Hier geen tatoages, mijn man en ik hebben ook de afspraak dat die er niet gaan komen. Vinden het beide niets en willen het dus ook niet, ook niet voor de ander. Wat ik verder zit te denken, hoe zou ik reageren als de kinderen thuis komen met ik wil een tatoage of nog erger' ik heb een tatoage laten zetten. Wil daar nog maar even niet aan denken geloof ik, haha!
Mijn ouders hebben wel eens aangegeven dat ze me zouden onteigenen (uit het testament schrappen) als ik ooit met een tattoo aan zou komen, ook na mijn 18e. Ik heb ze wel eens voor de gek gehouden met een plakplaatje. Maar goed als ik echt een tattoo had gewild was ie er wel gekomen. Mijn ouders hebben dat ook geroepen over roken. Dat heb ik wel jaren gedaan. Hebben ze zich ook bij neergelegd. Persoonlijk, als ik heel eerlijk ben, hoop ik ook niet dat mijn fictieve kinderen een tattoo nemen. Maar goed, het is en blijft ieders eigen beslissing...
Ik ben (nog) tattoo-loos. Ik wil graag een tattoo met de naam van mijn zoontje. Maar het punt is dat ik niet weet wélke plek. Iemand een idee? Dit is toch meteen het goede topic ervoor.
Ik heb geen tattoos en ben 1 van de weinige in mijn omgeving. Ken maar 1 andere die geen tattoos heeft zover ik weet haha.
Ik heb geen tatoeage. Nog niet. Ik wil er nog wel 1je die me aan mijn dochter* herinnert, met het idee dat ik haar dan met me meedraag. Heb haar as er voor bewaard hier. Word er dan wel een die echt voor mezelf is, die niet iedereen zo makkelijk kan zien. Wil het graag op mijn zij!
Hier geen tattoos, man gelukkig ook niet, en die gaan er ook nooit komen. Ik vind het persoonlijk helemaal niets.
Hier hebben we ook geen tattoo's. Vinden het allebei lelijk (ook bij anderen) Ik begrijp wel dat het een betekenis heeft voor ze, maar moet dat dan gelijk met een plaatje of tekst? Ik bedoel wil je dan niet op een gegeven moment bijvoorbeeld een andere lettertype
ik heb er een heeeeeleboel! ik heb mijn borst, buik, schenen, rug en beide armen vol! en er komen nog meer bij! al vanaf dat ik klein was zag ik al die mannen bij de motercub met tattoos, ik riep toen al; als ik groot ben, wil ik ook mijn armen vol! en die zijn nu vol! mijn man heeft niets, vindt ze oke maar als ik ze niet had gehad, had hij het ook prima gevonden! wel jammer dat hij geen tattoos wil... vind het giga sexy bij mannen en vrouwen als ze getattoeerd zijn! ik ben iemand die en leuk plaatje ziet en laat hem zetten, ik denk er geen half jaar over na, misschien een uurtje... van geen van mijn tattoos spijt en zal ik dat wel krijgen; liever spijt van iets dat ik wel heb gedaan, dan van iets dat ik niet heb gedaan!
Net als oorbellen bij kleine jongetjes ( ) vind ik tattoo's ook niet mooi. Ik heb er dus geen. Mijn man gelukkig ook niet.
Hier ook geen tattoo, hou er persoonlijk helemaal niet van. Vind sommige tattoo's wel erg mooi gemaakt maar vind het niet mooi op een lichaam.
Dat zeg je goed! Dat vind ik nou ook. Wel goed gemaakt, vind het soms echt kunst, maar niet mooi op een lichaam.
Ah joh, geef gewoon je mening. We zijn volwassen toch? Ik denk dat jij en ik echt niks gemeen hebben maar dat mag de pret niet drukken toch? Er zit er 1 in dat andere topic (oorbellen) die zich opstelt als een kleuter, daar kan ik slecht tegen. Jij reageert tenminste normaal. We hoeven het toch niet eens te zijn met elkaar?
haha een kotter op je arm laten tattoeeren zelfde verhaal ongeveer van de oorbel maar dan niet de begravenis betalen... zo werden ze ook herkend mochten ze niet meer herkenbaar zijn
vind het zelf heel mooi!!! Mijn man met zijn mooie gouden ketting (waar mijn naam in staat) heeft..... denk ik..... 20 tatoo's Bekijk bijlage 221453
Werd er dan ook "de naam" (zoals hier in Harderwijk op alle bootjes HK *cijfertje* staat) van dat ding op getatoeëerd?