ZIjn "goedkope schoenen" per definitie slecht?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nele87, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Ik denk niet dat "goedkopere" schoenen per definitie slecht zijn. Belangrijk is om wel goed te passen zodat je goed kan zien of je kindje goed op de schoenen staat en er goed op loopt. Zoals al eerder gemeld denk ik ook dat veel afwisseling goed is voor de ontwikkeling van de voeten. Dus als je een keer op een iets mindere stevige schoen loopt en dit afwisselt met een betere schoen (hoeft per definitie niet een dure te zijn) is dit goed voor de ontwikkeling. Laatst bij de schoenwinkel zag ik hele leuke (maar dure) schoenen maar mijn dochter kon er niet goed op lopen. Ze liep er echt naast en ze sloten ook niet mooi aan. Dus deze dure schoenen waren echt niet goed voor haar. Dus ook goedkope schoenen kunnen goed zitten. Ik zelf koop vaak wat duurdere schoenen omdat ik altijd naar de zelfde zaak ga ivm de service en daar nu eenmaal de duurdere schoenen aangeboden worden maar laatst toch echt de regenlaarsjes bij de Hema gehaald :D

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Op zich hoeven duren schoenen niet beter te zijn dan goedkope, maar merk nu toch wel vaak een kwaliteitsverschil tussen de g-stars die ik voor thijmen (weliswaar in de uitverkoop :) ) heb gekocht en schoenen van Van Haren oid. Die G-stars kunnen veel beter tegen al het geweld dat Thijmen er tegen aan gooit (remmen met de neus, over de grond schrapen bij voetballen, klimmen, klauteren etc).

3. tuc

tuc Niet meer actief

Nee goedkopere schoenen zijn niet per definitie slecht. Maar om de schoenen te maken wordt vaak goedkoop materiaal gebruikt en dat geeft dus niet veel stevigheid. Maar je kunt best goedkope stevige schoenen hebben..is alleen even zoeken.

4. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Wij hebben een dochtertje van 14 maanden, loopt nog niet zelfstandig, maar ben al wel beetje aan het kijken in reclamefolders wat er te koop is aan kinderschoentjes. Maar inderdaad, ze zijn heel erg duur. En tel daar even bij op dat de voeten van je kind(volgens het groei-boekje vh CB) in een jaar 3 maten kunnen groeien...

Deel Deze Pagina