zijn er vrouwen die negatief hebben getest maar toch zwanger waren?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sherrr, 26 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sherrr

sherrr Lid

8 mrt 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!
    Mijn vraag is dus of er vrouwen zijn die negatief hebben getest maar later toch zwanger bleken?

Liefs

2. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik had wel een negatieve test maar dat kwam omdat ik er dus een dikke week langs zat te tellen. Ik dacht dat ik toen ongeveer mijn menstruatie moest krijgen maar dat klopte dus helemaal niet met mijn eisprong. Een week daarna had ik wel een positieve test maar toen was ik dan ook pas op mijn nod

3. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Bij mijn middelste dochter dacht ik op dag 30 mijn nod te hebben, omdat ik een heel regelmatige cyclus had. Begonnen met testen op dag 28 omdat ik al dagen allerlei kwaaltjes had (misselijk, moe, huilerig, opgeblazen).

Testje negatief. Geen menstruatie, steeds meer kwaaltjes, toch weer opnieuw testen... Uiteindelijk kwam op de 5e (of 6e? weet niet meer precies) test eindelijk een vaag 2e streepje, op cyclusdag 40 (!). En pas dag 42 (12 dgn na nod) kon ik er echt in gaan geloven, duidelijke positieve test.

Later bij termijnecho ben ik een week teruggezet, bleek minder lang zwanger dan gedacht. Waarschijnlijk late eisprong, eventueel gecombineerd met late innesteling. Ik was dus eigenlijk (veel) te vroeg begonnen met testen. En had dus ook al vroeg kwaaltjes gekregen!

Na deze zenuwslopende ervaring, heb ik bij mijn 3e getemperatuurd :D, zodat ik zeker zou weten wanneer ei was geweest en zou weten wanneer testen zinvol zou zijn...

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dit gaat vast over jezelf. Sinds 8 maart test je al negatief.

Ik vrees dat je gewoon echt niet zwanger bent helaas, maar weer last hebt van een zeer onregelmatige cyclus wat je dus veel vaker hebt gehad, alleen het afgelopen half jaar dus even niet. Kan helaas zomaar weer gebeuren.

Geloof je nog steeds dat je wel zwanger moet zijn, vraag dan een bloedtest aan je huisarts of laat een echo maken.

5. lindyy

lindyy Lid

13 sep 2014
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ongeveer 5 testen gedaan en bleven negatief. Ik had pas toen ook 7 weken zwanger was een positieve test terwijl ik al 11 weken niet ongesteld was geweest.

6. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Ik testte bij eerste zoon ook negatief steeds.
    Pas toen ik daarna weer met ovulatietesten aan de slag ging voor volgende eisprong te vinden, bleven deze uitslaan en toen begon er iets te dagen. Opnieuw zwangerschapstest gedaan en bleek ik toch zwanger te zijn.

Deel Deze Pagina