Zijn ex zwanger

Discussie in 'Samengesteld gezin' gestart door Pluisjee, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hoi hoi

Ik moet even me hart luchten want ben een beetje down.

Mijn vriend heeft met zijn ex vrouw een kind 6 jaar die hier zeer geregeld komt. ( ene week 3 dagen andere week 4)
    Alles gaat goed tussen ons en ook tussen mij en zijn ex. Mijn vriend gaat normaal met haar om maar tussen haar en mij klikt het erg goed.
    Nou belden zondag zijn kind en zei pap ik mag het eigenlijk niet zeggen nog maar ik krijg een broertje of zusje.
    Hardstikke leuk voor haar natuurlijk!! Maar ik ben stik jaloers wij zijn namelijk al een paar maanden bezig en eigenlijk wilden wij haar "eerst" een broertje of zusje geven.
    Zelf zei zijn ex ook dat ze geen kinderen meer wilden omdat ze met mijn vriend ook een dood geboren kindje heb gekregen.

Nu klinkt het vrij stom dat ik het niet leuk vind maar ik denk straks ben ik tegelijk zwanger met haar (alleen zei al eerder of het moet deze keer gelukt zijn dan valt dat mee) en dan krijgen we weer oooh R. krijgt een kindje dus jullie ook.
    Dit klinkt kinderachtig maar toen wij samen gingen wonen werd dit ook al zo verkondigt van oh R. Gaat samen wonen en jullie ook zeker omdat zij ook gaat samen wonen pff...
    We wonen nou eenmaal in een ons kent ons buurtje en zo wordt er gepraat en ik trek me daar wat van aan mijn vriend trouwens niet.
    Mijn vriend zegt ook als wij een kindje krijgen is dat toch voor ons en niet voor de buitenwereld en hij heb gelijk maar ik trek me er meer van aan ala hij.

Sorry maar moest dit echt even kwijt want eerlijk gezegd ben ik stik h
    Jaloers..

Liefs Pluisjee

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

als het je echt zo steekt zou je voor de optie kunnen kiezen om te zeggen ooh wat leuk voor je echt super gefeliciteerd ! ben stiekem wel jaloers op je hoor ;) Wij proberen al een aantal maanden zwanger te worden en het wil nog niet echt lukken,

dan ben je wel the element of suprise kwijt wanneer jullie werkelijk zwanger zijn, maar krijg je misschien niet het gezeur van : oh R zwanger dus nu opeens jij ook

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Dat is ook zo maar ligt ook niet om haar maar om de mensen om ons heen ;)
    Ik moet gewoon eens leren niet zo veel van andere mensen wat aantrekken.
    Anders gezien ben ik op iedereen die zwanger is jaloers want we willen ook zo graag En nu komt het wel erg dichtbij ;)
    Is wel gezonde jaloezie hoor geen obsessie maar steekt gewoon een beetje...

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Logisch hoor. Voor jullie duurt het nog even maar dan mogen jullie dit ook vast meemaken. Ik vond het ook altijd (stiekum) vervelend.

5. Ashk

Ashk Lid

18 apr 2012
    41
    0
    0
    Gelderland
    Helemaal mee eens! Ik was zelf ook bang voor reacties uit mijn omgeving. Als in "oh jullie nu ook al?" - Dat terwijl het niet op de planning stond dat ik zwanger zou worden. Het was dan wel niet mijn ex, maar andere stelletjes (ons kent ons). Ik heb hierdoor maanden met een rotgevoel rond gelopen! Ik kon er sinds een twee maanden geleden pas echt van genieten. Zo jammer!

Deel Deze Pagina