Zijn er ook vrouwen die helemaal geen symtomen hadden?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door guccie, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede

Hey Miranda,
    Ja spannend zeg. Ik mag normaal de 15de gaan, maar mijn vriend is dan niet thuis, dus moet ik de afspraak verzetten.
    Ik kijk er ook erg naar uit hoor. Voor mij is het mijn eerste zwangerschap dus ja, ik ben in alles nog onwennig en kan het ook niet echt geloven dat het zover is. Aangezien ik niets voel kijk ik er zeker naar uit om een echo te kunnen laten doen, gewoon om te weten of het allemaal ok is.
    Ik wens je veel succes! En uiteraard ook een gelukkig einde jaar!

Liefs Nanske

2. kreeft

kreeft Actief lid

2 okt 2008
    177
    0
    0
    k ben zooooo onzeker, gister voelde k een paar dingetjes maar nu is alles weg.

ben zooooo bang, maarja daar is niks aan te doen.

gr kreeft

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Hier ook weinig symptomen op wat gerommel van me darmen en gevoelige borsten na dan.
    Daardoor wel erg onzeker over of het allemaal wel goed is. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.
    Van me gyn mocht ik met 6 weken langs komen voor een echo. Bij de vk heb ik een afspraak staan voor 20 januari. Nu zit de gyn helemaal vol t/m januari... Ik baal hier echt van, had het zo fijn gevonden om rond de 6 weken bij hem het hartje te kunnen zien kloppen. dan zou ik al een stuk gerust gesteld zijn. Maandag bel ik gewoon weer, misschien is er iemand uitgevallen.... wie nietwaagt wie niet wint, toch?

4. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    vorige keer bij 7/8 weken geen koffie meer willen drinken en iets moeier. en binnen 12 weken waren mijn borsten 2 maten gegroeid. dat noem ik nergens last van hebben.

Nu ongeveer 5,5 wk zwanger en wederom nergens last van.

moet wel zeggen dat mijn dochter met een keizersnee ter wereld is gekomen omdat mijn bekken te nauw zijn en dit kindje dus ook niet natuurlijk zal komen.

is dat een kwaal............

5. vlo

vlo Lid

16 dec 2008
    44
    0
    0
    alleen de borsten veranderen.
    en voel soms een steek er door heen.
    verders helemaal kwaaltjes vrij :D
    mag van mij zo wel blijven,de hele zwangerschap.

6. miss mimi

miss mimi Actief lid

12 sep 2007
    222
    0
    0
    ik heb dus ook helemaal geen kwaaltjes.dat maakt me erg onzeker omdat ik vorig jaar een ma heb gehad en en bij die zwangerschap had ik al heel vroeg heel veel kwaaltjes.
    nu voel ik me helemaal niet zwanger.
    22 januari heb ik me eerste echo dus ik hoop maar dat alles goed is.

groetjes

7. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Hey Miranda,
    Hoe is het maandag geweest?
    Ik hoop dat alles ok is.
    Wens je alvast een heel gelukkig en liefdevol 2009!

Groetjes,
    Nanske

8. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    ik was gestopt met de pil en toen ik voor de erste keer ijn menstuate kreeg had ik allerlei symptomen. zere borsten misselijk moe enz. dus ik dacht yes zwanger. testen voor mijn nod e.d. maar negatief. en idd ik werd ongesteld. de tweede maand idem dito. helemaa beroerd. de dede maand voelde ikmij kip lekker> helemaal nergens last van. geen krampje of iets hgeen zere borsten helemaal niets. en idd na mijn nodgetet en twee dikke vette strepen. ik wilde mee doen aan moeders voor moeders dus ik had en afsprak gemaakt, z kwam met de vijfde week ofzo. toenze kwam heb ik voor de zekerheid getest want voor hetzelfe geld was ik het nit en dan stond ik mooi voor lul.. maar ikw as gewoon zwanger. ik eoof dat ik wel twee keer getest heb. mijn hee zwangerschap heb ik mij lekker gevoeld heerlijk gewoon. alleen daarom zou ik al zwanger willen zijn (joke) dus jehoeft niet altijd ellende te hebben. oja ik mag niet liegen het enige wat ik als vevelend evaarde was het maagzuur maar daar kom je niet onderuit.

nou hoop je hier iet aan hebt. groetejs

9. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames! ik weet net dat ik zwanger ben :D

ik ahd ook helemaal geen klachten eigenlijk, maar wou op 10dpo gwoon zoo graag ineens testen en jaa hoor ik zag een heeeel licht streepje staan!

vandaag eindelijk een duidelijker streepje :D

maar nee hoor daarvor nix geen klachten was er zeker van dat ik ongi ging worden, ook ongi pijnen enal, nu wel gevoelige boobs en ik gloei de hele dag en soms een vlaagje misselijkheid en ook nog af en toe buikpijnen !

10. moesje jolanda

moesje jolanda Actief lid

8 nov 2008
    100
    0
    0
    mama van 2 zoontjes zwanger van de 3de
    beverwijk
    ik had en heb ook nergenst last van
    met 9 weken zwangerschap kwam ik er pas achter...
    ben niet moe geweest niets.
    eigenlijk de beste zwangerschap van de 3 haha

11. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb nergens last van gehad ook in de zwangerschap.

het enige wat ik had was 2 x bloed verlies en 2 x een migraine en 2 x spugen omdat ik griep had maar niet meer als anders

Deel Deze Pagina