Zijn hier gastouders aanwezig? of mensen die gebruik maken van? Graag ervaringen

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Nathaliiej, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Voor mij zou je hond ook een bezwaar zijn. Maar goed, ik vind een hond bij kleine kinderen gewoon gevaarlijk, een ander denkt daar anders over. Een bench klinkt fijn...maar daar prop je je hond niet de hele dag in denk ik.

2. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    M'n hond is sowieso niet alleen met kinderen, ook niet wanneer ik naar de wc ga..;) En ik heb een tijdje 8 uur per dag gewerkt, dan zat ze in de bench wegens sloopgedrag. Inmiddels staat hij opgeruimd in de kast, en als er kindjes hier zijn die Noah eng vinden gaat Noah of in de bench, of de tuin in:)

Ik ga vanavond even reacties apart beantwoorden, nu ga ik even een wandeling in 't bos maken met de hond:)

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'oppas en kinderopvang'

4. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ons zoontje gaat ook naar een gastouder. Ik ben er superblij mee, er zijn meerdere kindjes, meeste tussen de 1 en 4 en hij leert er dus ook goed met andere kinderen om gaan. Verder heel flexibel, hij kan vaak terecht en als ik vrij heb (zit in het onderwijs met wisselende roosters) betaal ik ook niet. Zij hebben ook een hond, die zit overdag in de bench en gaat wel eens mee naar het bos. Heb ik geen problemen mee, we kennen de hond ook, mijn man is de dierenarts en heeft snel door of een hond gevaarlijk kan zijn of slecht is opgevoed. Wat ik een erg pluspunt vind is dat ze voor elk kindje een apart kamertje heeft om te slapen. Ze kunnen dus niet van elkaar wakker worden in principe, en da heeft mijn zoontje wel nodig!

Succes met je besluit om gastouder te worden!

Deel Deze Pagina