Zijn er ook mensen WEL tevreden over de ziggo horizonbox

Discussie in 'De lounge' gestart door Juffie26, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Wij hebben vandaag bij ziggo de horizon media
    Box besteld. Normaal ben ik niet zo gevoelig voor negatieve ervaringen van iets via Internet maar over deze box lezen we echt wel heel veel negatieve ervaringen dat we bijna denken deze morgen gauw weer te annuleren.

Ik vroeg me af zijn er ook mensen WEL tevreden over de horizon box?

2. tuc

tuc Niet meer actief

Jep super tevreden! Werkt perfect hier.

Vind dat replay tv geweldig en ook alle keuze op demand is super.

3. mamavanR

mamavanR Actief lid

6 sep 2011
    277
    13
    18
    Hier ook super tevreden

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Lees veel over vast lopen, dat het apparaat heet wordt en dat de ventilator in standby als in werkende staat veel herrie zou maken.
    Bij jullie niet begrijp ik?

5. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.812
    689
    113
    Vrouw
    Hier geen problemen ervaren zoals je hier boven beschrijft wij hebben hem nu een jaar... ben er super tevreden nee nog nooit problemen mee gehad... maak je niet te druk je leest vaak op internet alleen de negatieve dingen, positief wordt nooit geplaatst.. laat je bestelling staan en wacht het af wat jou persoonlijke ervaringen met de box zijn. Vertrouw je het nog niet bewaar in elk geval je huidige ziggo kastje zodat je deze bij slechte ervaring weer kunt aansluiten.

6. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik vond hem ook top! Nu vodafone maar dat is pas ellende! Mis mijn horizonbox :). Maar het scheelt ons 300 euro per jaar en we kijken zo weinig tv dat we ondanks de dagelijks vastlopende box toch maar bij Vodafone blijven.

7. Blinnie

Blinnie Actief lid

6 dec 2015
    208
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voor elke klacht die je leest zijn er ook tien mensen die geen klachten hebben. Maar waarom zou je je verhaal op internet zetten als je niets te klagen hebt? Dat doen mensen bijna niet.

8. Ri1987

Ri1987 Actief lid

9 sep 2015
    176
    1
    18
    NULL
    NULL
    Geen klachten hier, ding werkt perfect. Elk apparaat wordt heet, mijn iPhone ook als ik een uur lang intensief gebruik. Vandaar dat je op dat moment ook een ventilator kan horen. Lijkt me nogal logisch dat dat ding zichzelf weer probeert af te koelen.

Overigens hier geen problemen met heet worden of ventilator. Ligt namelijk ook aan de plek waar je hem neerzet. In een afgesloten kast zonder veel luchtcirculatie of op of onder een ander apparaat zal hij niet goed kunnen koelen en sneller heet worden en zal de ventilator lang blijven draaien. Hier staat hij in een open kastje met veel ruimte er omheen.

9. vertelikniet

vertelikniet Niet meer actief

Omdat de klantenservice van ziggo een draak is. ;)

Echt iedereen met ziggo heb je problemen zet het online en je wordt geholpen probeer het niet via de telefoon uren later echt serieus hadden storing 2 maanden terug en hebben 8 uur aan de telefoon moeten zitten met ze voor er actie werd ondernomen(het bleek in de verdeelkast te zitten einde van de straat maar dat de hele straat er last van had lag aan onze modem) Nu helaas weer problemen met de horizon box loopt vast wordt heet maakt herrie tv gemist kunnen we niet in komen net als opnemen maar ligt aan de kabel zeggen ze alle bekabeling is nu vervangen met nieuwe door hen opgestuurde kabels. Helaas nog steeds niet. Maar dit via internet gemeld en enkel mijn reactie op een advertentie was moet het wel werken dan is het super. Binnen 2 uur was het geregeld dat ik nieuwe kabels kreeg. Nu maar weer contact opnemen voor een monteur. Ik word er toch wel moe van dat we voor we tv kunnen kijken we beide boxen 4 keer moeten resetten en niet 1 keer per dag maar alle leren dat de tv aangaat.

