn die eigenlijk wel weg.

Morgen gaan we ook met mijn schoonouders (en schoonzus, zwager en neefje) een lang weekend naar Center Parcs, en daar heb ik echt heel veel zin in. :D
    Zegt al wel genoeg denk ik. ;)

8. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hele leuke schoonouders!
    Gelukkig :)

9. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.628
    113
    Ja hoor, ik heb ook gewoon leuke schoonouders. Ze zijn heel anders dan mijn eigen ouders, dus er zijn echt wel eens dingen die ik minder vind, maar dat vind ik ook prima, ze zijn gewoon wie ze zijn: lieve mensen die altijd voor ons klaar staan, gezellig zijn als we bij hen zijn en dol zijn op ons zoontje.

10. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik heb ook hele lieve schoonouders :)

11. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik heb ook hele lieve schoonouders! Mijn echte schoonmoeder heb ik nooit gekent helaas. Maar mijn schoonvader is opnieuw getrouwd.

Ze behandelen me gewoon als hun eigen dochter. We doen altijd wel (leuke) dingen samen. Ze helpen ook weleens met mijn kinderen als ik het vraag of als ik iets nodig hebt :) ik ga ook af en toe met mijn (stief) schoonmoeder bij 'kenissen' samen op bezoek. Die nare verhalen over schoonouders hier heb ik gelukkig nooit met hun meegemaakt.

12. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Mijn schoonoma is echt een geweldig mens, ze is 91 maar ze komt elke week hierheen om " te helpen". ze is ontzettend betrokken bij mijn zwangerschap zonder zich overal mee te bemoeien. Haar dochter, mijn schoonmoeder dus, is wel okee, maar mijn schoonvader..... Nadeel is dat sm alles van hem pikt en zijn kinderachtige gedrag steeds goed probeert te maken. En is ook de reden dat ik er niet graag kom. Ik hoop stiekem dat sm straks wat vaker alleen hier komt als de kleine er eenmaal is ;)

13. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee of ik leuke schoonouders heb.
    ik heb ze 1x gezien
    en als ik de verhalen moet geloven dan is het een heks ( hoor ik van mijn man en schoonzus ) maar ja ik kan daar zelf niet over oordelen...

14. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    ja, ik heb echt de allerliefste beste schoonouders die je je maar kan wensen. In alle opzichten.

15. Username

Username Niet meer actief

Mijn schoonouders zijn geweldig! Hele lieve, betrokken mensen die ons alle ruimte geven om het te doen zoals wij het goed achten en bij wie we altijd terecht kunnen voor advies.
    Ze zijn net zo bezorgd om onze baby als wij zijn en bellen na elke controle om te vragen hoe het nu gaat. Mijn schoonmoeder weet het soms beter, maar dan kan ik ook gewoon zeggen dat ik er anders over denk. Ik ben heel blij met ze :)

Edit: gelukkig denkt mijn man net zo over zijn schoonouders ;)

16. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hier nog een redelijk prille relatie (10 maanden) maar tot nu toe vind ik zijn moeder helemaal geweldig. Heerlijk mens.

17. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Hier ook prima schoonouders hoor. We zien ze alleen niet heel vaak. Mijn schoonvader woont in Italie en onze schoonmoeder hier een uurtje vandaan.

18. Gazy

Gazy Niet meer actief

Mijn man heeft hele leuke schoonouders! :D:p

19. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik ben gek op ze, het zijn echt 2 van de liefste mensen die ik tegen ben gekomen in mijn leven.
    Zou echt heel veel voor ze over hebben mocht dat ooit nodig zijn.

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik heb geweldige schoonouders..

Deel Deze Pagina