Wanneer was jullie kind bezig met zindelijkheid? Mijn zoontje ging al een tijd op het potje maar interreseerde er zich op een gegeven moment niet meer voor naja dan niet. Tot afgelopen maandag ik wilde hem douchen hij zegt wc? Dus ik heb hem op de grote mensen wc gezet en er kwam gelijk een plas. Dinsdag bij elke verschoon beurt wilde hij ook op de wc plassen. Woensdag net zo. Donderdag ook vrijdag is die bij mijn opa en oma wezen spelen en kwam ik hem ophalen was hij nog helemaal droog thuisgroteplas opde wc. Gisterenishijookdehele dag drooggebleven en vandaagdoet hijook al de hele dag met de zelfde luier. Ben benieuwd ofditdoor zet of dat hij er met een weekklaar mee is. Bij elk plasje mag hij een sticker plakken.hij is 22 maand
Ik zou zeggen, hup die luier uit! Als hij er nu zó klaar voor is, moet je dat ook met beide handen aanpakken. Leg een stapeltje mooie jongensonderbroeken klaar, paar schone broeken, en lekker zonder luier. Neem een paar dagen wat meer thuis-tijd en probeer langzamerhand wat kleine uitstapjes in de buurt. Dan kun je op een gegeven moment ook wat verder. In de auto in het begin hadden wij een potje achterin staan voor nood, en een handdoek onder haar billen Gewoon doen nu, anders is hij er straks doorheen en gaat hij zo weer in z'n luier verder!
Nou meteen die luier uitlaten! Goed van hem zeg! Zorgen voor voldoende onderbroeken en droge broeken. Wat dichter bij huis blijven, voordat je naar buiten gaat, hem laten plassen. Potje achterin de auto als je verder weg gaat. Stickers plakken nadat hij naar de wc is geweest. Leuk hoor en spannend tegelijk, gewoon doorzetten als hij er zo mee bezig is! Mijn zoon is nu 3 weken zindelijk. Hij wilde ineens geen luier meer aan. Het gaat goed, hij vindt het vreselijk als hij na het slapen wakker wordt en zijn luier is vies.
zou er ook zeker op doorgaan want als zijn intersse weg is kan het nog heel lang duren voor je hem zindelijk hebt. Heerlijk toch voor z`n 2de uit de luiers?! Zoon was met 23 mnd ook zindelijk, op dezelfde manier hij gaf het ook aan. Ondanks dat hij zo jong was meteen doorgepakt en lekker uit de luiers.
Doorgaan!!! hier was ze net 3 toen we echt daadwerkelijk begonnen daarvoor het potje neergezet en ze ging er af en toe op.. toen ze net 3 was hebben we de luier uit gedaan en laat maar gaan eerste dagen maar eenpaar ongelukjes daarna goed zindelijk na een week ook snachts!
Mijn zoontje word volgende maand 3 en gisteren deed hij ineens elk plasje en "poepje" op het potje. Vanmorgen ook maar vanmiddag weer niet meer. Komt allemaal wel goed.
Goed zeg! Ja ik zou het zeker doorpakken nu. Fijn hoor . Hier met het potje niet zo vaak succes gehad, maar wel met de wc. Ze is ineens bijna plaszindelijk thuis. Wij hebben haar nog wel een luier om trouwens, onder haar onderbroek. Deze week veel weg (werk, familie enz). Maar thuis gaat ze bijna altijd op de wc, super fijn. Volgende week meer rust hier, dan gaan we ook maar even doorpakken!