Hmmm weer wat geleerd. Mijn man komt uit een echte vissersfamilie, ik ben import. Hahaha! Geen verstand van verder.
Ik heb geen tattoos, maar heel waarschijnlijk komt er wel 1. En dan wil ik ook gelijk een goeie. Wil hem een beetje schuin op mijn onderrug richting mijn heup. Ben best een flinke dame, dus 1 zielig roosje gaat hem niet worden hier. Wil wel alle namen van mijn kindjes erin verwerkt, dus ik wacht er even mee tot we definitief uitgebroed zijn. Mijn man heeft trouwens wel een tattoo op zijn bovenarm, Chinees teken voor Rust.
ik heb er ook een, maar die heb ik dan ook laten zetten nadat ik een kindje in mijn zwangerschap ben verloren, een vlindertje deze heb ik op mijn buik/heup, en daar de naam van mijn zoontje van 2 bij, als ik ooit nog eens zwanger mag worden groeit het vlindertje 9 maanden mee, vond het wel een mooi idee, ik wilde zeggen als dat niet was gebeurd had ik er waarschijnlijk geen gehad, maar denk dat ik dat lieg en dat de naam van mijn kindjes toch op mijn lichaam zouden komen, je kindjes blijven altijd dus zou daar nooit spijt van krijgen
Hier in een impulsieve bui een tattoo onder m'n navel laten zetten toen ik 20 was. Moet er wel bijzeggen dat dat nog in de tijd was dat broeken daar ruim overheen vielen, dus dat het echt een 'geheime plek' was waar niemand 'm zou zien. Toen de broeken lager werden, moest ik dus heel erg kijken wat ik aantrok, haha, anders zagen alle leerlingen 'm en dat vond ik niet zo nodig. Ik was doodsbang dat 'ie tijdens m'n zwangerschap zo zou uitrekken dat het niet meer mooi terug zou 'veren' maar gelukkig is dat niet gebeurd. Ik heb een klein beetje spijt van het ontwerp wat ik uiteindelijk heb gekozen, maar de betekenis blijft. (herinnering aan een overleden vriend, op z'n begrafenisdag laten zetten)
Hier ook geen tattoo's, maar wel 2 piercings (navel en tong) Ik zou best een tattoo willen, maar ik ben nog niet helemaal uit over wat het precies moet gaan worden. Misschien iets met de naam van mijn kindje straks. Een vriend van ons heeft een tattooshop, dus die kan vast wel samen met mij iets moois maken
Vriend is wel tattoo loos, maar daar komt binnenkort ook eindelijk eens verandering in ! Heb er zelf momenteel 2, maar ben nog niet klaar..
Ik heb geen tattoos. Ik verbaas me er ook altijd over hoeveel mensen er tegenwoordig een hebben. Het is leuk als je jong bent, maar een oude vrouw met een tattoo vind ik geen gezicht. Ik vind mezelf nu ook te oud om er nog aan te beginnen (34).
ik heb 1 simpele tatoo, alleen omleind, dus niet ingekleurd dat vind ik pers niet mooi. ik laat alleen iets zetten met een betekenis, ik heb dolfijnen in yingyang verband, yingyang=balans en dolfijnen staat voor vrijheid. ik wil er nog minstens 4 bij, maar tot nutoe geen goed ontwerp gevonden, zolang ik dat niet heb plaats ik ze ook niet
Maar een tattoo zet je je voor jezelf niet wat een ander er van vind Degene die hem zit moet er mee rond lopen Bv een piercing onder je lip waar zo'n punt uitkomt vind ik niet mooi.. maar degene die hem zet vind dat wel en dat is goed toch? sommige tattoo's van mijn man vind ik ook niet mooi, qua ontwerp dan.. maar hij wel en hij moet er mee lopen ik niet. Zelf heb ik 4 tatoo's 3 heb ik spijt van waar ik ze heb laten zetten niet dat ik ze heb laten zetten (moet ze nog elke keer over laten tatoeeren maar durf niet echt, onderrug deed heel erg zeer) de ander is geweldig mooi gezet De meeste mensen zullen van die tattoo ook zeggen dat zou ik nou nooit doen, of dat doe je toch niet Ik wel, het is een tattoo van mijn eerste eigen hond! Hij leeft nog steeds en is mijn maatje! zal even een foto opzoeken
Bekijk bijlage 221484 Hier was ie net gezet en "kijkt" ie nog heel boos maar dat donkere is nu weg en kijkt ie niet zo boos meer
Ik heb geen 'plakplaatje' Mijn man heeft er wel 3, maar heeft van een wel wat spijt en wil 'm misschien laten coveren. Helaas is het een vrij grote tattoo en ben ik er bang voor dat het dan een heel groot donker oppervlak wordt. Het nadeel van tattoo's vind ik dat het zo definitief is. Wat ik nu mooi vind hoef ik later niet mooi te vinden. En er zijn ook een boel verschrikkelijk slechte 'artiesten' Moet wel bekennen dat wanneer ik naar Miami Ink oid kijk dat er wel hele mooien voorbij komen hoor! 't Is echt een gave om dat zo te kunnen maken.
Heb er geen en ook niet de intentie er eentje te nemen! Moet zeggen dat er in mijn omgeving ook weinig mensen zijn met een tattoo, op een vriendin na (die er overigens spijt van heeft).
nee , hier geen tattoo en komt er ook niet vind het bij een ander wel mooi maar nee bij mezelf niet . en voor als onze kindjes er zijn krijg ik wel 2 diamantjes in mijn trouwring maar dat doet mij verder geen pijn
Ik heb een piepklein vlindertje op mijn schouder die ik 20 jaar (!) geleden heb laten zetten, een jeugdzonde zeg maar. Ik vind tattoos wel vaak mooi en stoer, vriendin van me heeft laatst, als kado na haar genezing van borstkanker, een sleeve laten zetten, superstoer, maar zou het zelf niet durven. Wil best nog wel een mooie erbij, maar weet niet wat en al helemaal niet waar...