ben jij lid van een politieke partij?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 5 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

ben je lid van een politieke partij?

1. nee absoluut niet!

2. ja zeker wel!

3. ik overweeg het.

4. anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Ik hoop dat we dit topic kunnen blijven houden omdat het niet de bedoeling is dat we het over inhoudelijke politieke onderwerpen gaan hebben.

Ik ben benieuwd wie hier lid is van een politieke partij (hoef niet per se te weten welke). Waarom ben je lid.

Voor wie niet: waarom niet, wat moet er veranderen wil je wel lid worden?
    Overweeg je wel een lid te worden, wat zijn overwegingen om het wel of niet te doen?

Of is er iemand al eens lid geweest en ben je ermee gestopt, waarom?

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik ben geen lid. Puur omdat ik geen lid wil zijn van 1 vaste club

Ik ben het vaak op meerdere punten wel en niet eens met een bepaalde partij. Ik baseer mijn stem op wat ze zeggen en wat ze hebben laten zien in het verleden wat ze waarmaken en of het reëel is. En niet omdat ik lid ben.

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wij zijn zelf geen lid van een politieke partij en wij zijn dit ook niet van plan.

Waarom? Er zijn wat ons betreft geen partijen die een vrij compleet pakket leveren van hoe wij tegen bepaalde dingen aankijken. Een 100% match wat dat betreft is natuurlijk naïef, maar nu zijn er veel dingen die echt 'botsen' voor ons.

Wij volgen de politiek wel aardig en stemmen ook altijd, maar lid worden van een politieke partij zie ik eigenlijk nooit gebeuren.

4. Janna

Janna Fanatiek lid

Hier ook niet, om dezelfde redenen als mijn voorgangsters. Het is denk ik ook een trend in de maatschappij, dat mensen zich minder aan een club willen binden. Je ziet dat bijv. ook aan het feit dat veel minder mensen lid zijn van een tv omroep. De mensen die lid zijn, zijn voornamelijk ouderen.

Vroeger had je de verzuiling en dat had grote invloed op je overtuigingen, je keuzes en je dagelijks leven. Nu willen we graag ongebonden zijn en ik elke situatie opnieuw een keuze kunnen maken. We vinde het niet fijn als die richting al voor ons bepaald is door anderen.

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Omdat topics over politiek niet zijn toegestaan wordt dit onderwerp gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina