Hallo Zien jullie de 2de vruchtzak? Helaas heeft 1 het niet gered. Het andere kindje gelukkig wel. Heb 13 weken lang vreselijk gevloeid. Niemand had verwacht dat er 1 zou blijven zitten. Ieder kind is een wonder dit kindje is wel een heel groot wonder. Inmiddels is onze zoon gezond geboren. Soms denk ik wel eens hoe had het andere kindje eruit gezien. Maar als ik naar onze zoon kijk denk ik ook wat hebben wij een geluk gehad dat jij er bent. Wilde het even met jullie delen. Ben benieuwd of anderen het zien. Iedereen die ik deze foto liet zien zag het niet. En dat vond ik wel eens jammer.
Zou zeker weten voor zwart gaan. Ik heb wekenlang getwijfeld welke Quinny zapp buggy ik zou nemen, de zwarte of de rode. Uiteindelijk voor de rode gegaan. Nou, het rood was ik na 3/4 (driekwart) jaar al spuugzat.
Had het verkeerd geplaatst inmiddels aangepast. En bij zwangerschap geplaatst. Bedankt voor je reactie. Haalde even 2 door elkaar. Rood is wel stoer. Zwart is praktischer.
Eh... Waar moet ik nu op reageren? Ik zie het tweede vruchtzakje duidelijk hoor. Boven het kindje, ongeveer van 12 tot 16 uur. Beetje banaanvorm... Wij hebben een rode. Bevalt prima. Vind zwart leuk voor op een begrafenis, maar mn kinderen heb ik liever in een wat sprekendere, stoere kleur. Enne: van harte!
Hahaha Merah zullen de hormonen wel zijn Ja klopt daar zit het ook. Inderdaad een bananenvorm. Je brengt me aan het twijfelen. Zo lastig een kleur kiezen. Hoe erg is dat hahaha
Zie duidelijk het tweede vruchtzakje. Kan me goed voorstellen dat je je afvraagt hoe hij of zij geweest zou zijn.
ik zie het ook, heb precies hetzelfde, ook zon echo foto het zakje zit er nu nog steeds. Ik heb ook echt heel heftige bloedingen gehad. Was ervan overtuigd dat het een miskraam zou worden maar het zit er nog steeds. Ben wel bang dat ik nog steeds een keer een flinke bloeding krijg maar de verloskundige zei dat het niet gevaarlijk was
Je ziet de zak wel ) Ik heb een quinny sx raven dpeedi En zwart gewoon echt stoer ... Rustige kleur Ik zelf hou niet van kleuren want het moet passen Bij wat we dragen / zwart kan overal bij Haha
Het blijft een raar gevoel. Helemaal omdat mijn vriendin een tweeling heeft gekregen. Ik ben onwijs blij voor haar. En vooral in de zwangerschap vond ik het heel moeilijk. Maar er wordt wel eens vergeten dat onze zoon ook 1 van een tweeling is geweest. Ik zeg altijd mijn lichaam heeft 2 dragen niet aan gekund. Dat helpt mij om het los te laten. Maar daardoor ben ik het niet vergeten. En natuurlijk denk je er niet dagelijks aan. Ik ben onwijs blij dat onze zoon gezond geboren is. En dat hij er is. Het is een prachtig mannetje. Maar vergeten zal je het nooit. En ja heel soms denk je er wel aan terug wat als..... Maar ik ben ook heel gelukkig met wat ik heb.
Ja sorry was er even niet bij. Wilde 2 berichten plaatsen. En plaatste het ene bericht hier terwijl de andere hier moest staan. En dat heb ik aangepast. Maar is al gelezen vandaar. Sorry
Zie op jou echo duidelijk een 2e vruchtzakje. Mooi dat jullie een foto er van hebben. Hier is mijn jongste ook helft van tweeling ( 2e misvormd vruchtzakje met klein vruchtje)maar die kregen ze niet mooi samen op de echo nooit bloedverlies gehad het vruchtzakje verdween langzaam. Bij de oudste zagen ze ook een 2e vruchtzakje maar dat was toen al heel klein.
ik heb eigenlijk helemaal geen gevoel bij dat lege vruchtzakje.... deel dat dus niet met je. Als er nou een embryo in zat en die later alsnog sterft oid. dan was het heel anders geweest, maar er heeft nooit iets of iig niet lang iets gezeten
Hallo Mikos Er heeft wel degelijk iets gezeten. En is er in de eerste 13 weken uitgekomen. Alleen de vruchtzak is blijven zitten. Ik heb vreselijk gevloeid met dikke stolsels. Kun je je niet voorstellen. De gyn heeft de stolsels uitgepluisd tot het vruchtje erbij zat. Maar goed zijn altijd mensen die het er niet mee eens zijn. Prima dat mag. Gelukkig is er 1 blijven zitten en is dat een gezond en prachtig ventje. Maar vergeten zal ik het nooit. En dit mannetje hadden ze dus ook niet verwacht. Is een wonder dat hij is blijven zitten. Zelfs voor de artsen een raadsel. Maar het zijn er voor mij altijd 2 zijn geweest.
Wat heb je dat mooi gezegd. Dat vind ik wel heel bijzonder. Zo is het wel het is fijn dat ik er nog een foto van heb. Jeetje wat jammer dat ze het niet mooi op de echo kregen. Ik heb wel vreselijk gevloeid. Zo erg heb ik nog nooit gevloeid en dat 13 weken lang. Dat vond ik wel heel angstig. Jij hebt het dus 2 keer meegemaakt. Zonder vloeien. Maar er heeft wel iets ingezeten ook of was het alleen een vruchtzakje?
Ok dan begrijp ik t wel, ik heb op geen een echo een vruchtje gezien alleen t zakje. Ben veel bloed verloren en maar 1 stolsel misschien dat dat t was denk niet dat er nu nog iets komt. Ben nu een week vrij van bloedverlies. Hopelijk kan je t een plekje geven