Zijn ex aan de deur.......

Discussie in 'De lounge' gestart door , 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik wist in eerst instantie nieteens wie het was, ik kende haar niet, en toen ik hoorde wat ze zei leek het mij beter om me in te houden ik weet wat voor temperament ik kan hebben
     
  2. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    zou je je de volgende keer weer inhouden?
     
  3. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.176
    6.711
    113
    Rare mensen op deze wereld.

    De ex van mijn vriend ( 8 jaar geleden is het uitgegaan tussen hun, wij zijn nu dik 7 jaar samen) is een dikke week overstuur geweest toen ze hoorde dat we een kindje hadden gekregen, :(

    Ik snap ook helemaal niet waar die gekke meiden hun verstand hebben, :)
     
  4. Niet meer actief

    @noura

    Of ik mee weer zou kunnen inhouden? Tja dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, wel weet ik dat ik voor zo`n raar mens mijn zwangerschap niet op het spel ga zetten dus als ik wat doe zal het met worden zijn en niet fysiek.

    @bosi333

    Nou niet in hun bovenkamer in ieder geval hahaha
     
  5. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Wat een domme draak zeg, na 10 jaar even komen vragen of hij dit wel wil....pfff

    Ik zou als ik jou was toch eens gaan bedenken van wie ze het wel zou kunnen hebben, desnoods aan zussen enz vragen. Mocht ze nog eens contact opnemen met je vriend kan hij het misschien eens luchtig vragen...
    Mocht ze hier meelezen zit je daar natuurlijk ook niet op te wachten!

    Het enige voordeel als ze wel hier meeleest is dat ze gelijk weet dat je vriend haar toch niet moet, en haar niet wilde om een gezin mee te stichten.

    Ik hoop van harte dat ze jullie niet meer lastig valt, en verder rustig blijven, dat is nog altijd beter dan ruzies en schelden... het kindje komt er toch wel :)
    xx

    PS ik vind het wel heel goed dat je man het zo voor jullie opnam, je leest maar wat vaak dat mannen dat niet doen.!
     
  6. Chrisje79

    Chrisje79 Fanatiek lid

    10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Ze spoort echt niet zeg :( Waar haal je het lef vandaan om "verhaal" te gaan halen bij iemand waar je 10 jaar geleden een relatie mee hebt gehad? Ze is echt niet wies... Haha, ik denk ook idd dat ik er ff naast was gaan staan als mijn kerel aan de eerste woorden van "uitleg" zou beginnen... Gaat haar toch geen zak aan zeg! Kan me wel voorstellen dat 't flink vervelend kan gaat worden als ze jullie niet met rust laat... Dan zou ik inderdaad contact met de provider van je vriend z'n mboiel opnemen! Succes meid!

    Chris
     
  7. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    raar verhaal hoor :)

    denk dat ik ook niet uit mn dak zou zijn gegaan trouwens
    hooguit dat ik te perplex zou zijn om uberhaupt adrem te reageren nog

    en dan fijn de hele nacht bellen..
    gelukkig kun je je mobiel uitzetten zeg
    hoop dat ze julli enie tte lang lastig blijft vallen.

    kennelijk zit het haar erg hoog dat hij 10 jaar later van gedachten is veranderd.
    en eh.. 10 jaar is een HOOP tijd!
    zeker als het gaat om kinderen krijgen toch :)
     
  8. Niet meer actief

    Ja dat vinden wij ook een erg lange tijd, degene die het weten dat ik zwanger ben hebben we gebeld en de situatie uitgelegd maar die hebben haar allemaal in geen jaren meer gezien.

    Peter en ik hebben het erover gehad en het meest voor de hand liggende is inderdaad dat ze hier meeleest, dus waarschijnlijk is ze gaan google-en met onze namen en zo hier terrecht gekomen, waardoor bij mij de vraag reist hoelang google-ed ze al op onze namen?
    En wat zal ze nog meer over ons weten?
    Niet dat we ook maar iets te verbergen hebben, maar een ex is een ex die hoeft toch niet alles van je huidige relatie te weten, zeker als je geen contact hebt met elkaar het lijkt mij erg ziekelijk als ze inderdaad google-ed om meer over ons te weten te komen.
     
  9. anastasia

    anastasia VIP lid

    29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    wat zal ze dan beteuterd zijn om te lezen dat jullie gelukkig zijn en een kindje krijgen
    :D
     
  10. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    mja maar zou ze dan al 10 jaar lang in de gaten houden wat hij doet?

    dat klinkt als een behoorlijk ongezonde obsessie namelijk.

    ik ben van een aantal exen ook wel aardig op de hoogte wat ze uitvreten.. maar over het algemeen komt dat dan gewoon door contact met de persoon in kwestie.. en soms vrienden van vrienden...
    maar dat is toch beduidend minder raar dan al die tijd totaal geen contact en dan ineens op de stoep staan lijkt me

    foei.. 10 jaar...
    10 jaar geleden was ik nog vooral bezig met muziek luisteren, kroeg hangen... met vrienden gezellig feestjes maken..
    niets dat me uberhaupt deed nadenken over kinderen :)
     

Deel Deze Pagina