JA! Heb nu een blessure, maar hardlopen (en daarnaast boksen) is echt mijn sport. Ik loop normaal gesproken twee keer per week een half uurtje (5km), zou wel meer willen, maar lastig om tijd te vinden met die hummels. Toen we er nog maar 1 hadden, liep ik twee keer per week een uur (10/11 km). Loop nu dus niet, want blessure en daarnaast ook in het derde trimester, dus houd het maar bij wandelen met de kleintjes. Wil het na de bevalling weer oppakken. Hoe gaat het bij jou?
Oh, maar wandelen is ook enorm lekker zeg. DAt heb ik op het laatst bij mijn dochter ook gedaan. In mn verlof ging ik elke dag een uur wandelen. Het was toen de hete zomer van 2014 haha. Ik loop sinds zij er is 1 a 2 keer per week. Ik zat ook met mn studie, maar die is nu afgerond. Wil nu weer 2 keer per week gaan en dan ook een km of 5. Ben nu drie weken niet geweest ivm vakantie en die week ervoor was het bloedheet hier in Nederland. Maar ga het vanaf deze week weer oppakken. Vandaag ga ik nog een rondje. Ben heel benieuwd hoe het gaat. Bij mn dochter ging het de 1e weken echt niet lekker. Hoever ben je? Ik miste het toen heel erg. Ik ben ook na zes weken weer langzaamaan begonnen met hardlopen. tien km is wel echt goed! Lekker hoor! Nu ik weer zwanger ben blijf ik even bij de 5 km, maar naar deze zwangerschap ga ik er weer vol tegenaan. Als ik tijd kan vinden met 2 kids hihi.
Ik ben vandaag 27 weken en heb nu een maand ongeveer die blessure. Krijg nu steunzooltjes en hoop dat dat me gaat helpen, want heb al vaker problemen gehad met mijn knie (en dat is niet fijn, want ik sta bijna de hele dag op mijn werk). Ja verder dan 10/11 is me nog nooit gelukt hoor, heb me eens opgegeven voor 10 mijl (16km) maar toch maar weer uitgeschreven, omdat ik te lui was om voldoende te trainen haha. Als je langer loopt, wordt het toch lastiger inplannen, een half uurtje lopen doe je zo, maar langer wordt lastiger als je dan nog moet douchen en omkleden en dergelijke. Hopelijk gaat het vandaag! Het is vrij warm nog nu.
Haha, ja daar moet je wel voor trainen. Mijn vriendin wilde ook de dam tot dam loop gaan lopen en ze vroeg of ik meeging. Nou.... nee haha. Dat ga ik echt niet redden. Ik vind een km of 8 meer dan genoeg. Dan ben je met een uurtje tot anderhalf klaar met omkleden en al. Dan kun je weer met een kop thee op de bank zitten. Ik hoop dat ze gaan werken voor je ja. Dat is niet fijn dat je een blessure hebt. Vooral als je dan ook nog eens staand werk heb. Heb je die blessure van het hardlopen gekregen? Hoop het ook. Ik ga vanavond pas. Mijn man gaat voor het eten en ik ga een keer erna.
Ik loop ook hard. Max 12 km gedaan in maart (Zandvoort circuit run). Sinds de zwangerschap 1x/week ca 5 km en 1x/week andere sport. Ben nu 16 weken en hoop t nog een paar weken vol te houden want dan ga ik met wat vriendinnen meedoen met de color run. Met de vorige zwangerschap heb ik me ook lang fit genoeg gevoeld om te blijven sporten, nu alleen tussen 8-11 weken even wat minder door vermoeidheid.
Ik loop niet echt hard maar doe korte stukjes als onderdeel van de bootcamp training. Ik ben er al geen ster in maar nu gaat het bij mij helemaal but. Normaal heb ik geen last van urineverlies maar tijdens het sporten moet ik echt een maandverband in want de schokken van het hardlopen trekt mijn bekkenbodem niet. Ik word ook vrij snel draaierig en moet me dan echt ergens aan vasthouden of gaan zitten. Ben ik dan de enige bij wie het niet lekker gaat...
Wat vervelend Saartje! Ik heb er (nu nog) geen last van. Vorige keer wel vanaf 25 weken dat ik na inspannen (fietsen or hardlopen) soms wat zwart voor ogen zat en even moest zitten. Waarschijnlijk door lagere bloeddruk, daarna wist ik dat ik wat rustiger aan moest doen als ik t voelde aankomen.
Oh wat balen Saartje. Mijn vriendin heeft hier ook last van gehad. Ik heb daar geen last van en ook niet gehad bij mn vorige zwangerschap. Dat is ook vervelend overtherainbow. Lage bloeddruk is ook niet altijd even lekker. Oh wat leuk om aan een run mee te doen! Gaaf.
Ja ik loop ook hard, probeer minimaal twee keer per week te gaan, maar het liefst drie keer. Loop gemiddeld als ik zwanger ben 5 km.
Rende tot 32 weken korte stukjes van 5 min voor mijn werk (kinderen leren fietsen) moet zeggen dat het dan echt niet prettig meer aan voelt.. en ik ondanks prima conditie van mezelf, enorm stond na te hijgen. Ja kindje pakt ook hoop zuurstof van je af. Viel me enorm tegen vanaf week of 25 hoe snel je buiten adem raakt. Wandelen gaat daarintegen nog steeds prima hoor.
Ik heb gisteren de uitslagen van het bloedprikken gekregen en mijn hb is alweer aan de lage kant, dat zou de slechter wordende conditie wel kunnen verklaren natuurlijk.
Ik heb tot 12 weken wedstrijden gedaan met de hockey en tot ongeveer 18 weken heb ik elke week mee getraind. Vanaf daarna voelde het toch niet fijn meer. Ben daarna zelf tot ongeveer 23 weken gaan hardlopen maar kreeg last van mijn enkels door het gewicht wat ik steeds moest opvangen. Dus ben vanaf toen elke dag lekker gaan wandelen met me hondje, ook heerlijk!
En ander Boomm? Loop je anders meer? Oh vervelend Saartje dat je hb weer aan de lage kant is. Ik zie dat je snel naar de bevalling van A weer zwanger wilde worden <3. Wilde ik ook, maar manlief wilde nog even wachten. ook lekker actief dus lilly. Lekker hoor. fijn om te horen dat er meer mensen zijn die lekker sportief zijn tijdens een zwangerschap. Ik ben gister nog even geweest. Een klein rondje. drie weken niet hardlopen en net zwanger.... Pfff ik liep te echt te hijgen haha. Ja he Jolien. Je raakt snel buiten adem. Dit had ik met mijn dochter ook ja. En nu heb ik dat ook alweer. Hopelijk gaat het over een paar weekjes beter. Mn lichaam is nu helemaal hard aan het werk.