moe word je er van he die vragen of het onderand geen tijd word om op te geven. kheb ze genoeg gehoord ja. maar jij voelt het beste aan wat jezelf en lichaam aan kan. Denk jij doorgaan doe dat dan! ik slikte kinderasprine ineens bleef ons 2de wondertje zitten ik weet niet of het daar aan ligt maar je kan het wel gaan vragen. Ik heb ook alle onderzoeken gehad mijn man ook maar er kwam niks uit. neem idd even rust en kop op meid. blijf erin geloven en geef niet op ook al heb je dagen er tussen zitten dat je alles niet meer ziet zitten. Ik vraag me ook wel eens af hoe heb ik alles vol gehouden maar ben blij dat ik niet opgeven heb! als iemand vraag naar het leeftijds verschil tussen mijn dochter en mijn zoon(6jr) zeg ik het ook gewoon. veel erover praten en uit je gevoelens! veel sterkte!
idd croky poss. blijven zegt helaas de kenner ook al zijn het bizar harde en moeilijke tijden! wanneer ga je naar de gyni? voor mij is mijn boek nog niet dicht maar wel een heel stuk uitgelezen maar vind het heeeeel rot om te lezen dat er helaas meerder dames zijn die het verdriet ,de leegte en de pijn moeten mee maken. dus van mij krijgen jullie een dikke knuf!