Wij zijn zeer tevreden! Eenmaal maakte hij een enorme herrie. Monteur zou langs komen alleen kreeg ik van iemand de tip even te kijken naar de uitgangen bij de ventilator. Die bleek helemaal vol stof te zitten! Stofzuiger er over heen en opgelost!
Wij zijn er ook tevreden over. Bij ons loopt hij een enkele keer (eens in de paar maanden) wel eens even vast, maar dan zetten we hem even aan en en uit en is het probleem gelijk weer verholpen. Warm worden hebben wij geen ervaring mee.
Ook tevreden. Zijn al jaaaaren klant bij Ziggo en hadden nog een oud abonnement. Steeds problemen met internet en kregen op een gegeven moment beppaalde zenders niet meer door. Maar goed we keken toch niet veel. Kregen laatst een aanbieding omdat ze van die oude abonnementen af willen. En zodoende kregen we ook de horizonbox. Geinstalleerd en alles en toen werkte de zenders 1 2 en 3 niet. Mijn an dacht dat het aan onze kabels lag en ik was het zat. Ziggo gebeld en kreeg een gratis monteur. Die is langsgeweest, heeft een versterker geplaatst in de meterkast en alles deed het. Heeft de software geupdate en het werkt als een zonnetje! Ben er tevreden mee.
Hier ook een tevreden klant. Alleen: de tweede box op de slaapkamer functioneert niet lekker. Hij zit op het stroomnet aangesloten ipv via de kabel en dat geeft wel wat problemen. Dus dat moeten we nog oplossen. Verder ben ik tevreden, ook de on demand, terug kijken etc werkt prima!
hier ook super tevreden! Vind het alleen wel heel irritant dat je bij replay tv niet kan doorspoelen..
In het begin heeeeeeel veel ellende mee gehad (toen het nog UPC was) 3 x de box moeten omwisselen, echt gek werden we ervan en we wilden alles opzeggen. Maar nu is het goed, nooit meer wat mee aan de hand (afkloppen) en zijn we tevreden.
Wou dat we de horizonbox nog hadden. Hebben nu KPN en kan niks terug kijken wat ik wil. Sommige dingen tegen betaling. Echt spijt van. We zijn wel 25 per maand goedkoper uit. Box is veel kleiner dus mooier weggewerkt. Beeld is beter.
Wij hebben ook Horizon en zeer tevreden over. Myprime (vooral het Disney gedeelte) vind dochter erg leuk en replay en het opnemen van meerdere zenders tegelijk is geweldig. Eerlijk is eerlijk, de eerste box die wij kregen werkte niet goed. Wij zijn keurig geholpen door de klantenservice en hadden in no time een nieuwe goede box!