Daarvoor perfect tevreden werkte het als een trein, dus heb wel hoop en mijn man weigert terug naar kpn te gaan ivm het vele gratis voetbal.

10. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.053
    2.554
    113
    Limburg
    Wij zijn er ook heel tevreden over en hebben geen last van bovenstaande problemen.

11. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Hier ook tevreden! Nooit storing, alles doet het altijd.

12. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ja wij zijn ook heel tevreden! Nooit problemen met dat ding. Alleen de ingebouwde wifi werkte bij ons niet goed. In de keuken of slaapkamer hadden we niet eens bereik dus daar hebben wij toen een losse modem voor gekregen.

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Vind hem super. Had hiervoor een gewone box met harde schijf. Duurde uur voor hij uiteindelijk aan ging. Nu horizon aan en meteen beeld.
    Overige 3 kaartjes zitten er nu boven in. Bijde Kids en ik zelf op de kamer.

Terug kijken wanneer ik wil zonder op te nemen is toch wel het fijnste aan dit horizon kastje. Ook sinds we deze hebben geen storing meer ( via kaart tv kijken boven nog wel helaas)

14. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik heb de box nu 1,5 jaar (woon in voormalig Ziggo gebied, dus hier nog een apart modem) en ben er echt superblij mee. Ik gebruik heel vaak de functie van replay tv. De box loopt hier nooit vast en ik ben echt superkritisch lol

15. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik hoor dat ding nooit. Maar heet worden en wat geluid maken om te ventileren lijkt mij ook heel normaal. Het moet toch afkoelen.
    En iemand zei dat de klantenservice nieg zo geweldig is, maar ik heb juist wel goede ervaring met de klantenservice. Ik wordt altijd heel goed geholpen.

16. Regina88

Regina88 Niet meer actief

soms loopt het ding wel eens vast of kan het iets niet uitvoeren. Wat ik echt irritant vind is dat je een opgenomen programma niet altijd kan doorspoelen. Dan begint het 10 minuten van tevoren, omdat zij dat zo hebben opgenomen. En de reclames moet je dus ook uitzitten.
    Verder zijn we wel tevreden. Maar wij zijn upc gewend en vergeleken met dat mag je niet klagen;)

17. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Wij hebben de Horizon box en zijn zeer tevreden. Ik vindt het juist erg fijn dat ik live tv kan opnemen en pauzeren. Als ik met de kinderen bezig ben kan ik dan toch op een later moment kijken wanneer het beter uitkomt in plaats van de helft van een programma missen. Daarnaast hebben we gratis myPrime en daar staan toch weer dingen op die (nog) niet op Netflix staan, ook leuk voor de afwisseling. Daarnaast heeft de box echt een mega opslagruimte, ook heel fijn dus. Onze box staat in een open kast zonder andere apparatuur er boven op en heb nooit problemen met oververhitting of herrie makende ventilators. Ook hier goede ervaringen met de klantenservice.

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Al jaren tevreden. Eigenlijk nooit een storing of iets.
    Daarvoor heel veel gezeik gehad met KPN.

19. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.026
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben de horizon sinds twee weken.
    Hij werkt prima.
    Helaas maakt hij wel geluid....ondanks dat hij bovenop de kast staat.
    Vooral als het stil is in huis is het geluid uiterst irritant.

Verder...sinds we de horizon hebben....stoort de tv in de keuken en de tv op onze slaapkamer.
    Moet ziggo hier nog voor bellen....niet zoveel zin in want ze komen vast met dingen als...kabels vervangen etc.

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.026
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ohja...wat ik verder vervelend vind....je kan via de horizon niet naar de netflix app.
    Moet via de gewone afstandsbediening.

Deel Deze Pagina