En daar sta je dan, als cartoon op het harige bovenbeen van je vader... Mind you, ik vind het een superlollige tattoo.
Eigenlijk wel he zit alleen zo onhandig. De tattoo is overigens nog niet af hoor!! Het is een hele lastige plek om jezelf te tattoeren en er lopen ook nog andere projecten waarin tijd wordt gestopt
Ge-wel-dig! Ik ben ook tattoo verslaafd. Kheb er nu 11 (kleintjes) en zou nog wel meer willen. Mja, hier in de buurt zit geen goede (die ik dan goed genoeg vind). Ik vind jullie werk erg mooi moet ik zeggen, je foto's trouwens ook!
Nog beter... Erg knap hoe hij ondersteboven zo'n leuk portret heeft weten te zetten. Mijn man heeft helaas helemaal niets met tattoos, dus ik zal het uit respect voor hem laten bij de twee die ik nu heb. Al vind hij het niet erg wanneer ik er nog eentje zou laten zetten voor de zwangerschap die we verleden jaar hebben verloren. Maar goed, dat komt wel als ik straks hersteld ben van mijn keizersnede en als ik geen borstvoeding meer geef. Ik heb geen haast, ik ben nog jong... (*piep!* *knars!* *kraak!* "Waar is m'n rollator?")
Is inderdaad een mooi idee..Heb je al een idee? Maar eerst inderdaad maar je kleine eruit poepen . Nog een kleine 2 weken jij, ik ben jaloers!