Ja hoor, hier ook fantastische schoonouders. Ze behandelen mij als de dochter die ze zelf nooit hebben mogen krijgen. Gaan regelmatig met zn allen wat leuks doen, en ik ga ook vaak een middagje alleen met mijn schoonmoeder even de stad in. Ze zijn knettergek op ons zoontje en dragen hem op handen. Passen ook vaak op, omdat ze niet willen dat we geld uitgeven aan de opvang, "terwijl hij daar gratis kan zijn, en we vinden het zo leuk!" Dat gaat heel soms even fout, omdat ze er niet bij stilstaan dat wij als gezin bepaalde dingen als eerste willen doen. Bijvoorbeeld het eerste fruithapje of eerste keer fietsen.. Dat is nu duidelijk uitgesproken en het gaat weer prima. Ik ben heel erg blij met ze! Komende zomer gaan we met zn allen op vakantie, haha. Heb er zin in!
Ja hier! Alleen is mijn schoonmoeder helaas in 2011 op 54-jarige leeftijd overleden aan longkanker...
We hebben een hele lastige start gehad, maar inmiddels kan ik echt zeggen dat ik geweldige schoonouders heb! Ze staan altijd voor ons klaar en zijn echt geweldig dol op onze kinderen. Ze wonen ruim 230 km bij ons vandaan, maar we zien ze regelmatig. Ze komen zeker 5 tot 6x per jaar een weekendje hier naar het noorden en slapen dan vlakbij ons in een hotel. Daarnaast gaan wij zeker ook wel eens per maand of twee maanden daar op visite en blijven dan ook meteen een weekendje. Ook nodigen ze ons regelmatig uit om mee te gaan op wintersport of andere weekendjes weg, hartstikke gezellig! Moet ook eerlijk zeggen dat we qua opvoeding ook best op 1 lijn zitten en we kunnen altijd erg goed met ze praten!
Mijn schoonouders heb ik helaas nooit gekend, maar mijn man kan heel goed met mijn ouders overweg. Toen hij overspannen was is hij zelfs regelmatig een paar dagen daar geweest om even helemaal tot rust te komen. Mijn vader heeft een hele grote schuur waar altijd wel wat te rommelen is.
Hier ook leuke schoonouders! Gaan ook wel eens met zn drieen op stap. Beschouwen mij als een dochter. Echt super! Mijn vorige schoonouders waren stukken minder. je gaat toch vergelijken he...
Ik heb hele lieve scboonouders Soms hier en daar wel eens wat irritatie, maar niets waar ik niet over heen kom. Zou andersom gegarandeert net zo zijn. We kunnen het immers niet altijd het overal met elkaar eens zijn Het belangrijkste vind ik dat ze een hele lieve en toegewijde opa en oma zijn. Ze zijn stapelgek op hun kleindochters en niets is ze te gek! Nee, die meiden van ons komen niks te kort bij opa en oma!
Ik heb ook super lieve schoonouders. Wonen alleen aan de andere kant van het land, vind ik zelfs jammer....
Ik heb ook hele lieve schoonouders. Ze blijven altijd net even anders dan mijn eigen ouders, maar verder kunnen we heel goed met elkaar opschieten. Ze zijn gek op ons meisje en willen ook altijd wel oppassen als dat nodig is. We komen er ook meestal wel 2x per week en dat is altijd gezellig
Mijn sm is echt een schat! We doen echt heel veel samen en volgens mij heeft ze mijn min of meer geadopteerd als haar dochter vriendlief is met wat vrienden naar luxemburg en sm heeft vannacht nog hier geslapen gewoon naast mij in bed
Mijn sm is ook een echte schat! Ze heeft 2 zoons en is helemaal heppie met der 2 schoondochters, tussen ons klikt het ook! We gaan best vaak wat doen met zen allen. Ze is ook helemaal hieper dat ze nu oma wordt. dus ben benieuwd hoe dat straks gaat..
Ik heb ook hele leuke schoonouders. Ze zijn een stuk ouder als mijn ouder en een stuk saaier maar wel heel lief en leuk.
