Zijn er rondom Utrecht ook meiden zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mamajens, 4 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Hi meiden,

Met ruim 7 weken zwangerschap, zou ik het leuk vinden om met meiden in en rondom Utrecht die ook zwanger zijn te kletsen. Zo kunnen we van alles delen, de leukste winkeltjes, waar iedereen woont, ga je gymmen, zwemmen, yoga o.i.d. Doen. Enz.

Misschien komen er wel ontzettend leuke contacten uit!

Ikzelf woon in IJsselstein.

Ben benieuwd! Kom maar op met dat geklets!

2. Deniesje1

Deniesje1 Actief lid

26 sep 2011
    312
    0
    0
    Werken
    Utrecht
    Hallo, welkom:)
    Ik ben op dit moment 37 weken en 3 dagen
    zwanger van ons eerste kindje en woon in Nieuwegein.

3. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Hoi deniesje, wow wat een eind al! Gaat het allemaal goed? Loop je bij de vk of bij alnatal in het ziekenhuis? Weet je wat of het een jongen of meisje is?

4. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo!

Ik meld me ook, ben nu 6 weken zwanger en woon zo'n 30 km. van Utrecht. Ivm privacy noem ik mijn woonplaats liever niet, vrij klein en je weet nooit wie er mee leest...

Leuk om een beetje met mensen uit de regio te kletsen!

5. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Hi moon! Welkom! 6 weken, spannend he? Heb je eerste echo al gehad? Is het je eerste kindje?

6. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Heel spannend allemaal! Het is ons eerste kindje, na 20 maanden MMM...
    Dat is ook de reden dat wij al een echo gehad hebben afgelopen vrijdag, met gelukkig een kloppend hartje! Ze moest wel héél goed zoeken, ze dacht eerst aan een lege vruchtzak, maar na goed zoeken zag ze tóch een kloppend hartje..ppfff!

Heb jij al een echo gehad?

7. Zowie

Zowie Actief lid

1 apr 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi
    Ik ben nu 23 weken zwanger van ons eerste kindje en woon in Vianen :D

8. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Zowie: gefeliciteerd! En welkom!

9. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Zowie, welkom idd! Leuk als je mee komt kletsen, hoe gaat het met je?

@ Moon: gelukkig dat ze een hartje hebben gevonden. Wij hebben er nu al 2 gehad en over 2,5 week weer de volgende. Ik wordt heel goed in de gaten gehouden omdat de vorige zwangerschap met 23 weken niet goed ging, zware zwangerschapsvergiftiging. De bevalling heeft Jens* niet overleeft. Nu vol goede moet deze zwangerschap! Maar is wel lastig..

10. Deniesje1

Deniesje1 Actief lid

26 sep 2011
    312
    0
    0
    Werken
    Utrecht
    Het gaat redelijk, last van mijn nieren gehad omdat de baby daar op drukte.
    4 weken geleden is er zwangerschapsdiabetes gevonden bij mij gaat gelukkig goed met een dieeet.
    En nu loop ik al 2 weken met hevige voorweeen die alleen voor verweking van mijn baaoedermond hebben gezorgd en een mini opening 0.5 cm.
    Maar goed liep eerst bij de vk van alnatal doorverwezen na de gynacaloog door mijn noeren en diabetes.
    Gelukkig zijn ze bij Alnatal super kan zovaak bellen als ik prettig .
    Zijn ook al aantal keren snachts geweest omdat ik mij zorgenaakte.
    Zit jij ook bij Alnatal?
    Wij verwachten een prachtige zoon

11. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Mamajens: Kan me goed voorstellen dat ze je nu extra in de gaten houden! Vind het hele zwanger zijn maar een onzekere periode hoor, laat staan hoe het voor jou moet zijn... Ik kan het nog nauwelijks geloven, na 20 maanden wachten ineens een zwangerschap!! En ik heb geen klachten, alleen wat krampen als ik druk ben geweest... Dat maakt het helemaal zo ongelofelijk...

@Deniesje: Spannend hoor, jij hebt het er al bijna opzitten! Wij lopen nu nog in het Diak, misschien na de volgende echo op 5 oktober mogen we naar de vk, ligt eraan hoe de echo is natuurlijk! Succes!

12. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    ha ladies

ben al weer wat verder, bijna 38 weken zwanger en woon in Woerden! Veel geluk allemaal met de zwangerschap.

13. Zowie

Zowie Actief lid

1 apr 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamajens: Alles gaat goed met de zwangerschap. Mag echt niet klagen. Niet misselijk geweest, helemaal niets. Begin nu de baby af en toe te voelen. Dat maakt het wel wat 'echter' vind ik. Tja en als ik teveel gedaan heb.... dan word ik wel even teruggefloten door mijn lijf.

14. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Hallo dames! Wat leuk dat er nu ook een clubje is voor dames uit de omgeving van Utrecht!

Ik ben vandaag 11 weken zwanger, woon in Nieuwegein, ben 25 jaar en heb al 2 keer naar onze prachtige beeb mogen kijken. Ik woon tegenover het Antonius ziekenhuis, dus vond het wel zo logisch om me bij Alnatal in te schrijven.

Hebben jullie nog ideeen voor zwangerschapscursussen/yoga in de buurt? :)

15. Deniesje1

Deniesje1 Actief lid

26 sep 2011
    312
    0
    0
    Werken
    Utrecht
    Hallo:)
    Ik woon ook in Nieuwegein en morgen 38 weken zwanger van ons eerste wondertje.
    Wij zitten ook bij Alnatal en het bevalt tot nu toe erg goed.
    Bij Alnatal heb je ook verschillende cursussen/informatieavonden waar wij zijn geweest hier krijg je erg veel informatie wat ik erg fijn vond.
    Zoals ; Rondleiding, Informatie avond over borstvoeding , Informatieavond over goed voorbereid op de bevalling.
    Fijne zwangerschap! x

16. Deniesje1

Deniesje1 Actief lid

26 sep 2011
    312
    0
    0
    Werken
    Utrecht
    Ja het is zeker spannend!
    Spannend hoor...
    Last van kwaaltjes zoals misselijkeheid of valt dat wel mee?:p

17. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Ik heb helemaal niet zo last van kwaaltjes gelukkig! Ben een beetje moe en bij boobs gaan nu een beetje zeer doen. Bij mijn vorige zwangerschap was ik alle 23 weken doodmoe! Maar achteraf ook niet verwonderlijk!

Ben benieuwd wanneer jullie gaan bevallen! Schiet al aardig op voor degene die het einde zien en voelen naderen. Ik duim met jullie mee voor een goede bevalling!

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Hoi ik ben 23 en woon ook in vianen :d

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik ben 34 weken en 1 dag en woon in Wijk bij Duurstede!

20. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Hoi ik ben Claudia woon in Amersfoort, moeder van een 3-jarige zoon en een dochter van 8 maanden en zoals jullie kunnen zien nog maar net zwanger!
    Mag ik mee kletsen??

Deel Deze Pagina