Eisprong direct na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Manderijntje, 19 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

23 jan 2014
    1.169
    1.335
    113
    Ik heb met 4+5 weken een vroege miskraam gehad. Heb ruim een week goed gebloed. Nadat het bloeden gestopt is ben ik bij de gyn geweest voor een controle. Zij zag alleen maar verdikt baarmoederslijmvlies en concludeerde dat ik idd niet meer zwanger was maar dat het nog niet helemaal schoon was. Maar dat zou zichzelf wel oplossen en we mochten gewoon verder proberen. Voor de zekerheid nog een test gedaan en ook geen HCG meer.

Nu heb ik de volgende dag mijn eisprong gevoelt. (Laatste dag bloeding was zaterdagavond, echo dinsdag, ovulatiepijn woensdag) Ik weet natuurlijk niet zeker of er echt een ei gesprongen is maar het was wel echt ovulatiepijn (voel ik bij iedere cyclus).

Is het mogelijk dat ik idd zo snel na een vroege miskraam al een eisprong heb gehad? Iemand anders nog ervaringen?

2. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

jahoor, dat kan! zeer gezien je MK vroeg was.

3. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    heeft de gyn niet gekeken naar je eileiders en wat gezegd over een evt eitje wat klaar staat?
    de eerste dag van t bloeden van je miskraam moet je rekenen als dag 1. daarna je normale cyclus weer tellen. waar zit je nu vanaf die 1e dag?

4. Manderijntje

23 jan 2014
    1.169
    1.335
    113
    Ze heeft wel gekeken of er iets was (als een eventuele bbz oid) maar verder geen opmerkingen. Behalve dat ze het ook niet helemaal goed kon zien. (Daarom deed ze dus nog een test op het eind).

Dan zou ik nu op dag 24 zitten. Heb een cyclus van 30 dagen meestal. Soms een dag korter soms een dag langer. Heb bij mn miskraam met 28 dagen licht positief getest met een normale test.

5. Manderijntje

23 jan 2014
    1.169
    1.335
    113
    Leek mij ook idd! Wel spannend weer hoor. :) Maar kon er niet echt veel over vinden.

6. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Ja hoor dat kan ik heb na mijn miskraam eind februari en 9 dagen bloedverlies ook meteen weer een eisprong gehad. Ik was op het moment van mijn miskraam iets meer dan 9 week maar vruchtje was gestopt bij iets meer dan 6 week. Contole echo gehad en was bijna schoon zat nog een klein stukje die er uit eindelijk uit gekomen is (sorry voor de details) gestest en de test was negatief. Daarna weer de menstruatie gehad netjes optijd en nu inmiddels bijna 34 week zwanger ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn.

Deel Deze Pagina