Hier ook lieve schoonouders! Eigenlijk bemoeien ze zich vrij weinig met ons. En als er iets is staan ze wel voor ons klaar!
Ik heb ooit, een jaar of 7 geleden, een keer een onzettend leuke schoonmoeder gehad. Ik heb daarna in elke relatie nog gewenst dat ik haar mee kon nemen als schoonmoeder Toen ik m'n huidige schoonmoeder voor het eerst ontmoette vond ik haar ook geweldig. Ik zag al helemaal voor me dat, naast m'n zusje en m'n moeder, ook zij op een dag met me mee zou gaan om trouwjurken te passen.. Helaas sloeg dat al heel snel om, en het wordt alleen maar erger.. Vind dat echt heel erg jammer
Ik heb hele leuke schoonouders! Ze zijn wat ouder dan mijn ouders, maar wel een echte 'opa' en 'oma', bijna ook voor mij Mijn schoonmoeder is gewoon een lieve vrouw, die het iedereen naar de zin wil maken. En mijn schoonvader is een hele bijzondere man. Echt eigengerijd, met af en toe wat gekke opvattingen, maar gewoon oprecht en 'goed' als je snapt wat ik bedoel. Ik ben dus helemaal tevreden!
hier ook zeeeer blij met m'n schoonouders. ik zie ze nooit, ze bemoeien zich niet met ons, ze bellen nooit, geen verplichtingen en ruzies. echt helemaal perfect. maar goed, dat zal wel komen omdat mijn schoonouders nooit kinderen gekregen hebben
ja, ik ben héél blij met mijn schoonouders. Maar ik moet er niet te lang zijn Helemaal als ik chagrijnig ben, dan kan ik niet zo goed tegen mijn schoonvader. En mijn schoonmoeder die kan soms zoooo ouwehoeren... als ik moe ben, dan heb ik daar helemaal geen zin in Maar dat ligt dus aan mij, niet aan hen! Mijn schoonmoeder staat (bijna) altijd voor je klaar. Kan bijna altijd oppassen. Vindt het ook helemaal niet erg om daar een uur voor in de auto te zitten, want ze blijft dan meestal toch lekker slapen. Het fijnste aan mijn schoonmoeder, is dat ze heel meegaand is qua dingen die de kinderen betreft. Bijvoorbeeld als ik zeg dat mijn zoontje bepaalde dingen wel of niet mag hebben, ook al vindt zij dat een beetje raar, zij respecteert het en geeft dan ook niet stiekem of zo. Ze zegt wel wat ze van iets vindt, maar niet op een belerende of verwijtende toon. Sterker nog, ze zegt regelmatig: Maar dat moet je helemaal zelf weten. Mijn schoonvader... sja, dat is gewoon een goeie man. Ik vind het soms een beetje irritant, want hij laat dus veel duidelijke merken, dat hij het niet eens is met bepaalde dingen die ik doe en ik voel me af en toe niet echt serieus genomen, maar hij gaat er niet over door en dat is gewoon fijn. Maar voor beide geldt: Ook al zijn ze het niet eens met dingen die ik/wij doen en willen, ze laten ons onze eigen keuzes maken. En dat is het belangrijkste denk ik. Overigens zijn er ook wel dingen, die ik vervelend vind van mijn schoonmoeder. Ze onderbreekt je (of een ander) regelmatig en gaat dan hard praten. Dat komt omdat ze er anders bij mijn schoonvader niet tussen komt én omdat ze slecht hoort... Oja, en als ze d'r gehooraparaatje niet in heeft. En je kunt merken dat ze een droger thuis hebben en alles strijkt, want zoals ze bij ons de was ophangt, kun je dat duidelijk zien. Dan moet alles alsnog gestreken worden en daar heb ik een hekel aan! Ik hang alles strak op, zodat het kreukvrij kan drogen. Ik ben overigens wel heel blij met dat ze helpt met de was! Maar laatst zei ik nog tegen mijn man: Je moeder mag hier nooit meer iets ophangen!
hier ook fijne schoonouders. Zijn wel wat druk en aanwezig dus soms is het wat te veel,maar verder... prima.