Ik heb hele lieve schoonouders! Ze staan altijd voor ons en onze kinderen klaar! En wij ook voor hen natuurlijk.
Ja hier een leuke schoonmoeder! Knettergek en een dikke midlife dus lach me dood als ze haar verhalen tot in de details verteld over haar dates en haar bed avonturen gewoon een lekker gek mens!
Hier ook leuke schoonouders hoor. Mijn schoonvader heeft een nieuwe vrouw. Dit is echt een top wijf. Zit onze dochter echt als haar klein kind, en wij haar ook echt al oma. Als er wat is hoeven we ze maar te bellen en ze staan op de stoep. Zou niet weten wat we zonder ze moeten.
Ja, prima schoonouders. Ze passen al dik 4 jaar elke week op en we gaan sinds 3 jaar ook met ze op vakantie (week) Heb niets te klagen!
Ik heb alleen nog een schoonmoeder, maar ik zou haar niet willen missen hoor! Eerlijk is eerlijk, ik heb liever met haar te doen, dan met mijn eigen moeder. Gisteren zet ik op mijn facebook dat ik naar huis gestuurd was omdat ik koorts had en me echt beroerd voelde(ok, maar een half uur eerder weg, maar ik was toch blij) en meteen hangt ze vanochtend aan de telefoon dat ze naar de Jumbo moet en of ze iets mee moet nemen... Als ik bel voor oppas komt ze meteen, als ze enigzins kan, de kinderen mogen op elk moment logeren, en ze doet alles voor ons. Maar wat ik nog het fijnste vind (en knap van haar!) is dat ze haar eigen grenzen ook goed bewaakt. En juist doordat zij dat doet, zullen we haar nooit overvragen...