Vandaag is mijn nod, nog geen ongi (wel krampen). Gisteren had ik even getest met cb. Ik zag een haardun streepje welke later in de avond helemaal verdween. Een paar uur later nog een test gedaan, nu van predictor. Daarop zag ik helemaal niks. Ik dacht dat het zou komen door een laag hcg waarde. Dus gewacht tot vanocht om met ochtendurine te testen (weer van cb) deze was ook hartstikke negatief. Snap het even niet meer. Gebeld met verloskundige om info te vragen hierover. Deze vertelde mij dat dit kan en dat ik moet wachten tot maandag om nog een keer te testen. (Ik weet dat het niet slim is om zo vaak te testen, maar heb nu al zo vaak negatief gezien dat dat ene haardunne streep mij wel even blij maakte) Het is zo moeilijk om te wachten. Hebben jullie ook eerst een dun streep gehad en later niet meer?
Een dunne streep qua kleur of qua breedte? Als het een dun streepje was qua breedte dan is het een pennestreepje geweest en hoe dan ook negatief. Ik heb hier als vaker voorbij horen komen dat een streep qua kleur kan wegtrekken,maar heb daar zelf geen ervaring mee. Hoop dat iemand anders je hierbij kan helpen.
Het was een dunne donker blauwe streep, maar echt heel dun. Na dat streepje kun je als je goed kijkt de rest volgen heeeeeeel licht. Later zag ik dat blauwe streepje dus ook niet meer.
Dan is hij negatief helaas. Bij een positieve test blijft de streep namelijk staan. En de + testen geven vaak een penstreep dun lijntje. Ik raad je aan om met de kruidvat testen te testen..die zijn ook nog goedkoper
ik denk zelf ook negatief...positieve uitslag blijft het streepje zichtbaar...negatief kan na verloop van tijd positief worden..(en is dus ook geen goede uitslag) Ik zou idd nog even wachten, heel moeilijk ik weet t, anders maak je jezelf helemaal gek!
kv test moet ik vandaag dan maar even halen. Had ze wel thuis.. verschillende merken allemaal. Testen begint een obsessie te worden, ik moet er eigenlijk mee op houden. Als ik die van kv haal, ga ik ook alleen nog maar daarmee testen wanneer het nodig is. Schijnt toch de beste te zijn als ik zo lees hier..