Zijn er rondom Utrecht ook meiden zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mamajens, 4 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Tuurlijk mag je meekletsen! Hoe meer zielen hoe meer vreugde! Claudia, je bent echt niet zwanger, spannend he?

@ Spikkel hoe gaat het bij jou? Je woont echt dichtbij mij, al gekeken voor welke kraamzorg?

@ Babii, 34 weken alweer, gaat het snel voor je gevoel of kan je echt niet wachten??? En je krijgt een meid! Zijn jullie al uit de naam?

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @mamajens Gaat goed nu heb veel last van misselijkheid gehad is gelukkig wat minder,Morgen termijnecho :d ja je woont inderdaad vlakbij haha wel leuk :) ik denk dat ik weer voor carezorg( weet alleen niet of hetnog zo hee) ga..Is me erg goed bevallen de eerste keer..

3. Zowie

Zowie Actief lid

1 apr 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, wat leuk!
    Hier gaat alles goed. Heb nog geen klachten gehad.. Ben nu over de helft en het begint nu allemaal een beetje 'echt' te worden.
    Hoe is het met jou?

4. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Zowie nu gaat het goed:) veel last gehad van misselijkheid maar nu gaat het goed.Woon je al lang in vianen?

5. Zowie

Zowie Actief lid

1 apr 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn hele leven al. Heb ongeveer 9 maanden ergens anders gewoond. Maar ben weer snel terug gekomen :D

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hha grappig mijn man ook haha ik woon hier nu bijna 6 jaar..

7. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Wat fijn dat het allemaal goed gaat! Jammer van de misselijkheid, heb ik gelukkig niet op een beetje weeïg gevoel na.. Ik ga denk ik weer voor van de Waarden, geen idee hoe ze zijn maar had ze met de vorige zwangerschap al geregeld. Helaas had ik ze toen niet meer nodig..

Zowie al over de helft, vind je het snel gaan of kan het niet snel genoeg gaan voor je? Weet nog van mijn vorige zwangerschap dat het niet op schoot! En toen met 23 weken ging het wel heel snel, te snel..

Mijn zwager komt uit Vianen, heeft daar ook altijd gehockeyd. Nu alweer een paar jaar in Nieuwegein.

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nou ja, de term jullie is er hier niet meet, zie onderschrift.

Maar ik heb inderdaad al de namen bedacht. Het is inderdaad een meisje die enorm op haar papa lijkt conform de 3D.

M'n meisje komt ook eerder, want wordt tussen de 37 en 39 weken ingeleid. Kan inderdaad niet wachten!

9. Do1980

Do1980 Actief lid

4 mrt 2012
    349
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi, ik woon in Kamerik (net boven Woerden). Loop bij de gynaecoloog in het Hofpoort ZH in Woerden ivm groeivertraging en eerder keizersnede.

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    AH, m'n vorige zkh! Top gynaecologen daar!!

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Babii gaat alles goed?

@hier vandaag goede echo gehad :d dus ben wel erg blij :)

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
  13. Do1980

Do1980 Actief lid

4 mrt 2012
    349
    1
    0
    NULL
    NULL
    Woerden Hofpoort bedoel je? Ik vind mijn gyn helemaal fantastisch, dr Blokhuis heet ze. Ze heeft ook mijn eerste bevalling gedaan. Ze is zo populair dat haar spreekuren normaal gesproken al helemaal vol zitten. Wat een verademing na het WKZ, waar ik de eerste onderzoeken kreeg voor mijn babe.

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Alle gynaecologen daar zijn super, op Hogenboom na.

Blokhuis heeft m'n laparoscopie gedaan, maar mijn gynaecoloog was Kuit. Qua populariteit heb ik nooit wat meegekregen, want ik ging er enkel voor follikelmetingen heen, dus was er in de ochtend en dan weer weg.

Heb er wel lang gelopen. Tot ik doorgestuurd werd voor IVF in het umcu.

15. Zowie

Zowie Actief lid

1 apr 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamajens; ik vind het wel snel gaan. Nog maar twee en halve maand en dan ga ik met zwangerschapsverlof. Maar kan me voorstellen dat er ook momenten zijn dat je denkt "pff... schoot het maar eens op." Misschien krijg ik die momenten ook nog wel.

Spikkel; Altijd fijn om te weten dat het daar binnen goed gaat.

Babii; Ik wil wat zeggen, maar weet niet wat... Jeetje wat een verhaal. In ieder geval een knuffel...

16. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Babii Heledikke knuffel!

@hier druk druk druk haha manlief is jarig vandaag en ik ben zelf behoorlijk beroerd dus niet echt lekker maar goed.We komen de dag wel door haha.

17. claudia1976

claudia1976 Bekend lid

8 nov 2010
    744
    0
    0
    Babii heel veel sterkte gewenst!!

18. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Babii, ik was je verhaal idd al eens tegen gekomen, wat een verdriet en boosheid kwam er bij mij naar boven. Het is allemaal niet eerlijk!! Ik wil je veel sterkte wensen, maar op de manier zoals je dingen schrijft, ben je een sterke vrouw!

Ik moet deze zwangerschap in het WKZ lopen gezien mijn vorige zwangerschap en het overlijden van Jens*.
    Mijn verhaal staat onder vlindertjes 23 weken. (Geen idee hoe ik dat hierin moet zetten?! haha).

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    De link kopiëren en plakken. Hihi.

Vindt het vreselijk om te lezen. Ik ontloop de vlinder topics ook bewust!

Deel Deze Pagina