Nee joh,absoluut niet! Geduld is het sleutelwoord..als het pijn doet,doe je iets niet goed. Ik heb ze niet heel groot,nu 8 mm.
Ik heb geen tatoeages. Ik wil er ooit wel eentje op mijn pols maar ben nog moed aan het verzamelen haha
Ik heb ook geen tattoo's. Ik vind het gewoonweg niet mooi. Mijn man heeft ze wel, maar dit vind ik ook niet mooi. Het enige wat ik mooi vind is als het echt een kunstwerk is. Zo had ik ooit een collega die op de ene arm de hemel had staan (zoals hij dit zag) en aan de andere kant de hel. Echt prachtig, net een schilderij. Maar ik begin er nooit aan.
Hier ook geen tattoos! Soms denk ik wel eens dat ik iets symbolisch ofzo van de jongens zou willen, maar wat ... Ik twijfel daarvoor veel te veel en ben bang dat ik het dan over een tijdje niet meer mooi vind Ik vind overigens de tv-programma's over tattoo-shops zoals LA INK en MIAMI INK e.d. wel fascinerend, omdat ik de verhalen die erachter zitten, vaak heel mooi vindt. Overigens vind ik lang niet alle tattoos mooi, met name de 'sleeves' niet zo en als de hele rug vol staat met een of ander monster of draak o.i.d, maar dat is persoonlijk natuurlijk
Oh ja, heerlijke programma's, en vooral leuk om te zien waaróm mensen iets laten zetten! Door die programma's gaat het bij mij altijd weer kriebelen! Ik vind tattoos zonder betekenis ook echt helemaal niets. Een tribal boven je kont of een sterretje op je arm, een tattoo nemen om een tattoo te hebben, dát snap ik niet. Of als een man een tattoo laat zetten van een lekker wijf, geanimeerd of realistisch, dat vind ik ook gruwelijk.. Daar zou ik niet meer naast in bed willen liggen, zou altijd het gevoel hebben dat er nog iemand bij is
hier 3 tattoo's en piercing en wil ooit nog een tattoo erbij, vind het ook mooi staan bij een man maar helaas de mijne nog niet over kunnen halen.
Ik heb een kleine tattoo op mijn enkel en mijn man is tattoloos. Wil er graag nog eentje bij maar ik denk dat mijn man dan de scheiding aanvraagt
Haha, nee, daar zou ik ook niet kapot van zijn... beland je voor de 1e keer in bed samen, kijkt ineens zijn 'pin-up' je aan Ik was met mijn ex een keer in de tattooshop, hij liet er 1 zetten. Toen was er ook een meisje van 18 geloof ik met haar vriendje (van een week of twee) en zij belde haar moeder om te vertellen dat ze de naam van haar vriendje megagroot op haar onderarm wilde laten tattoeëren (hoe schrijf je dat... ). Echt een 'lekker puh'-actie, want ze was nét 18... lekker kansloos... Gelukkig heeft de tattoo-shop het geweigerd!
nee heb geen tattoo en wil er ook geen 1 , zo zonde he want het is al duur en later als je die eraf wilt moet je ook veel geld voor geven om hem te verwijderen
ja hoor, twee Misschien ooit nog een, maar voor nu nog geen plannen. Duur vond ik meevallen (maar ligt er maar net aan waar je je geld aan wilt uitgeven, mij maak je niet blij met uit-eten gaan bijvoorbeeld). En pijn.... ik verwacht dat de bevalling meer pijn gaat doen