ineens weinig eten..

Discussie in 'Voeding' gestart door , 9 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

danisha eet ineens veel minder als anders.. ze weigert best vaak haar koekjes/fruithap/drinken.. vandaag wou ze zelfs geen brood om 12 uur :confused:

normaal is ze verzot op deze dingen en eet dan ook genoeg maar nu stuk minder.. is dat een fase ofzo?

2. Niet meer actief

niet herkenbaar?

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Als ik me goed herinner is er rond een maand of 11/12 weer een sprongetje. Minder eten is een kenmerk daarvan, dus dat zou het kunnen zijn. Het gaat vanzelf weer over, alleen kan het wel een paar weken duren... Zolang ze over de dag heen nog redelijke eet zou ik me geen zorgen maken. :)

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Heel herkenbaar... Afgelopen week heeft hij 2 keer geen avondeten gehad, paar dagen ervoor was het het brood wat hij niet at... Gisteren at hij weer plotseling alles... Zijn echt fases die vanzelf wel weer overgaan. En als ze weigeren en toch honger krijgen dan melden ze zich wel!

5. Niet meer actief

ok dank je!

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier hetzelfde probleem. Zaterdagavond heeft ze zich nog zo vol zitten stauwen dat ik gister dacht dat ze daar nog vol van zat, maar nu is het al 2 dagen zo. Ze is nu ruim 10 maanden (+ 2 weken overtijd zou ze vrijdag 11 maanden zijn) denk idd een sprongetje

7. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hier ook heel herkenbaar, hij stouwde echt zijn buikje vol op een dag, maar nu gaan er halve liga's de prullebak in. Het zal idd wel en fase zijn, wat vast wel weer goed komt.

Deel Deze Pagina