Positief! maar voelt zo anders!

Discussion in 'Miskraam' started by Marijn, Oct 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marijn

Marijn Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,551
    25
    48
    Shake shake, even tussendoor een testje dacht ik, omdat ik nu al een week gevoelige borsten heb. Onregelmatige cyclus, meestal 2 maanden, en nu dus vanaf vorige week dinsdag ineens grote borsten (en heb een krampachtig gevoel als ik klaarkom :oops: ).... Ik ben na mijn miskraam (16 aug.) nog niet ongesteld geweest en nu dus een positieve test in handen.....
    Jeetje, zo blij, maar ook direct onzeker, want blijft het nu wel zitten?
    En waarom ben ik nu dan niet misselijk terwijl dat vorige keer het eerste teken was?
    En grote andere vraag, hoe bereken ik nou hoe lang ik zwanger ben? Ik neem aan dat bij zo'n lange cyclus niet geld dat je moet tellen vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie?!?!

Wat een wartaal he, maar ik ben blij, onzeker, alles door elkaar!
    Liefs,
    Marijn

2. tiruja

tiruja VIP lid

Jul 28, 2007
    6,837
    0
    0
    Allereerst van harte met je zwangerschap. Ik begrijp dat het heel spannend is.
    Dat je nu niet misselijk bent en de vorige keer wel is puur toeval. De ene keer heb je wat meer last van de ene keer kwaal en de andere keer van de andere kwaal. En.... wat nog niet is kan komen (al hoop ik het niet voor je).
    Hoe je nu je zwangrerschapsduur moet berekenen is lastig. Je kan uitgaan van de eerste dag van de miskraam, maar je hebt dan dikke kans dat je minder ver bent en dat je na de echo weer terug gezet wordt. Ik zou dus een beetje in het midden gaan zitten.
    Je bent dus ergens tussen 22 mei en 12 juni uitgerekend. Neem daar een mooi gemiddelde van zou ik zeggen.

3. Marijn

Marijn Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,551
    25
    48
    Dank je wel!
    Ja, zo zat ik ook al te rekenen....en ergens het gemiddelde dat is rond 4 juni; mijn verjaardag! Een lentekindje zal het in ieder geval worden, net als ik en mijn lief!

Liefs,
    Marijn

4. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

Jun 17, 2007
    768
    0
    0
    Gefeliciteerd meid! Hopen dat het deze keer allemaal goed gaat en dat je er lekker van kan gaan genieten!

5. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    :D van harte meid!
    Ik hoop en duim voor ja dat alles goed mag blijven gaan deze keer!

6. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Hartelijk gefeliciteerd. Hoop voor je dat het deze keer goed mag blijven gaan.

Share This Page